به‌روزرسانی هرزنامه Google، نام سایت و فاویکون‌ها، برچسب آگهی حمایت‌شده جدید و موارد دیگر

به‌روزرس، هر،مه اکتبر 2022 Google، اولین به‌روزرس، هر،مه از نوامبر گذشته، شروع شد و در عرض 42 ساعت تکمیل شد، من در این ویدیو اطلاعات بیشتری در مورد آن دارم. گوگل همچنین نام سایت و طراحی فاوی، جدیدی را برای نتایج جستجوی موبایل با داده های ساختاریافته جدید ارائه کرده است. با این کار، گوگل بر،ب جدید سیاه و سفید «اسپانسر» را منتشر کرده است. در آن بر،ب، گوگل در حال کار بر روی یک اصلاح برای برخی از فاوی، هایی است که به درستی در جستجوی گوگل نمایش داده نمی شوند. پانل های محصول Google در حال آزمایش یک رابط جزئیات قیمت گذاری گسترده هستند. گوگل نیز در حال حاضر روندی را در نتایج ،ید نشان می دهد. گوگل پانل های دانش تعاملی را مستقیماً در کادر کشویی تکمیل خودکار جستجو آزمایش می کند. گوگل در حال آزمایش یافتن محلی جدید و همچنین گروه بندی ع، ها بر اساس دسته ها در پانل های محلی است. ما همچنین می‌بینیم که خدمات قرار شخص ثالث پیوندهای نمایه‌های تجاری محلی را ربوده است. همچنین، اکنون شاهد حذف انبوه نظرات از برخی نمایه‌های ،ب‌وکار محلی هستیم. Google مرکز تبلیغات من را برای همه عرضه می کند. Google Ads روی کاهش سرنخ های نامعتبر از طریق حدا،ر عملکرد کار می کند. Google Ads در حال آزمایش یک تنظیم گسترده فقط مطابقت است که بسیاری از تبلیغ‌کنندگان را ناراحت کرده است. Google Ads اکنون سه ستون گزارش جدید دارد. و اگر می خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ ها کمک کنید، به این آدرس بروید patreon.com/barryschwartz. این اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

لطفا انجام بدهید در یوتیوب مش، شوید یا از طریق iTunes یا در RSS خوان مورد علاقه خود مش، شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ من، نظر دهید و موفق باشید!


منبع: https://www.seroundtable.com/video-09-22-2022-34287.html


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

حتماً در فید ویدیوی ما مش، شوید یا مستقیماً در iTunes مش، شوید، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا پخش کننده پاد،ت مورد علاقه خود از این به روز رس، ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه فید:

حامی: خلاصه ویدیویی این هفته توسط حمایت مالی می شود Wix – آیا می دانستید که Wix اکنون با Semrush برای تحقیق کلمات کلیدی ادغام شده است؟ در اینجا جزئیات بیشتری وجود دارد.

جستجوی موضوعات بحث:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است