به روز رسانی الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل در حدود 14 فوریه

گلن گیب سایت دیگری را منتشر کرد که در این ترن هوایی قرار دارد:

الگورو:

همه شما متوجه چه چیزی هستید؟

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

رتبه بندی وب پیشرفته:

SERPmetrics:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Accuranker:

Mozcast:

RankRanger:

به زودی به‌روزرس، هسته گسترده‌ای داریم، بنابراین شاید همه ما دچار این خارش شده‌ایم؟

سئو چتر

من شاهد افزایش گفت،ا از 13 فوریه تا امروز هستم و همچنین برخی از ابزارهای ردیابی خودکار Google در حال افزایش نوسانات و نوسانات هستند.

دوباره شروع کنیم؛ به‌نظر می‌رسد یکی دیگر از به‌روزرس،‌های الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google در 14 فوریه، شاید در اوایل 13 فوریه، کاهش یافته است، و به نظر می‌رسد که امروز به تغییر اوضاع ادامه می‌دهد. ما قبلاً به‌روزرس،‌های تأیید نشده را در 8/9 و همچنین 4 پوشش دادیم.

در اینجا برخی از صحبت های اینجا در نظرات و همچنین در اینجا آمده است WebmasterWorld:

آیا این من هستم یا ترافیک در چند روز گذشته از بین رفته است؟ واقعا مرد!

امروز، ترافیک من کاهش شدیدی را نشان داد، بدترین مقداری که در سال 2023 دیده‌ام. مال شما چطور؟

بدون ترافیک در 14 فوریه ترافیک ارگ،ک در مقایسه با سال قبل کمتر از 20 درصد است.

قطعاً چیزی در حال وقوع است، برای اولین بار در سال‌ها در 24 ساعت گذشته، من یک قطعه هر،مه ایمیل دریافت نکرده‌ام، نه یک، صفر هر،مه… با توجه به حجم معمول ، که دریافت می‌کنم، این بسیار قابل توجه است.

هفته گذشته و کمی – نزدیک به 2 هفته، ترافیک و تعداد زیادی تبدیل داشتیم. ما در این مدت زمان حدود 3 هفته سفارش دادیم. سپس سه شنبه/چهارشنبه گذشته گوگل آن ترافیک را بست و از آن زمان تاکنون حتی یک سفارش نداشته ایم.

من در بازار متفاوتی هستم، نسل پیشرو، اما ج، زم، بسیار شبیه به نظر می رسد. برای 2-3 هفته شاهد حجم بالاتر، ترافیک ثابت و با کیفیت به خدمات خود بودیم. در حوالی 4 فوریه به نظر می رسید همه چیز ثابت شده است، اما اکنون ترافیک با کیفیت در فواصل کوتاه به دست می آید. به این م،ی که ممکن است در 6 ساعت اول روز کاری‌مان کند باشیم، سپس در بعدازظهر شاهد هجوم فعالیت‌های سرب برای 1-2 ساعت خواهیم بود، قبل از اینکه همه چیز دوباره خاموش شود. این مربوط به یک سرویس واحد، یک منطقه یا یک چیز خاص نیست. در یک نقطه، فکر کردم که مربوط به تبلیغات است، اما دیگر مطمئن نیستم زیرا ساعت یا سه ساعت فعالیت ممکن است ساعت 9 صبح امروز یا ساعت 2 بعد از ظهر فردا باشد.

برخی از ابزارها نوسانات امروز و دیروز را افزایش داده اند، برخی هنوز آن را دریافت نکرده اند. در اینجا چیزی است که من در حال حاضر از ابزارهای ردیابی محبوب می بینم.

قطعا روند ترافیک عادی نیست.

خوب، من مدت زیادی است که این را ندیده ام، تا کنون امروز یک بازدید کننده 2 ساعت و 4 دقیقه با 254 بازدید از صفحه و هنوز در سایت است!

جالب است که بسیاری از ما اخیراً متوجه کاهش شدید فروش شده ایم. دید من تا آنجایی که من می بینم در نقطه بالایی قرار دارد، اما امروز ترافیک جستجوی من -25٪ است. ایالات متحده آمریکا / کانادا -43٪ و -40٪ امروز صبح در ساعت 11 صبح. ترافیک صفحات فرود من به طور چشمگیری کاهش یافته است … تقریباً همه آنها به طور همزمان.

SERP های من امروز در همه جا هستند. اگر طرح‌بندی را با فاوی،‌ها دریافت کنم، همیشه اول هستم، اگر طرح‌بندی را بدون فاوی، دریافت کنم، به نظر می‌رسد که 4 تای برتر در حال به هم ریختن هستند، می‌توانم فقط با باز ، حالت ناشناس جدید، از 1 به 3 به 4 بروم و دوباره به 1 برگردم. برگه ها..

روزانه، دو وب‌سایت من موقعیت خود را از جلو و عقب تغییر می‌دهند، بدون ثبات.

هر اتفاقی که می افتد، امروز ترافیک بسیار کم است… ایالات متحده در ساعت 4:30 بعدازظهر -30٪ است و بیشتر صفحات فرود اصلی من بسیار پایین است. کانادا 66- درصد است، استرالیا امروز در صفر است. این در حالی است که طبق SEM دید من از هر زمان دیگری در دو سال گذشته بالاتر است. من بررسی کردم و برای اولین بار در جستجوهایی که سال هاست در 2 یا 3 بوده ام به رتبه اول می رسم … اما ترافیک وجود ندارد.

افت بسیار زیادی در 3 روز گذشته، اما معیارها در باطن وب سایت ثابت هستند. ایمیل‌های بیشتر از مشتریان احتمالی، شاید پایان ترافیک زامبی‌های من از ۲ ماه قبل افزایش پیدا کند.

به روز رس، تایید نشده 1/26 را که پوشش دادم و تأثیرات و مع، های بیشتر در 2/3 را به خاطر دارید؟ خوب اینجا ما دوباره می رویم. در اینجا یک سایت بررسی محصول وجود دارد که در 1/26 افزایش یافت، از 2/3 عبور کرد، اما دوباره در 2/13 کاهش یافت. گوگل به وضوح چیزی را آزمایش یا تغییر می دهد… با ما همراه باشید. pic.twitter.com/wkRqbRac9t

– گلن گیب (@glenngabe) 15 فوریه 2023

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سئوی شناختی:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

بحث انجمن در WebmasterWorld.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-ranking-algorithm-update-around-february-14th-34912.html

بنابراین همانطور که می بینید، در یکی دو روز گذشته صحبت های زیادی وجود دارد.

ابزارهای ردیابی گوگل

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است