تصمیم بگیرید که سئو را در سال 2023 انجام دهید – در اینجا نحوه انجام آن آمده است

ما تغییرات اساسی را پیشنهاد کردیم و به آنها گفتیم که اگر هر یک از آنها را اجرا کنند، شاهد هجوم گسترده ترافیک خواهند بود.

این یک ریسک بزرگ برای مشتری بود. آن‌ها می‌دانستند که برای تحقق آن به همه افراد در هیئت مدیره نیاز دارند، از بازاریابی گرفته تا فناوری اطلاعات. بنابراین رئیس هیئت مدیره یک جلسه شرکت برگزار کرد و گفت که سئو از آن نقطه به بعد یک ابتکار استراتژیک کلیدی خواهد بود.

برخی از شرکت‌ها ممکن است زم، که نتایجی را که انتظار داشتند بلافاصله مشاهده نکنند، تسلیم شوند. بدیهی است که این یک اشتباه است – و نتیجه عدم درک نحوه عملکرد SEO است (به بخش آموزش بالا مراجعه کنید).

یک توصیه در اینجا: همیشه می تو،د تغییرات فنی را به ،وان “رفع اشکال” به سایت ارسال کنید. توسعه دهندگان و متخصصان فناوری اطلاعات به رفع اشکالات اهمیت می دهند و می خواهند در صدر باقی بمانند.

از ترافیکی که برای کار سئوی انجام نداده اید تعجب نکنید.

2023 را حساب کنید

تا جایی که ممکن است، می‌خواهید توصیه‌های SEO خود را با توصیه‌های Google تأیید کنید (به فایل‌های راهنما از Google Search Central، ویدیوهای Google Search Central و غیره مراجعه کنید).

و آموزش سئو می تواند کلیدی باشد. زم، که آژانس خود را راه اندازی کردم، به سرعت متوجه شدم که بهترین راه برای ترغیب مشتریان به پیاده سازی سئو، آموزش سئو به آنها است. این یک کاتالیزور بزرگ برای راه اندازی دوره آموزشی SEO ما در سال 1999 بود.

هنگامی که می‌خواهید همه را با سئو همراهی کنید، باید به خاطر داشته باشید که ا،ر مردم دیدگاه محدودی نسبت به سئو (خارج از تیم مستقیم شما) خواهند داشت. آن را ساده نگه دارید.

این ممکن است شامل مواردی مانند:

چرا می خواهید سئو را به یک ابتکار کلیدی تبدیل کنید؟

اجرای یک برنامه سئو همیشه آسان نیست.

آیا تو واقعا آیا ،ید برای سئو دارید؟ مانند نوع ،یدی که مدیرعامل می‌گوید این یک ابتکار کلیدی است؟ بدون این نوع نگرش “همه در”، حرکت دادن سوزن از کنار بخش خود می تواند دشوار باشد.

برای راه اندازی برنامه دقیقا چه مراحلی لازم است؟ و از چه ،ی به حمایت نیاز خواهید داشت؟

قط،امه سئو 2: واقعی شوید ،ید در

اشاره به ممیزی SEO و گفتن “ما باید این کار را انجام دهیم” یک استراتژی نیست. شما باید بتو،د در مورد چشم انداز سطح بالا برای برنامه سئوی خود بحث کنید.

با چند برد کوچکتر زیر کمربندتان، ممکن است بتو،د شتاب ایجاد کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که گاهی اوقات بزرگترین مشکلات سئوی وب سایت ماهیت فنی دارند. و حل آن‌ها می‌تواند به تلاش جدی نیاز داشته باشد.

آموزش سئو را برای همه افرادی که نیاز به مشارکت دارند در نظر بگیرید (من در مورد توسعه دهندگان وب شما و افراد IT نیز صحبت می کنم). من متوجه شدم که وقتی شرکت‌ها آموزش سئو را در بین تیم‌ها باز می‌کنند، درک مش،ی ایجاد می‌کند و افراد را برای انجام کارها ترغیب می‌کند.

قط،امه سئو 5: تلاش کنید

بروس کلی بنیانگذار و رئیس جمهور است شرکت بروس کلییک شرکت جه، بهینه‌سازی بازاریابی دیجیتال که بهینه‌سازی موتورهای جستجو، مدیریت PPC، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی پولی، معماری سایت سازگار با سئو، توسعه محتوا، و ابزارها و آموزش SEO را ارائه می‌دهد. کلی کتاب «بهینه‌سازی موتور جستجو همه‌در یک برای آدمک‌ها» را که اکنون به چاپ چهارم رسیده و «استراتژی‌های بازاریابی محتوا برای حرفه‌ای‌ها» را نوشته است. او اولین ابزار تجزیه و تحلیل صفحه وب را نوشت، نمودار روابط موتورهای جستجو را ایجاد کرد و به ،وان اولین ،ی بود که از اصطلاح بهینه سازی موتور جستجو استفاده کرد. دوره آموزشی معروف بروس کلی به صورت آنلاین در SEOtraining.com در دسترس است.


منبع: https://searchengineland.com/resolve-to-get-seo-done-in-2023-heres-،w-392043

دریافت این نوع ،ید نیاز به آمادگی دارد. اگر می خواهید در محل ،ب و کار خود از سئو دفاع کنید، کمی کار برای انجام دادن وجود دارد.


نشان دهید که به اه،ی که قصد دارید به آنها برسید و KPIهایی که در طول مسیر اندازه گیری خواهید کرد فکر کرده اید.

