به روز رسانی الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل در 4 و 5 نوامبر؟

نرخ‌های حمل‌ونقل بین‌المللی تقریباً به حالت عادی بازگشته است، بنابراین موضوع این نیست، من گمان می‌کنم که رکود / حرکت ن، سهام دلیل آن باشد، چند هفته آینده تا کریسمس بسیار گویاتر خواهد بود زیرا فروش عید پاک برای بسیاری از ،ده‌فروشان غربی شلوغ‌ترین است. زمان سال.

نمونه دیگری از سایتی که توسط به‌روزرس، محتوای مفید تحت تأثیر قرار گرفت، سپس با به‌روزرس، هسته گسترده سپتامبر ضربه شدیدی خورد و اکنون شاهد کاهش *بیشتر از تاریخ 11/3 هستیم. آیا آ،ین نسخه به روز رس، تایید نشده دیگری است یا HCU به کار خود ادامه می دهد؟ فقط گوگل می داند. موهاهاها 🙂 pic.twitter.com/45iCOkZchU

– گلن گیب (@glenngabe) 6 نوامبر 2022

ابزارهای ردیابی گوگل

Accuranker:

سئوی شناختی:

در اینجا چیزی است که ابزار ردیابی نشان می دهد:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

به روز رس، الگوریتم گوگل

رتبه بندی وب پیشرفته:

گلن گیب همچنین یک مثال را ارسال کرد:

SERPmetrics:

آیا متوجه نوسانات بزرگ رتبه بندی از آ، هفته شده اید؟ به ما خبر دهید.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

گوگل مشغول بوده است، صبح جمعه، 4 نوامبر، من شروع به دیدن سیگنال های جدیدی از یکی دیگر از به روز رس، های الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل کردم. طی 24 ساعت آینده، این سیگنال‌ها افزایش یافتند و در حالی که گوگل وجود به‌روزرس، را تأیید نکرده است، نشانه‌های مطمئنی وجود دارد که به‌روزرس، جستجوی Google وجود داشته است.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

در اینجا برخی از صحبت هایی است که من در آن برداشت کردم WebmasterWorld انجمن ها:

آیا ،ی امروز حرکتی را می بیند؟ (تولید ،ستان / مبلمان نرم)

من شاهد تغییر قابل توجهی به سمت نتایج تجارت الکترونیکی به جای نتایج اطلاعاتی هستم. شخصی که در جستجوی چیزی مانند «اتوبوس فیل در تایلند» است (خوب، من آن را درست کردم) اکنون باید سه آگهی و سه نتیجه تجارت الکترونیک ارگ،ک را قبل از رسیدن به یک نتیجه اطلاعاتی (خواه مورد دوم یک مقاله ویکی‌پدیا باشد یا یک مقاله) بررسی کند. از elephant-travel-in-thailand.com).

آره. تنها راه برای توصیف آن یک تصادف بزرگ در ترافیک صبح امروز است. من حدود 80 درصد پایین اومدم. Ecom/USA

متوجه شده‌ام که ویکی‌پدیا تقریباً از صدر ا،ر جستجوها به نفع ویدیوهای بیشتر سقوط کرده است.

بهبودی معجزه آسای 28 اکتبر من هنوز ادامه دارد. از امروز، به‌روزرس، هر،مه، به‌روزرس، بررسی‌های محصول، به‌روزرس، اصلی سپتامبر و به‌روزرس، محتوای مفید را تقریباً به طور کامل مع، کرده‌ام.

کاهش بزرگ دیگر از جمعه. به 40 درصد رسیده ایم. و اکنون با وب‌سایت‌هایی جایگزین شده‌ایم که حتی به جایگاه ما مرتبط نیستند، مانند فروشگاه‌های سخت‌افزار. مثل این است که ما در فناوری شما سوسیس می‌فروشیم. فروشگاه مرتبط و برای آن رتبه بندی می شود. همه رقبای ما نیز سقوط کرده اند. به نظر می رسد گوگل باید درآمد از دست رفته سه ماهه گذشته را جبران کند.

جالب است که میانگین روز هفته اول ماه نوامبر در سایت جه، من کاملاً عادی بود، تعطیلات آ، هفته من معمولاً 50-75٪ است اما این آ، هفته 76.3٪ و 81.7٪ بود. پرطرفدارترین صفحات ویجت من همچنان با جابجایی های جزئی +/-1 موقعیت های مشابه هستند.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سمروش:

با این حال، پرس و جوهای تجاری Realworld در چند هفته اخیر به طور چشمگیری کاهش یافته است، به خصوص از غرب. من انتظار دارم که درخواست‌های “غربی” در این زمان از سال کاهش یابد، زیرا اساساً تقاضای کریسمس ،ده‌فروشی باید تا کنون ارسال شده باشد.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

این به روز رس، نیز بسیار مهم به نظر می رسد، با حجم خوبی از پچ پچ و ابزارهای ردیابی، حداقل ا،ر آنها، نشان دهنده جهش های بزرگ در 4 و 5 نوامبر است.

سئو چتر

Mozcast:

بحث انجمن در WebmasterWorld.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-ranking-algorithm-update-november-4th-and-5th-34365.html

برای اندازه واقعی کلیک کنید

الگورو:

من نمی‌توانم با اطمینان بگویم که هیچ تغییری وجود داشته است، بیشتر مانند گوگل این الگوریتم‌ها را بعد از خارج شدن تغییر می‌دهد و تنظیم می‌کند.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

RankRanger:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است