تبلیغات گوگل برای حذف بخش های مخاطبان مشابه

2/4 چرا: با حذف تدریجی کوکی‌های 3P، ما بر راه‌حل‌هایی مانند هدف‌یابی بهینه، گسترش مخاطب و پیشنهاد هوشمندانه تمرکز می‌کنیم که به شما کمک می‌کند به مخاطبان مرتبط دسترسی پیدا کنید و مستقیماً برای اه، خود به روش‌های حفظ حریم خصوصی بهینه‌سازی کنید.

— AdsLiaison (@adsliaison) 1 نوامبر 2022

توجه داشته باشید که گزارش تاریخی همچنان برای مدت زمان نامشخصی در دسترس خواهد بود.

در اینجا GIF فانتزی است که گوگل از این تغییر ایجاد کرده است:

گرگ فین این حرکت گوگل را اجتناب ناپذیر خواند:

جینی ماروین، رابط تبلیغاتی گوگل، توییت‌هایی در این خبر آورده شده است:

این امر با دور شدن از تغییرات حریم خصوصی اجتناب ناپذیر بود. خوشبختانه بخش‌های سفارشی می‌توانند این خلأ «مشابه» را برای تبلیغ‌کنندگان پر کنند. #ppcchat https://t.co/1zLHRMaT1t

– گرگ فین (@gregfinn) 1 نوامبر 2022

RIP (از قبل) به مخاطبان مشابه

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-ads-to-drop-similar-audiences-segments-34340.html

گوگل نوشت که آنها “به تدریج مخاطبان مشابه را به راه حل های خودکار قدرتمندتر و بادوام تر انتقال خواهند داد تا به شما کمک کنند با مخاطبان مرتبط ارتباط برقرار کنید و قفل رشد را باز کنید – در حالی که انتظارات افراد برای حفظ حریم خصوصی را برآورده می کند.”

در اینجا ج، زم، انتقال است:

  • از ماه مه 2023، تولید بخش‌های مخاطبان مشابه جدید متوقف می‌شود و بخش‌های مخاطبان مشابه موجود دیگر به کمپین‌ها و گروه‌های تبلیغاتی در Google Ads و Display & Video 360 اضافه نمی‌شوند. گروه‌های تبلیغاتی و کمپین‌هایی که قبلاً بخش‌های مخاطبان مشابهی پیوست کرده‌اند، ادامه خواهند یافت. مطابق انتظار عمل کند.
  • از اوت 2023، بخش‌های مخاطبان مشابه از همه گروه‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی حذف خواهند شد. همچنان به داده های گزارش تاریخی برای بخش های مخاطبان مشابه از کمپین های گذشته دسترسی خواهید داشت.

گوگل اعلام کرد که در حال حذف بخش های مخاطبان مشابه است. از ماه مه 2023، بخش‌های جدید مخاطبان مشابه دیگر در Google Ads ایجاد نمی‌شوند و در آگوست 2023، بخش‌های مخاطبان مشابه موجود از Google Ads حذف خواهند شد.

4/4 ما در اینجا جزئیات بیشتری داریم: https://t.co/bUu0irQHMj

— AdsLiaison (@adsliaison) 1 نوامبر 2022

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است