بیش از 30 برند پس از یافتن تبلیغات خود در کنار حساب‌های پورنوگرافی کودکان، کمپین‌های بازاریابی توییتر خود را تعلیق می‌کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. ،وگرافی کودکان و اکانت های صریح در رسانه های اجتماعی مشکل همه است. از آنجایی که متخلفان به طور مداوم سعی می کنند الگوریتم ها را با استفاده از کلمات رمزی یا عامیانه فریب دهند، ما هرگز نمی تو،م 100٪ مطمئن باشیم که تبلیغات ما در جایی که نباید نمایش داده می شود. اگر در توییتر تبلیغ می کنید، حتماً مکان های خود را تا حد امکان به طور کامل بررسی کنید.

برندها چگونه واکنش نشان می دهند. “ما وحشت زده ایم. یا قرار است توییتر این مشکل را برطرف کند، یا ما آن را به هر وسیله ای که می تو،م، از جمله ن،یدن تبلیغات توییتر، برطرف خواهیم کرد. دیوید مدو،، رئیس برند در Cole Haan، به رویترز گفت.

موضوعی که ادامه دارد. یک گروه امنیت سایبری به نام G،st Data بیش از 500 حساب کاربری را شناسایی کرد که آشکارا مطالب آزار ، کودکان را در یک دوره 20 روزه به اشتراک گذاشته یا درخواست کرده اند. توییتر نتوانست 70 درصد آنها را حذف کند. پس از اینکه رویترز نمونه ای از حساب های کاربری صریح را با توییتر به اشتراک گذاشت. پس از آن توییتر 300 حساب دیگر را حذف کرد اما بیش از 100 حساب را فعال گذاشت.

G،st Data گفت که چنین ترفندهایی تلاش‌ها برای یافتن این مواد را پیچیده می‌کند، اما خاطرنشان کرد که تیم کوچک او متشکل از پنج محقق و بدون دسترسی به منابع داخلی توییتر قادر به یافتن صدها حساب در عرض 20 روز بودند.

مانند بازی Whac-A-Mole، به ازای هر حسابی که حذف می‌شود، چندین کاربر دیگر ظاهر می‌شوند و کاربران معلق احتمالاً به ایجاد حساب‌های جدید ادامه می‌دهند و آدرس‌های IP خود را پنهان می‌کنند. پس آیا این یک مشکل اتوماسیون است؟ آیا برای واکنش نهادهای مجری قانون محلی مشکلی وجود دارد؟ کارسول، سخنگوی توییتر، گفت که اطلاعات گزارش‌های اخیر «… بازتاب دقیقی از وضعیت امروز ما نیست». این احتمالاً یک بی،ه دقیق است زیرا به نظر می رسد که موضوع بدتر شده است.


یکی از سخنگویان دیزنی این محتوا را «سرزنش‌انگیز» خواند و گفت که آن‌ها تلاش‌های خود را برای اطمینان از اینکه پلتفرم‌های دیجیتالی که در آن تبلیغ می‌کنیم و ،یداران رسانه‌ای که استفاده می‌کنیم، تلاش‌های خود را برای جلوگیری از تکرار چنین خطاهایی تقویت می‌کنند، دو چندان می‌کنند.

چی شد. توییتر هیچ پاسخی در مورد اینکه چه اتفاقی ممکن است باعث این مشکل شده باشد، نداده است. اما بررسی رویترز نشان داد که برخی از توییت‌ها شامل کلمات کلیدی مرتبط با «تجاوز به ،ف» و «نوجوانان» هستند که در کنار توییت‌های تبلیغاتی تبلیغ‌کنندگان شرکت‌ها ظاهر می‌شوند. در یک مثال، یک توییت تبلیغاتی برای برند کفش و لوازم جانبی Cole Haan در کنار توییتی ظاهر شد که در آن کاربری گفته بود که محتوای «نوجوان/کودک» را معامله می‌کند.

در مثالی دیگر، کاربر در جستجوی محتوای «فقط برای دختران یونگ، نه پسران» توییت کرد، که بلافاصله یک توییت تبلیغاتی برای بیمارستان کودکان اسکاتلندی رایت واقع در تگزاس دنبال شد.