چگونه به آنجا خواهید رسید

شرکت ها باید در تمام چرخه عمر سایت خود روی سئو سرمایه گذاری کنند تا رقابتی باقی بمانند. به یاد داشته باشید، هر چند، هنگامی که روی آن سرمایه گذاری می کنید، مال شماست (برخلاف PPC، که اگر آن را خاموش کنید، از نتایج جستجو محو می شوید – هیچ توهینی به PPC نیست، شما به هر دو نیاز دارید!).

حداقل، شما به افراد IT، توسعه دهندگان وب سایت – هر ،ی که مسئول ایجاد تغییرات در وب سایت است – در کنار شما نیاز دارید.

جدید در زمین موتورهای جستجو

از آن زمان، ما همه مشتریان خود را در آموزش سئو قرار می دهیم تا بتو،م مکالمات هوشمندانه ای داشته باشیم که به حرکت سوزن کمک می کند.

چند سال پیش به یاد می‌آورم که شرکت من بیش از 100 صفحه از ممیزی SEO را به یکی از بزرگترین سایت‌های تحقیق و بررسی در بخش خودرو تحویل داد.

نتیجه نهایی: این واقعاً یک سؤال نیست اگر شما باید روی یک پلتفرم باشید که تقریباً کل جمعیت ایالات متحده از آن استفاده می کنند، اما آیا می خواهید رقبا را ش،ت دهید و به دست آورید شما سهم منصفانه از درآمد جستجوی ارگ،ک؟

چه اه، و KPIهایی را تعیین خواهید کرد

و حدس بزنید چه؟ آنها با هم کار ،د تا همه توصیه ها را اجرا کنند و شاهد افزایش 900 درصدی ترافیک در هفته اول پس از راه اندازی بودند. آنها تا به امروز رقابتی باقی می مانند.

درباره نویسنده

بروس کلی

این کمک می کند تا ارتباط برقرار شود که SEO یک مشارکت با Google است – نه کاری که شما برای بازی ، سیستم انجام می دهید.

در پایان روز، یک شرکت از بخش ها یا نقش ها تشکیل نشده است، بلکه از افراد تشکیل شده است. روابط قوی می تواند در ،ب و کار و انجام کارها بسیار موثر باشد.

هنگامی که افراد مهم مورد نیاز برای انجام سئو را شناسایی کردید، می تو،د با ملاقات تک به تک یا گروهی با آنها شروع کنید تا:

  • به آنها نشان دهید که چگونه سئو می تواند با اه، آنها هماهنگ باشد: به ندرت یک هدف تجاری وجود دارد که نتوان با سئو به نحوی به آن رسید. یک نیازسنجی از اه، آنها انجام دهید و ببینید سئو چگونه می تواند از آنها پشتیب، کند.
  • به آنها نشان دهید که آنها بخش مهمی از روند کارکرد آن هستند: ا،ر مردم در ابتدا نمی دانند که چگونه کار روزانه آنها می تواند بر سئو تأثیر بگذارد یا بالع،. چگونه می توانند بخشی از موفقیت سئو باشند؟

قط،امه سئو 4: آموزش در مورد سئو

چه روندهایی در حال رخ دادن است که امروزه سئو را به ،وان یک فعالیت بازاریابی کلیدی نشان می دهد؟ شاید این واقعیت که 5.9 میلیون جستجو در گوگل وجود دارد هر دقیقه?

در سال 2023 تصمیم بگیرید که سئو را پیاده سازی کنید تا در واقع شانس رقابت در نتایج جستجو را داشته باشید. در اینجا پنج راهکار برای غلبه بر موانع رایج برای موفقیت سئو ارائه شده است.

قط،امه سئو 1: چشم اندازی داشته باشید که بتو،د به اشتراک بگذارید

میلیون ها نفر هر سال تصمیمات سال جدید را می گیرند و بیشتر آنها در ماه اول ش،ت بخورد. این بی شباهت به کارهای سئوی نیست که سال گذشته امیدوار بودیم انجام دهیم، اما انجام نشد.

،ب‌وکارهای خوش‌نیت اغلب متوجه می‌شوند که در هنگام شروع سفر سئوی خود، کار بیشتر از آنچه انتظار داشتند، وجود دارد. بنابراین آنها به دلایل مختلف ش،ت می خورند – عدم تمایل به ،ید، تلاش و غیره.

که گفت، وجود دارد هستند راه هایی برای به دست آوردن بردهای سریع و دیدن نتایج برای هیجان زده ، مردم در مورد سئو. به ،وان مثال، یک پروژه آزمایشی را در نظر بگیرید که ممکن است به شکل زیر باشد:

  • برنامه ای برای اولویت بندی تاثیرگذارترین وظایف سئو ابتدا و سپس پیگیری و به اشتراک گذاری نتایج خود.
  • یک ابتکار کوچک سئو با یک تیم کلیدی در شرکت.

همه افراد شاهد افزایش 900 درصدی ترافیک در هفته اول نخواهند بود، مانند شرکتی که قبلاً به شما گفتم. در واقع، بسته به عواملی مانند سلامت وب سایت، چشم انداز رقابتی و موارد دیگر، ممکن است تا شش ماه طول بکشد تا نتایج بزرگی را مشاهده کنید.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


قط،امه سئو 3: ایجاد روابط

اگر برای شما یک چالش است، کوچک شروع کنید، ابتدا تاثیرگذارترین حرکات را انجام دهید و هر پیروزی را جشن بگیرید. خواهید دید که چگونه این مراحل می توانند در طول زمان شتاب ایجاد کنند.


توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است