ترندهای TikTok در حال حاضر: زمستان 2022


آیا می دانستید که 1 میلیارد کاربر فعال در TikTok وجود دارد؟

تنها در ایالات متحده وجود دارد 136.5 میلیون کاربر می تو،د به ،وان بخشی از بازاریابی رسانه های اجتماعی خود مشارکت کنید.

همانطور که گفته شد، به سختی می توان حتی شش ث،ه از توجه را به خود جلب کرد، زیرا روندها از مد بالا و پایین می روند.

از کجا می توان شروع کرد؟

آنچه باید در مورد بازاریابی TikTok بد،د: ساختن یک ویدیو ساده است اما به سختی قابل توجه است.

دسترسی به آن آسان (و رایگان) است مرکز خلاق TikTok برای مشاغل، اما در جستجوی TikToks که برند شما می تواند از آن الگوبرداری کند، ساعت ها و ساعت ها را از دست خواهید داد.

اما زم، که به تازگی وارد برنامه شده اید، گم شدن در این برنامه نیز آسان است. آیا باید به هشتگ ها، آهنگ ها، سازندگان یا ویدیوهای برتر نگاه کنید؟

علاوه بر این، TikTok به طور دوره‌ای ویژگی‌های پلتفرم خود را تغییر می‌دهد (مانند نحوه آن برگه Discover را حذف کرد و در حال امتحان ، برگه دوستان است)، بازاریابان رسانه های اجتماعی و کاربران عادی را در همه جا ناراضی می کند.

بنابراین، اگر احساس ،دگی و ناامیدی می‌کنید، در اینجا 5 ترند برتر TikTok در این زمستان آورده شده است تا الهام بخش ویدیوی ویروسی بعدی شما باشد.

توجه: این فهرست به‌طور دوره‌ای به‌روزرس، می‌شود، بنابراین این فهرست را برای آ،ین پنج روند در ایالات متحده در اوج محبوبیت خود نشانک‌گذاری کنید.

روند شماره 1: پاپ کورن مایکروویو

“It’s Corn” فصل گذشته است. این روند جدید شامل جفت ، کلیپ صوتی “پاپ کورن مایکروویو” با یک آموزش ساده است، معمولا چیزی که باید برای مخاطب آشکار باشد.

اگرچه لحن آن کمی ط،ه آمیز است، اما قطعا به ،وان یک ویدیو آموزشی سرگرم کننده است.

می‌تو،د از آن برای برجسته ، نحوه آموزش استخدام‌های جدید توسط شرکت، توضیح دهید که چگونه یک سرویس کار می‌کند (که می‌تواند فرصتی برای B2B باشد)، یا نشان دهید که فرزندپروری انفرادی اشتباه شده است.

از طرف دیگر، واقعاً بر مهارت‌های حرفه‌ای خود به ،وان معلم، تأثیرگذار، گیمر یا هر شغل دیگری تأکید کنید.

راه های زیادی برای خلاقیت در اینجا وجود دارد.

وارسی این مثال استفاده «برند» از این روند توسط یک کارمند محلی بستنی و ساندویچ‌فروشی که یک کارمند جدید را آموزش می‌دهد.

روند شماره 2: زمان آن است

آن زمان از سال است (دوباره!).

این روند حول صدای سوت مانند امضای ماریا کری در ابتدای موفقیت محبوب می چرخد: “All I Want For Christmas Is You.”

صدای جذاب برای سازندگ، که رویدادهای آینده را تبلیغ کنند عالی است!

به مخاطبان خود بگویید چقدر هیجان زده هستید، چه فروش فصلی فروشگاه آنلاین شما، چه دستور پخت شیرینی زنجبیلی یا یک محصول زمست، کاملاً جدید.

وارسی این استفاده خنده دار از کلیپ برای یک مداد قابل کاشت در اینجا.

گرایش شماره 3: #آنتسوباد

در اینجا یک روش خلاقانه برای گفتن “متاسفم، نه متاسفم” وجود دارد.

این ترند هشتگ دارای یک کلیپ صوتی از گروه کر «نه آنقدر بد» ایو وی و ایلکای سنکان است (یا Millennials آهنگی را از آهنگ 1998 «متش،» دیدو تشخیص خواهد داد.)

از آن برای گریه ، در مورد چیزی کوچک (با استفاده از یک جمله متن ساده) استفاده کنید و مانند خودتان حرکت دستی انجام دهید. نواختن “کوچکترین ویولن جهان”، آقای کرابس از باب اسفنجی، به سمت پایان.

“بزرگترین مشکلات” صنعت خود را مس،ه کنید و چشمان خود را بچرخ،د.

همچنین استفاده از آن به ،وان یک کف زدن برای ترول ها در بخش نظرات جالب است. در نهایت، این یک فرصت عالی برای نشان دادن حیوانات خانگی شما است (مانند این مثال)!

روند شماره 4: #چهارشنبه

رقص چهارشنبه آدامز نتفلی، به یک چیز (جناسی در نظر گرفته شده) در این پلتفرم تبدیل شده است.

کاملا مشکی بپوشید و دستان خود را طوری تکان دهید که انگار نمی خواهید با طرفداران خود درگیر شوید.

مارک های آرایش و مد، توجه داشته باشید.

این فرصت خوبی است برای نشان دادن مهارت‌های خود در زمینه DIY – بینندگان تحت تأثیر قرار می‌گیرند وقتی که شما موفق می‌شوید از ظاهر تک رنگ، حرکات عجیب و غریب و خیره‌های بدون پلک زدن او کپی کنید.

روند شماره 5: رو،ف، ،ن شمالی بینی قرمز

از تقویم‌های ظهور برند شما گرفته تا کیک‌های ،ن شمالی، فصلی است که روحیه کریسمس خود را آزاد می‌کنید!

با ادامه شمارش مع، کریسمس، این یکی را با هر چیزی با تم ،ن شمالی جفت کنید.

آموزش آرایش الهام گرفته از ،ن شمالی، هنر لاته ،ن شمالی، شیرینی ،ن شمالی، هنر ناخن با شاخ، و حتی توله سگ هایی که لباس ،ن شمالی پوشیده اند – این لیست ادامه دارد!

مخاطبان خود را با این آهنگ نوستالژیک خوشحال کنید و احتمالاً با دنبال کنندگان مشتاق پاداش دریافت خواهید کرد.


و این یک پوشش برای روندهای زمست، است که در اوج خود هستند.

در حالی که ما سعی کردیم تنوعی را پیدا کنیم که بتواند با ا،ر برندها کار کند، اما همه چیز متن، با برند شما نیست.

در آن صورت، توصیه می‌کنیم نحوه استفاده از جستجوی TikTok را بیاموزید تا به شما کمک کند تا با روندهای در حال تحول همراه باشید.

TikTok Pulse را امتحان کنید، که همچنین می‌تواند به نمایش تبلیغات شما در پلتفرم در صفحه For You کاربر کمک کند.

علاوه بر این، استفاده از TikTok Insights برای شناخت مخاطبان و برنامه‌ریزی ویدیوی زنده یا غیر زنده بعدی خود با روندهای امروزی ضرری ندارد.

از دیگر، که تحت این مضامین آپلود کرده اند الهام بگیرید و یک ویدیوی کوتاه خلاقانه ایجاد کنید که هویت شما را به تصویر بکشد.

ثابت بم،د و شاهد رشد فالوورهای خود در زمان باشید. تعطیلات شاد!

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: رومن سامبورسکی/شاتراستاک




منبع: https://www.searchenginejournal.com/tiktok-trends/473584/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است