به روز رسانی جدید متا حریم خصوصی برای نوجوانان

ما همچنین در حال کار با T،rn و نام تجاری NoFiltr آنها برای ایجاد هستیم مواد آموزشی که شرم و انگ اطراف تصاویر صمیمی را کاهش می‌دهد و به نوجوانان این امکان را می‌دهد که اگر آنها را به اشتراک گذاشته‌اند یا در حال تجربه اخاذی هستند، به دنبال کمک باشند و کنترل خود را پس بگیرند.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/new-meta-privacy-updates-for-teens-389742

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


محدود ، اتصالات متا در حال آزمایش راه‌هایی برای محافظت از نوجوانان در برابر پیام‌رس، به بزرگسالان مشکوکی است که به آن‌ها متصل نیستند، و این بزرگسالان در توصیه‌های افراد نوجوان که ممکن است بشناسید نشان داده نخواهند شد. متا همچنین تصریح می کند که یک حساب “مشکوک” متعلق به یک بزرگسال است که ممکن است به ،وان مثال اخیراً توسط یک فرد جوان مسدود یا گزارش شده باشد. به ،وان یک لایه حفاظتی افزوده، متا همچنین در حال آزمایش حذف دکمه پیام در حساب‌های اینستاگرام نوجوانان در صورتی که توسط بزرگسالان مشکوک به طور کامل مشاهده می‌شوند، است.


ما در حال کار با مرکز ملی کودکان گمشده و مورد سوء استفاده (NCMEC) هستیم تا یک پلتفرم جه، برای نوجوان، بسازیم که نگران هستند تصاویر صمیمی که ایجاد کرده‌اند بدون رضایت آنها در پلتفرم‌های آنلاین عمومی به اشتراک گذاشته شود. این پلتفرم مشابه کاری خواهد بود که ما برای آن انجام داده ایم جلوگیری از به اشتراک گذاری غیر توافقی تصاویر صمیمی برای بزرگسالان. این به ما امکان می‌دهد تا از ارسال آنلاین تصاویر صمیمی نوجوانان جلوگیری کنیم و شرکت‌های دیگر در صنعت فناوری از آن‌ها استفاده کنند. ما از نزدیک با NCMEC، کارشناسان، دانشگاهیان، والدین و م،عان قرب،ان در سطح جهان همکاری کرده‌ایم تا به توسعه این پلتفرم کمک کنیم و اطمینان حاصل کنیم که به نیازهای نوجوانان پاسخ می‌دهد تا بتوانند کنترل محتوای خود را در این موقعیت‌های وحشتناک دوباره به دست آورند. در هفته‌های آینده چیزهای بیشتری در مورد این منبع جدید به اشتراک خواهیم گذاشت.

جلوگیری از انتشار تصاویر حساس متا همچنین در حال کار بر روی ابزارهای جدیدی است که به جلوگیری از انتشار تصاویر صمیمی نوجوانان به صورت آنلاین کمک می کند. متا می گوید:

حداقل والدین نوجوانان اکنون می توانند از تغییرات جدید آگاه باشند و اقدامات من، را برای کمک به محافظت از آنها انجام دهند.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


پیش فرض های جدید حریم خصوصی از امروز، نوجوانان با پیوستن به فیس‌بوک تنظیمات خصوصی بیشتری را پیش‌فرض خواهند داشت. برای نوجوان، که قبلاً روی پلتفرم هستند، متا توصیه می‌کند این تغییرات را به صورت دستی انجام دهند. تنظیمات حریم خصوصی جدید بر موارد زیر تأثیر می گذارد:

  • چه ،ی می تواند لیست دوستان خود را ببیند
  • چه ،ی می‌تواند افراد، صفحات و فهرست‌هایی را که دنبال می‌کنند ببیند
  • چه ،ی می‌تواند پست‌هایی را که در نمایه‌شان تگ شده‌اند ببیند
  • بررسی پست‌هایی که قبل از اینکه پست در نمایه‌شان نشان داده شود
  • چه ،ی اجازه دارد در پست های عمومی خود نظر دهد

ابزار ایمنی جدید متا همچنین در حال توسعه ابزارهای جدیدی برای گزارش هر چیزی است که باعث ناراحتی آنها می شود. متا در وبلاگ خود می‌گوید: «ما از نوجوانان می‌خواهیم پس از مسدود ، شخصی، حساب‌های خود را به ما گزارش دهند و اخطارهای ایمنی حاوی اطلاعاتی درباره نحوه پیمایش پیام‌های نامن، بزرگسالان برای آنها ارسال می‌کنیم. تنها در یک ماه در سال 2021، بیش از 100 میلیون مردم اخطارهای ایمنی را در مسنجر مشاهده ،د. ما همچنین یافتن ابزارهای گزارش‌دهی خود را برای افراد آسان‌تر کرده‌ایم و در نتیجه، شاهد افزایش بیش از 70 درصدی گزارش‌هایی بودیم که توسط ،دسالان در سه ماهه اول 2022 نسبت به سه ماهه قبل در آن ارسال شده بود. پیام های پیام رسان و اینستاگرام.”

چرا ما اهمیت می دهیم. انتقاد از متا برای اقداماتی برای محافظت و جلوگیری از آسیب به نوجوانان سخت است. اگرچه نوجوانان پس از ثبت‌نام، تنظیمات جدید را به‌طور پیش‌فرض انجام می‌دهند، در صورت تمایل همچنان می‌توانند انصراف دهند. و نوجوان، که در حال حاضر روی پلتفرم هستند باید به صورت دستی گزینه های جدید را انتخاب کنند، که ممکن است بسیاری از آنها انجام ندهند.

متا والدین فیس بوک و اینستاگرام به تازگی به روزرس، های جدیدی را برای حفظ حریم خصوصی برای افراد زیر 16 یا 18 سال در برخی کشورها ارائه کرده است.

تو عمیق تر متا می‌گوید که هر ،ی که به دنبال حمایت و اطلاعات مربوط به جنایات ، است، می‌تواند از منابع آموزشی و آگاهی خود، از جمله، بازدید کند مرکز Sextortion را متوقف کنید در مرکز ایمنی فیس بوک شما همچنین می تو،د این اطلاعیه را از متا در آنها بخو،د وبلاگ.

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی