به‌روزرسانی هرزنامه اکتبر ۲۰۲۲ Google در کمتر از ۴۸ ساعت منتشر شد

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-october-2022-spam-update-done-rolling-out-in-less-than-48-،urs-388959

،مت اضافه شده در بالا پررنگ شده بود و می‌خواند: «انتشار از 21 اکتبر 2022 کامل شد».

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر متوجه رتبه‌بندی یا تغییرات ترافیکی زیاد در نتایج جستجوی ارگ،ک Google خود شدید، ممکن است از این به‌روزرس، هر،مه ضربه خورده باشید. به‌روزرس،‌های هر،مه نقض دستورالعمل‌های خاص را هدف قرار می‌دهند. این به‌روزرس، ممکن است بیشتر بر تلاش‌های هر،مه محتوا متمرکز شده باشد. رتبه بندی و ترافیک ارگ،ک گوگل را در هفته گذشته بررسی کنید تا ببینید آیا متوجه تغییرات بزرگی در موقعیت های خود شده اید یا خیر.


جدید در زمین موتورهای جستجو

به‌روزرس، هر،مه اکتبر 2022 Google که در 19 اکتبر 2022، حدود ساعت 11 صبح به وقت شرقی آغاز شد، اکنون کمتر از 48 ساعت پس از شروع کامل شده است. به روز رس، در 21 اکتبر 2022 حدود ساعت 5 صبح به وقت شرقی به پایان رسید.

به روز رس، های قبلی قبل از این، آ،ین به‌روزرس، هر،مه تأیید شده Google، به‌روزرس، هر،مه نوامبر 2021 بود. گوگل همچنین یک آپدیت اسپم دو ،متی را منتشر کرد – در 23 ژوئن و 28 ژوئن سال 2021، و همچنین به‌روزرس، هر،مه پیوند ژوئیه 2021.

اعلامیه. گوگل بی سر و صدا به روز رس، کرد به روز رس، های جستجو صفحه افزودن «به‌روزرس، هر،مه اکتبر 2022 منتشر شد. این به روز رس، جه، است و همه زبان ها را تحت تاثیر قرار می دهد. عرضه در 21 اکتبر 2022 کامل شد.

به روز رس، هر،مه چیست؟ گوگل نوشت:

«در حالی که سیستم‌های خودکار Google برای شناسایی هر،مه‌های جستجو دائماً در حال کار هستند، ما گاهی اوقات پیشرفت‌های قابل‌توجهی در نحوه عملکرد آنها ایجاد می‌کنیم. وقتی این کار را انجام می‌دهیم، از آن به‌،وان یک به‌روزرس، هر،مه یاد می‌کنیم و وقتی در لیست به‌روزرس،‌های رتبه‌بندی جستجوی Google ما اتفاق افتاد، آن‌ها را به اشتراک می‌گذاریم. به ،وان مثال، SpamBrain سیستم پیشگیری از هر،مه مبتنی بر هوش مصنوعی ما است. هرازگاهی، ما آن سیستم را بهبود می‌بخشیم تا در شناسایی هر،مه‌ها بهتر شود و به اطمینان از دریافت انواع جدید هر،مه کمک کنیم. سایت‌هایی که بعد از به‌روزرس، هر،مه تغییر می‌کنند، باید خط‌مشی‌های هر،مه ما را بررسی کنند تا مطمئن شوند با آن‌ها مطابقت دارند. سایت هایی که خط مشی های ما را نقض می کنند ممکن است در نتایج رتبه پایین تری داشته باشند یا اصلاً در نتایج ظاهر نشوند. اگر سیستم‌های خودکار ما طی چند ماه یاد بگیرند که سایت با خط‌مشی‌های هر،مه ما مطابقت دارد، ایجاد تغییرات ممکن است به بهبود سایت کمک کند.»

توجه داشته باشید، به‌روزرس، هر،مه نوامبر 2021، 8 روز طول کشید تا به طور کامل منتشر شود.

درباره نویسنده