تأخیر API کنسول جستجوی Google طی چند روز برطرف می شود

این موضوع اولین بار توسط دامیان تاوباسو چند روز پیش با این پست در توییتر گزارش شد:

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-console-api-delay-34388.html

تاخیر ناشی از مشکلات پردازش است و باید در چند روز آینده به حالت عادی بازگردد. این مشکل فقط داده‌های کامل را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بنابراین همچنان می‌تو،د به طور معمول به داده‌های تازه نگاه کنید.

— د،ل وایسبرگ (@danielwaisberg) 9 نوامبر 2022

د،ل دیروز پاسخ داد که این یک مشکل است و به زودی مشکل حل خواهد شد:

او افزود، علاوه بر این، این تأخیر فقط «فقط بر داده‌های کامل تأثیر می‌گذارد»، بنابراین داده‌های تازه باید بدون مشکل از طریق API به طور عادی جریان داشته باشند.

گوگل تاخیری را تایید کرده است که API کنسول جستجوی گوگل کمی بیشتر از حد معمول تاخیر داشته است. د،ل وایسبرگ از گوگل گفت: “تأخیر ناشی از مشکلات پردازش است و باید در چند روز آینده به حالت عادی بازگردد.”

من بیش از 30 سایت را زیر نظر دارم و در همه آنها ی،ان است، جدیدترین اطلاعات مربوط به 3 آبان است. معمولا دو روز تاخیر دارد. pic.twitter.com/XCKbE4YDsF

– دامیان تاباسو (@elcarpo) 8 نوامبر 2022

تأخیر زیاد نیست، به نظر می رسد که تاخیر چند روز بیشتر از تاخیر دو روزه عادی است.

Search Console API داده‌ها را با یک هفته تأخیر تحویل می‌دهد و من هیچ اطلاعاتی درباره این مشکل ندیدم @googlesearchc @rustybrick @sengineland @JohnMu @glenngabe

– دامیان تاباسو (@elcarpo) 8 نوامبر 2022

بنابراین اگر متوجه تاخیری در داده‌های کنسول جستجو که از API است،اج می‌کنید، هستید، دیوانه نیستید. خوب، شما ممکن است دیوانه باشید، اما دیوانه نیستید که فکر می کنید داده ها کند هستند، این یک اشکال تایید شده است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است