تبلیغات ویدیویی مایکروسافت اکنون به طور گسترده در دسترس هستند


تبلیغات ویدیویی در شبکه مخاطبین مایکروسافت اکنون به طور گسترده برای تقویت کمپین های تبلیغاتی جستجو و تصویر موجود در دسترس هستند.

مایکروسافت در سپتامبر 2021 تبلیغات ویدیویی را در کشورهای منتخب به صورت آزمایشی اجرا کرد.

بیش از یک سال بعد، تبلیغات ویدیویی برای همه تبلیغ‌کنندگان مایکروسافت در ایالات متحده، کانادا، بریت،ا، فرانسه، آلمان، استرالیا و نیوزلند در دسترس است.

تبلیغات ویدیویی در سراسر شبکه تبلیغاتی مایکروسافت در کشورهای ذکر شده در بالا ارائه می شود.

تبلیغات ویدیویی مایکروسافت با استفاده از داده‌های هدف جستجوی Bing، مرورگر مایکروسافت اج، لینکدین و فعالیت وب کاربران هدف‌گذاری می‌شوند.

در آزمایش، مایکروسافت می‌گوید افزودن ویدیو به کمپین‌های جستجو باعث افزایش 50 درصدی تبدیل‌ها در مقایسه با اجرای یک کمپین جستجو می‌شود.

تبلیغات ویدیویی مایکروسافت اکنون به طور گسترده در دسترس هستنداسکرین شات از: نوامبر 2022.

در اینجا بیشتر در مورد تبلیغات ویدیویی در شبکه مخاطبین مایکروسافت است.

مشخصات تبلیغات ویدیویی مایکروسافت

تبلیغات ویدیویی مایکروسافت می تواند از شش ث،ه تا دو دقیقه متغیر باشد، اگرچه این شرکت توصیه می کند که ویدیوهای کوتاهتر از 30 ث،ه بیشترین میزان تعامل را ایجاد کنند.

نسبت تصویر می تواند از 16:9 (صفحه عریض) تا 9:16 (عمودی) متغیر باشد.

مایکروسافت گزینه های پیشنهادی زیر را برای تبلیغات ویدیویی ارائه می دهد:

  • بهینه سازی برای برداشت: پیشنهاد برای هر 1000 نمایش قابل مشاهده. زم، که بیننده دو ث،ه بازی مداوم را تماشا می کند، یک برداشت به حساب می آید.
  • بهینه سازی برای نماها: برای یک نمایش ویدیو پیشنهاد دهید. زم، که فردی حداقل 15 ث،ه ویدیو تماشا کند یا روی تبلیغ کلیک کند، بازدید به حساب می آید.
  • بهینه سازی برای کلیک: پیشنهاد به ازای هر کلیک روی ویدیو. هنگامی که بیننده در وب سایت شما قرار می گیرد، یک کلیک شمارش می شود.

نحوه ایجاد یک کمپین ویدیویی مایکروسافت

با دنبال ، مراحل زیر یک کمپین تبلیغاتی ویدیویی مایکروسافت ایجاد کنید:

  • از منوی جمع شونده در سمت چپ، را انتخاب کنید کمپین ها.
  • انتخاب کنید کمپین ایجاد کنید.
  • یکی از اه، ویدیو محور را انتخاب کنید.
  • نام کمپین و بودجه روزانه را وارد کنید و سپس انتخاب کنید صرفه جویی & به مرحله بعد برو.
  • نام گروه تبلیغاتی را وارد کنید و هدف مخاطب مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • انتخاب کنید صرفه جویی & به مرحله بعد برو.
  • ویدیوی خود را اضافه کنید.
  • انتخاب کنید صرفه جویی & به مرحله بعد برو.
  • خود را انتخاب کنید بودجه و پیشنهادات تنظیمات.
  • انتخاب کنید صرفه جویی.

پس از آپلود ویدیوی شما، Microsoft Advertising به طور خودکار چندین ویدیو برای هر نسبت ابعاد (16:9، 5:4، 1:1، 4:5، و 9:16) ایجاد می کند. از طرف دیگر، می تو،د ویدیوهای خود را در هر نسبت تصویر موجود آپلود کنید.

برای اطلاعات بیشتر، مایکروسافت را ببینید صفحه راهنما.


منبع: مایکروسافت

تصویر ویژه: گراند وارشاوسکی/شاتراستوک




منبع: https://www.searchenginejournal.com/microsoft-video-ads-are-now-broadly-available/471275/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است