تبلیغات مایکروسافت در رابط چت جدید بینگ

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/microsoft-ads-new-bing-chat-interface-34882.htmlاین علاوه بر آگهی‌های جستجوی استانداردی است که در بالا سمت چپ دریافت می‌کنید، که من در آن به نمایش گذاشتم این توییت:

مایکروسافت پست کرد بی،ه در مورد تبلیغات در بینگ جدید، گفت:

اینکه مایکروسافت بینگ و اج جدید مجهز به هوش مصنوعی در پیش نمایش در دسترس هستند، فوق العاده هیجان انگیز است. نه تنها برای آینده مصرف کنندگان، بلکه برای تبلیغ کنندگان ما. توانایی مایکروسافت برای درک پرس و جوهای پیچیده با عمق و دقت بیشتر، و همچنین بینش غنی که ما از قصد کاربر از طریق تعامل عمیق مکالمه به دست خواهیم آورد، فرصت های هوشمندتر و کاربردی تری را در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد تا با مشتریان تعامل داشته باشند. با تجارب عمیقا شخصی‌سازی شده، انتظار داریم بتو،م پیام‌های مرتبط‌تری را با هدف بهبود بازگشت سرمایه برای تبلیغ‌کنندگان به مصرف‌کنندگان ارائه کنیم. و با گسترش استفاده، انتظار داریم حجم بیشتری را مشاهده کنیم که منجر به فرصت‌های بیشتری برای تبلیغ‌کنندگان برای دستیابی به مشتریان مورد نظرشان می‌شود.

جستجوی Bing Chat Ai

پتانسیل این فناوری جدید هنوز در حال بررسی است، اما ما می د،م که این تغییر اساسی در تجربه موتور جستجو به ما فرصت های جدیدی برای بازنگری در تجربیات تبلیغات سنتی – با هم – می دهد. ما مشتاقانه منتظر نوآوری با شما هستیم.

فقط جالب است که ببینیم تبلیغات چگونه به تجربه و رابط کاربری جدید راه پیدا می کند.

می‌بینید که وقتی ماوس خود را روی نقل قول می‌برید، سایت‌هایی را بارگیری می‌کند که از آن‌ها پاسخ دریافت می‌کند، اما بالای آن، همچنین آگهی بالای آن نقل‌قول‌ها را نشان می‌دهد.

در اینجا اسکرین شات او است. برای بزرگنمایی کلیک کنید:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

با تمام این صحبت ها در مورد اینکه چگونه جستجو با ویژگی های جدید هوش مصنوعی در Bing مفیدتر و مفیدتر خواهد بود، تعداد بسیار کمی در مورد تبلیغات در آن رابط صحبت می کنند. نیکول فارلی در Search Engine Land دارد یک اسکرین شات تبلیغی که در رابط ChatGPT در نتایج جستجوی جدید بینگ مشاهده شده است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است