به روز رسانی الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل در آخر هفته شنبه

آیا متوجه نوسانات بزرگ رتبه بندی از آ، هفته شده اید؟ به ما اطلاع دهید.

گفتگو حدود یک روز قبل در ساعت شروع شد WebmasterWorld و ابزار، بیشتر آنها، آن را روز بعد برداشتند. این چیزی است که من در حال حاضر می بینم.

سئو چتر

در اینجا چند نقل قول از WebmasterWorld تالارهایی که اوا، جمعه شروع شد و در روز شنبه افزایش یافت. همچنین نظرات زیادی در مورد این داستان با تغییرات رتبه بندی وجود دارد.

چیزی قطعا در حوالی ساعت 4 بعد از ظهر دیروز شروع شد، ترافیک من به م،ای واقعی کلمه از یک ص،ه پایین آمد و بقیه روز پایین ماند. امروز به نظر می رسد ترافیک به حالت عادی بازگشته است، اما ایالات متحده آمریکا روز خود را -45٪ شروع می کند، اما بریت،ا به طور غیرمعمولی بالا است. در 38٪ از کل ترافیک من، سطح ترافیک بریت،ا م،ی ندارد و بسیار بالاتر از 12٪ -15٪ است که برای سالها عادی بود. من گمان می‌کنم که ،اب می‌شود و در نقطه‌ای بای بای می‌رود، اما هر بار که سقوط می‌کند، به نظر می‌رسد در نهایت دوباره به سمت بالاتر برمی‌گردد.

مممممممممممم بویی که انگار از تنور عمه گوگل چیزی در آمده است. آیا این یک به‌روزرس، هسته تازه پخته شده است؟ سنسور Semrush آن را بو می کند. من حتما بوش میکنم

بله، امروز ترافیک بسیار کم است و SEMrush اعل، ارسال کرد که SERPS شاهد تغییرات بزرگ است. ایالات متحده آمریکا -64٪، ،ستان -34٪، CA – 56٪ نسبت به دیروز است. جستجوی -52٪، مستقیم -53٪ است. شنبه ها معمولا روزهای کم ترافیکی هستند، بنابراین بیایید ببینیم که آیا تا پایان روز بازمی گردد یا خیر.

ابزارهای ردیابی گوگل

برای اندازه واقعی کلیک کنید

تنها چند روز پس از به‌روزرس، محتوای مفید دسامبر 2022 و به‌روزرس، هر،مه پیوند در دسامبر 2022 که در 12 ژانویه به پایان رسید، اکنون شاهد به‌روزرس، دیگری هستیم، یک به‌روزرس، تأیید نشده که به نظر می‌رسید در روز شنبه، 14 ژانویه منتشر شده است.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سمروش:

Accuranker:

الگورو:

Mozcast:

بحث انجمن در WebmasterWorld.


منبع: https://www.seroundtable.com/sa،ay-weekend-google-search-ranking-algorithm-update-34750.html

در اینجا چیزی است که ابزار ردیابی نشان می دهد:

سئوی شناختی:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

RankRanger:

به روز رس، الگوریتم گوگل

رتبه بندی وب پیشرفته:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

SERPmetrics:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است