بینش هایی برای تقویت استراتژی های تجارت الکترونیک 2023

در اینجا شش راه برای رسیدن به این هدف وجود دارد –

  1. استراتژی جستجوی کل نگر را دنبال کنید برای بسیج بودجه در SEO و SEM برای تسلط بر Google SERP. در سال 2022، مشتری برتر ،ده فروش خودرو ما افزایش 20 درصدی درآمد با هدایت هزینه های تبلیغاتی از کلمات کلیدی که در آن در Organic به خوبی عمل می ،د.
  2. خود را بهبود بخشید امتیاز کیفیت کلمه کلیدی برای افزایش نمایش و CTR با CPC کمتر. ما متوجه شده ایم که ،ده فروشان در این زمان نامطلوب از پیشنهادات ویژه استفاده نمی کنند. ما متواضعانه با این استراتژی مخالفیم زیرا ارائه تخفیف از طریق پیشنهادات ویژه به جای کاهش قیمت ضروری است. این تاکتیک ساده می تواند کیفیت تبلیغات شما را بهبود بخشد و CPC شما را کاهش دهد.
  3. p خود را بهینه کنیدتجربه محصول با تمرکز بر ،وان محصول، قیمت، کیفیت، رنگ، توضیحات، تبلیغات، نظرات و غیره. این نه تنها شانس تبدیل شما را افزایش می دهد، بلکه به بهبود امتیاز کیفیت کلمه کلیدی شما نیز کمک می کند.
  4. اطمینان حاصل شود انطباق وابسته برای کاهش ریزش درآمد و شریک بهتر با وابستگان وفادار خود.
  5. نظارت کنید نقض در اصطلاح برند شما که CPC شما را افزایش می دهند.
  6. انطباق با MAP را اجرا کنید برای جلوگیری از جنگ های قیمت گذاری که باعث کاهش حاشیه ها و ارزش برند شما می شود.

3. بهینه سازی قیمت گذاری پویا برای به حدا،ر رساندن حاشیه

پراسانا د، با هم تاسیس و اجرا می کند GrowByData، که بازاریابی عملکرد را برای مارک های پیشرو مانند Crocs و آژانس های برتر مانند Merkle تقویت می کند. GrowByData اطلاعات بازاریابی را برای جستجو، بازار و مدیریت محصول ارائه می دهد تا درآمد جدیدی ،ب کند، عملکرد بازاریابی را افزایش دهد و مطابقت با نام تجاری را مدیریت کند.

در مقابل، انتظار می‌رود که برای رقابتی ماندن در بازار، حاشیه ناخالص در ،ده‌فروشی کاهش یابد. در این پارادایم، فشار بر مخارج مانند تبلیغات افزایش خواهد یافت. مصرف‌کنندگان شروع به جستجو برای محصولات ارزان‌تر می‌کنند که باعث می‌شود ،ده‌فروشان و تبلیغ‌کنندگان محصولاتی با قیمت پایین برای ،ب سهم بازار ارائه کنند. بنابراین، راه پیش رو برای ،ده فروشان پر از دست انداز خواهد بود. طبق گزارش تحلیلگر UBS، تعطیلی 50000 فروشگاه در ایالات متحده طی 5 سال آینده انتظار می رود. اخبار فروشگاه‌های بزرگی مانند Bed Bath & Beyond که احتمالاً به آن می‌روند ورش،تگی پدیدار شده است.

با ورود به سال 2023، انتظار داریم که به سمت رکود ادامه دهیم.

برای اینکه در صدر بازی قرار بگیرند، ،ده فروشان باید بینشی در مورد قیمت گذاری فعلی بازار داشته باشند تا از قیمت بهینه برای ش،ت رقبا اطمینان حاصل کنند. رویکرد اتخاذ شده برای نفوذ استراتژی های قیمت گذاری پویا و در عین حال به حدا،ر رساندن حاشیه از بازار برای رشد حیاتی خواهد بود.

