بینگ چت ویجت خانه اندروید و نمرات ورزشی بهبود یافته را به دست می آورد

مایکروسافت تعدادی بهبود در بینگ چت منتشر کرد، از جمله ویجت خانگی اندروید، نمرات ورزشی بهبود یافته و سایر به‌روزرس،‌ها برای SwiftKey، این شرکت. اعلام کرد. این علاوه بر تغییرات دیگر، از جمله اضافه شدن Bing به ،وان ارائه دهنده جستجوی پیش فرض برای ChatGPT است.

ویجت خانه اندروید. اکنون یک ویجت جدید Bing Chat وجود دارد که می تو،د آن را در صفحه اصلی دستگاه Android خود فعال کنید. هنگامی که آن را نصب کردید، یک نماد Bing وجود دارد که شما را مستقیماً به چت بینگ می برد.

نمرات ورزشی بهبود یافته است. بینگ چت گفت که «پایه‌های ورزشی» خود را بهبود بخشیده است، و اضافه کرد که «گام‌هایی برای کمک به بینگ چت برداشته‌اند تا اگر سؤالاتی در مورد موضوعات ورزشی می‌پرسید – از جمله بازی‌ها، برنامه‌ها، آمارها و رتبه‌بندی‌ها در انواع ورزش‌ها.»

چرا ما اهمیت می دهیم. اکنون جستجوی امتیازات ورزشی شما در بینگ چت باید کمی بهتر باشد، به علاوه اگر از اندروید استفاده می کنید، اکنون می تو،د با استفاده از ویجت های اندروید به چت بینگ دسترسی داشته باشید. آیا این پیشرفت ها را دوست ندارید؟


منبع: https://searchengineland.com/bing-chat-،ns-android-،me-widget-and-improved-sports-scores-427678

در اینجا به نظر می رسد:

ابزارک چت بینگ در Android.gif

تغییرات دیگر. بینگ همچنین تعدادی تغییرات را در SwiftKey از جمله نحوه نوشتن پیام در SwiftKey، آهنگ‌های جدید در SwiftKey هنگام نوشتن پیام و مترجم جدید در SwiftKey برای iOS اعلام کرد.

اینم که امروز صبح نمرات ورزشی رو میپرسم:

بینگ چت ورزشی زمینی بزرگ 382x600

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است