تبلیغات مایکروسافت بخش‌های مخاطب را برای روز ولنتاین راه‌اندازی می‌کند


Microsoft Advertising چندین به روز رس، در پلتفرم خود ایجاد کرده است تا به بازاریابان کمک کند کمپین های خود را افزایش دهند و به مشتریان بیشتری دست یابند.

گسترش بازار

ابتدا، تبلیغات مایکروسافت در حال گسترش به 34 بازار دیگر است که اکنون در مجموع به 164 بازار در سراسر جهان می رسد و به ،ب و کارها اجازه می دهد تا به بیش از 1 میلیارد نفر دسترسی داشته باشند.

مناقصه خودکار و انتساب آ،ین لمس

یکی از ویژگی های کلیدی تبلیغات مایکروسافت، شبکه مخاطبان مایکروسافت است که گزینه های انعطاف پذیری را برای دستیابی به اه، تبلیغاتی ارائه می دهد.

مایکروسافت در حال اضافه ، مناقصه خودکار و انتساب آ،ین لمس به شبکه مخاطبان مایکروسافت است و استثناهای داده را برای همه تاکتیک‌های مناقصه خودکار در دسترس قرار می‌دهد.

این به بازاریابان امکان می‌دهد تا استراتژی پیشنهادی خود را خودکار و بهینه کنند و دسترسی به مخاطبان هدف و دستیابی به اه، تبلیغاتی را برای آنها آسان‌تر می‌کند.

این ویژگی‌های جدید همچنین به بازاریابان کمک می‌کند تا تأثیر تلاش‌های تبلیغاتی خود را بهتر درک کنند، زیرا اسناد آ،ین لمس بینشی را در مورد اینکه کدام نقطه‌های تماس بیشترین تأثیر را بر تبدیل‌ها داشته‌اند، ارائه می‌دهد.

حذف داده‌ها برای همه تاکتیک‌های مناقصه خودکار یکی دیگر از ویژگی‌های مفید برای بازاریابان است. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا داده‌های خاصی را از استراتژی مناقصه خود حذف کنند و به آن‌ها کنترل بیشتری بر تلاش‌های تبلیغاتی خود بدهند.

علاوه بر این، حذف داده‌ها می‌تواند به اطمینان از عملکرد بهینه در هنگام قطع داده یا تغییرات ناخواسته ردیابی تبدیل کمک کند.

بخش های جدید مخاطب در بازار

برای افزایش بیشتر هدف‌گیری مخاطب، Microsoft Advertising بخش‌های مخاطبان درون بازار را برای روز ولنتاین در هند، بریت،ا، ایالات متحده، فرانسه، آلمان و استرالیا راه‌اندازی کرده است.

علاوه بر این، این شرکت در حال توسعه آزمایشی ،یب‌های سفارشی است و به بازاریابان اجازه می‌دهد تا لیست‌های ،یبی از انواع مخاطب مانند مطابقت مشتری، مخاطبان سفارشی، بازاریابی مجدد و بازاریابی مجدد پویا ایجاد کنند.

به روز رس، های ردیابی تبدیل

Microsoft Advertising چندین پیشرفت در ردیابی تبدیل ایجاد کرده است، از جمله توانایی جدا ، بر،ب‌های ردیابی رویداد جه، (UET)، یک راه‌اندازی ساده برای رویدادهای سفارشی، و توانایی اجرای سریع ردیابی تبدیل در همه حساب‌ها.

این شرکت همچنین Google Import را برای کمپین‌های هوشمند در 11 بازار در دسترس قرار داده است، که انتقال کمپین‌های تبلیغاتی خود را از Google Ads به Microsoft Advertising برای تبلیغ‌کنندگان آسان‌تر می‌کند.

گسترش تبلیغات مایکروسافت به بازارهای جدید، ویژگی‌هایی مانند مناقصه خودکار و تخصیص آ،ین لمس، و بهبود ردیابی تبدیل، فرصت‌های بیشتری را برای ،ب‌وکارها برای دستیابی به مخاطبان هدف، بهینه‌سازی کمپین‌ها و افزایش عملکرد کلی تبلیغاتشان فراهم می‌کند.


منبع: مایکروسافت

تصویر ویژه: sockagp،to/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/microsoft-advertising-launches-audience-segments-for-valentines-day/478962/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است