4. برنامه ریزی استراتژیک تبلیغاتی برای جذب مصرف کنندگان

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2023/02/16/insights-to-empower-2023-ecommerce-strategies/

بینش هایی برای تقویت استراتژی های تجارت الکترونیک 2023

خلاصه 30 ث،ه ای:

  • ،ده فروشان باید از رویکرد داده محور برای توسعه استراتژی های بازاریابی خود برای موفقیت در اقتصاد پرنوسان امروزی استفاده کنند.
  • شرایط نابسامان اقتصادی کنونی با تعطیلی اجباری فروشگاه ها و پیش بینی ورش،تگی، چشم انداز ،ده فروشی را مختل می کند.
  • هوشمندی بازاریابی برای قیمت گذاری، تبلیغات و تبلیغات برای به دست آوردن برتری در برابر رقبا بسیار مهم است
  • مدیر عامل GrowByData، Prasanna D،gel، نکات استراتژی تجارت الکترونیک برای سال 2023 را برای جذب، تبدیل و حفظ مشتریان به اشتراک می گذارد.

هزینه های مصرف کننده که در 3 سال گذشته رو به کاهش بوده است، به احتمال زیاد در سال 2023 نیز کاهش خواهد یافت. تخفیف‌ها، تبلیغات و قیمت‌های ارزان‌تر تنها راه‌هایی هستند که می‌توانند مشتریان را برای افزایش کیف پول خود جذب کنند.

بر اساس تجزیه و تحلیل اقتصادی 2020 و 2022 ما، ،ده فروشان به احتمال زیاد موجودی های فروش نرفته را برای تسویه در تعطیلات نوامبر 2023 خواهند داشت. گفته می‌شود، مصرف‌کنندگان در کنار کاهش متوسط ​​قیمت در تبلیغات ،ید، تبلیغات فروش بیشتری را در تبلیغات ویژه مشاهده خواهند کرد.

نکاتی برای استراتژی های تجارت الکترونیک 2023

در اینجا روش هایی برای بهینه سازی قابلیت اعتماد تجارت الکترونیک شما وجود دارد.

