تاریخچه جف فرگوسن در فضای بازاریابی جستجو

سپس در ،مت اول این وبلاگ کمی بیشتر در مورد سابقه کاری او صحبت کردیم.

جف فرگوسن مدیر عامل Amplitude Di،al است و مدت زیادی است که در فضای جستجو بوده است. او همچنین استادیار دانشگاه UCLA است. در بخش اول، دوران طول، او را در این فضا طی کردیم. او در مورد نحوه کار خود در یک استارت آپ که اساساً محتوای وب را حذف می کرد، صحبت کرد و شرکت در طی آن انفجار دات کام منفجر شد. البته در مورد روزهای سئو قدیمی صحبت می کرد.

جف فرگوسن

او در واقع حتی در Napster کار می کرد – حالا این یک داستان ک،یک اینترنتی است. او توضیح داد که باید کاتالوگ خصوصی را عمومی می‌کرد تا موتورهای جستجو بتوانند ،یدن، فهرست‌بندی و رتبه‌بندی کنند، و این کار مانند یک جذابیت بود. او اولین شخص تبلیغات دیجیتال هیلتون و اولین باری بود که در یک شرکت بزرگ مشغول به کار شد. زم، که نوار پاریس هیلتون در اینترنت منتشر شد، او آنجا بود، و مردم نمی‌دانستند که وقتی این نوار در اینترنت بود، برای همیشه آنجا بود. و او مجبور شد برخی از تبلیغات را خاموش کند زیرا هیلتون به شدت ضربه می زد و کلیک های وحشتناکی ایجاد می کرد.

می تو،د در مورد جف فرگوسن بیشتر بد،د دامنه دیجیتال و او را در توییتر دنبال کنید @CountXero.

بحث انجمن در یوتیوب.




منبع: https://www.seroundtable.com/vlog-207-34739.htmlشما می تو،د در کانال یوتیوب ما مش، شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان این وبلاگ‌ها را بهتر کنم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است