سخنگوی شرکت خودروسازی مزدا آمریکا در بی،ه ای به رویترز گفت: «هیچ جایی برای این نوع محتوای آنلاین وجود ندارد.

جدید در زمین موتورهای جستجو

پاسخ توییتر در بی،ه ای، سلست کارزول، سخنگوی توییتر، گفت که این شرکت «تحمل برای استثمار ، از کودکان ندارد» و در حال سرمایه گذاری منابع بیشتری برای ایمنی کودکان، از جمله استخدام برای موقعیت های جدید برای نوشتن خط مشی و اجرای راه حل ها است. وی افزود: این موضوع در حال بررسی است.

درباره نویسنده

برندهای تحت تاثیر بر اساس گزارش‌ها، بیش از 30 برند در صفحات نمایه حساب‌های توییتر ظاهر می‌شدند و پیوندهایی را به مواد استثمارگر می‌فروشند. از جمله این برندها می توان به بیمارستان کودکان و PBS Kids اشاره کرد. سایر برندهای تایید شده عبارتند از:

  • دایسون
  • مزدا
  • فوربس
  • والت دیزنی
  • NBC یونیورسال
  • کک
  • کول هان

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/30-،nds-suspend-their-twitter-marketing-campaigns-after-finding-their-ads-next-to-child-،ography-accounts-388359

گزارش‌های شفاف‌سازی توییتر در وب‌سایت خود نشان می‌دهد که سال گذشته بیش از یک میلیون حساب کاربری را به دلیل بهره‌کشی ، از کودکان تعلیق کرده است.

اما به نظر می رسد پاسخ توییتر کم است. اگر یک گروه ناظر مانند G،st Data بتواند این حساب‌ها را بدون دسترسی به داده‌های داخلی توییتر پیدا کند، به نظر منطقی می‌رسد که یک کودک نیز می‌تواند. چرا توییتر همه این حساب ها را حذف نمی کند؟ آنها به دنبال چه داده های اضافی برای توجیه تعلیق هستند؟

نه فقط مشکل توییتر. مشکل فقط در توییتر جدا نیست. حامیان ایمنی کودکان می گویند شکارچیان از فیس بوک و اینستاگرام برای پرورش قرب،ان و تبادل تصاویر صریح استفاده می کنند. شکارچیان به قرب،ان دستور می دهند که برای تکمیل پرداخت و دریافت مطالب با آنها در تلگرام و دیسکورد تماس بگیرند. سپس فایل ها معمولاً در سرویس های ابری مانند Dropbox ذخیره می شوند.

برخی از برندهای محبوب پس از اینکه متوجه شدند تبلیغات آنها در کنار حساب های ،وگرافی کودکان ظاهر شده است، کمپین های بازاریابی توییتر خود را متوقف کرده اند.

توییتر چیست و انجام نمی دهد. تیمی از کارمندان توییتر در گزارشی در سال گذشته به این نتیجه رسیدند که این شرکت برای شناسایی و حذف مواد استثمار کودکان در مقیاس به زمان بیشتری نیاز دارد. این گزارش خاطرنشان کرد که این شرکت دارای پرونده های معوقه ای برای بررسی برای گزارش احتمالی به مجریان قانون است.

سخنگوی فوربس گفت: “تویتر باید این مشکل را در اسرع وقت برطرف کند و تا زم، که آنها این کار را انجام ندهند، ما هرگونه فعالیت پولی بیشتر در توییتر را متوقف خواهیم کرد.”

قاچاقچیان اغلب از کلمات رمزی مانند «cp» برای هرزه‌نگاری کودکان استفاده می‌کنند و «عمداً تا حد امکان مبهم هستند» تا از شناسایی جلوگیری کنند. در این گزارش آمده است: هرچه توییتر کلمات کلیدی خاصی را بیشتر سرکوب کند، کاربران بیشتر به استفاده از متن مبهم ترغیب می‌شوند که «خودکار ، با آن برای توییتر سخت‌تر است».

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است