  1. نظرات و رتبه‌بندی‌های مشتریان را به نمایش بگذارید، از نشان‌ها و مهرهای اعتماد استفاده کنید، گزینه‌های پرداخت امن را ارائه دهید، اطلاعات تماس را به‌طور برجسته نشان دهید، حضور قوی در رسانه‌های اجتماعی داشته باشید – همه این ویژگی‌ها باعث جلب اعتماد مشتریان شما می‌شوند. علاوه بر این، سیاست های حمل و نقل و بازگشت خوبی داشته باشید و تجربه کاربری وب سایت خود را افزایش دهید. این امر شفافیت شرکت شما را تضمین می کند و رضایت مشتری را تضمین می کند. همه اینها باید منجر به افزایش وفاداری و فروش مشتری شود. به ،وان مثال، گوگل به «فروشگاه مورد اعتمادنشان ” به فروشگاه‌هایی که ارسال سریع، سیاست‌های بازگشت خوب، وب‌سایت با کیفیت بالا و رتبه‌بندی خوب را ارائه می‌دهند – همه عواملی که نشان‌دهنده یک تجربه خوب مشتری است.
  2. افزونه های تبلیغات ،ید یکی دیگر از راه های عالی برای بهبود اعتماد و اثربخشی تبلیغات ،ید شما است. افزونه های تبلیغاتی به شما این امکان را می دهد که اطلاعات بیشتری در مورد محصول/،ب و کار خود در تبلیغ خود ارائه دهید که به افزایش اعتبار تبلیغ شما و احتمال کلیک کاربران بر روی آن کمک می کند. برای مثال، می‌تو،د از ،د «بررسی محصول و رتبه‌بندی» برای نمایش میانگین رتبه‌بندی ،ب‌وکارتان از مشتریان استفاده کنید. این می تواند به مشتریان بالقوه کمک کند در طول سفر ،ید خود احساس امنیت بیشتری کنند.
  3. برای افزودن لایه ای از اعتماد و اعتبار به برند خود، سیاست های رقابتی حمل و نقل و بازگشت ارائه دهید. مشتریان معمولاً ترجیح می دهند با مارک هایی ،ید کنند که ارسال رایگان یا گزینه های ارسال سریع را ارائه می دهند. یک خط مشی بازگشت بدون دردسر نه تنها به اعتمادسازی با مشتریان کمک می کند، بلکه یک تصویر خوب از برند ایجاد می کند زیرا شما این گام اضافی را برای اطمینان از رضایت مشتری برداشته اید. به ،وان مثال: اگر شما یک سیاست بازگشت 10 روزه را ارائه دهید در حالی که رقیب شما یک بازگشت 3 روزه ارائه می دهد، مشتریان احتمالاً محصول شما را در مقابل رقبای شما انتخاب می کنند. علاوه بر این، حضور محلی در بازار نیز یک امتیاز مثبت است. مشتریان می دانند که شما در بازار آنها وجود دارید. 24/7 خط راهنمایی و چت برای مشتریان خود ارائه دهید تا احساس کنند می توانند به راحتی با شما تماس بگیرند.
  4. اگر شما یک برند هستید، باید یک سیاست MAP در ایالات متحده و کانادا داشته باشید. داشتن یک خط‌مشی نقشه و کانال به اطمینان از ثبات قیمت محصول و کانال برند شما در قفسه‌های دیجیتال کمک می‌کند. شما باید خط مشی MAP خود را به وضوح به ،ده فروشان و شرکای خود ابلاغ کنید و دستورالعمل های لازم را برای فروش محصولات خود به آنها ارائه دهید. تنظیم یک خط مشی MAP و اطمینان از اجرای آن به برند کمک می کند تا ارزش خود را حفظ کند و در نهایت اعتماد و اعتبار را در بین فروشندگان و در نهایت ،یداران بهبود بخشد.

2. ROAS را با کاهش هزینه تبلیغات بهینه کنید

پراسانا همچنین به مدیران، هیئت مدیره و سرمایه گذاران در مورد استراتژی داده، رشد و محصول مشاوره می دهد. او به شرکت های برجسته ای مانند بنیاد ملیندا و بیل گیتس، آتنا هلث و آپلیس فارما مشاوره داده است.

با این حال، در سال 2022، جنگ روسیه و اوکراین همراه با افزایش غیرقابل درک کووید در کشور تولیدی مانند چین، بار دیگر بر شاخص های اقتصادی تأثیر گذاشت. با افزایش تورم، مخارج مصرف کننده به شدت به نرخ رشد کاهش یافته است 6 تا 8 درصد. برای تعطیلات نوامبر امسال، 60 درصد مصرف کنندگان به تخفیف ها و تبلیغات اشاره کرد که نقش بسیار زیادی در تصمیمات ،ید آنها ایفا می کند.

مصرف کنندگان همیشه به دنبال تبلیغات هستند. در این وضعیت نامطلوب اقتصادی، یک طرح تبلیغاتی استراتژیک به بهینه سازی تبلیغات و تبدیل کمک می کند.

نتیجه

روند مشابهی در میانگین قیمت‌گذاری در تبلیغات Google S،pping مشاهده شد، ی،ی اقتصاد متلاطم در سال‌های 2020 و 2022 در مقایسه با سال 2021 – زم، که اقتصاد شکوفا شده بود – منع، کننده میانگین قیمت پایین‌تر بود.

در سال 2023 وارد یک رکود عمیق تر می شود

با کمال تعجب، در ماه نوامبر سال 2022، تنها 8 درصد بر روی تبلیغات ویژه تبلیغات متمرکز شده بود. با این حال، پیشنهاد فروش در 15٪ از تبلیغات قابل مشاهده بود.

حرکت سریع به سال 2021 – اقتصاد در حال بهبودی از کووید بود که در رشد هزینه های مصرف کننده مشهود بود. 13.5٪. با اندکی تسهیل زنجیره تامین و شرایط اقتصادی بهتر، تعطیلات نوامبر در سال 2021 شاهد رشد 14 درصدی در پیشنهادات ویژه بود که در مقایسه با سال 2020 دو برابر رشد داشت. علاوه بر این، پیشنهادات فروش در 12 درصد تبلیغات مشاهده شد که کمی کمتر از پارسال.

با وجود دورنمای تاریک، ،ده فروش، که از هوش بازاریابی برای قیمت گذاری، تبلیغات و تبلیغات خود استفاده می کنند، به احتمال زیاد در سال 2023 زنده خواهند ماند و برتری خواهند داشت. در اینجا چند نکته برای ،ده فروشان و تبلیغ کنندگان برای موفقیت در سال 2023 آورده شده است –

1. عوامل قابل اعتماد تجارت الکترونیک را برای افزایش تبدیل بهینه کنید

اقتصاد در سال 2020 عمدتاً به دلیل همه گیری همه گیر در وضعیت نوس، قرار داشت. در نوامبر 2020، علیرغم افزایش موارد کووید، ،ده فروشان پیشنهادات فروش را در 13٪ از تبلیغات و تبلیغات ویژه را تنها در 7٪ از تبلیغات ارائه ،د. از سوی دیگر، رشد مخارج مصرف کننده به ثبت رسید 9%.

اعتماد نقش مهمی در تبدیل ،ب و کار دارد. برای اطمینان از نرخ تبدیل بالا، ایجاد اعتماد مشتری در ا،یستم تجارت الکترونیک شما ضروری است. منصفانه است که بگوییم ،یداران آنلاین به دلیل عدم اطمینان در یک کانال یا برند یا محصول ناآشنا، اغلب تمایلی به ،ید ندارند. برای یک تجارت الکترونیک، جلب اعتماد بسیار مهم است زیرا مشتریان قادر به دیدن فیزیکی محصول نیستند. ،ب‌وکارها باید روی بهینه‌سازی قابلیت اعتماد تمرکز کنند، زیرا تأثیر فوق‌العاده‌ای در تبدیل خواهد داشت. همانطور که گفته شد، اعتماد یک حالت رو، است که به راحتی می توان بر آن تأثیر گذاشت.

با پایان یافتن دوره پر از بیماری همه گیر، نوآوری به یک عامل کلیدی برای بقا در بازار پرنوسان امروزی تبدیل می شود. علاوه بر این، با تغییر در چشم انداز ،ده فروشی انتظارات و تقاضاهای مصرف کنندگان نیروی پیشرو در سال 2023 خواهد بود.

،ده فروشان و تبلیغ کنندگان باید انعطاف پذیر، سازگار و مقرون به صرفه باقی بمانند تا در برابر رقبا برتری داشته باشند تا سهم بازار خود را به حدا،ر برسانند. آنها باید از یک راه حل یکپارچه هوشمند بازاریابی استفاده کنند که آنها را در مقابل رقابت در چشم ،یداران در قفسه های دیجیتال به نمایش بگذارد. ما به ،ده فروشان توصیه می کنیم از یک رویکرد داده محور برای توسعه استراتژی های بازاریابی خود استفاده کنند تا شانس موفقیت خود را در سال 2023 افزایش دهند.


بر اساس یک نظرسنجی ماهانه انجام شده توسط بلومبرگ، احتمال رکود اقتصادی ایالات متحده در سال 2023 به شدت افزایش یافته است. 70% – به ،وان یک سری از افزایش بهره فدرال رزرو ترس از یک اقتصاد راکد ایجاد کرد. بدتر از همه، پیش‌بینی می‌شود که افزایش بیکاری در ایالات متحده در طول سال باعث درد بیشتر در بازار کار شود.

برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است