به‌روزرسانی سیستم محتوای مفید Google، پیمایش مداوم روی دسک‌تاپ و اصلاح موضوع


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

حتماً در فید ویدیوی ما مش، شوید یا مستقیماً در iTunes مش، شوید، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا پخش کننده پاد،ت مورد علاقه خود از این به روز رس، ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه فید:

این هفته به‌روزرس، تأیید شده دیگری برای سیستم محتوای مفید Google داشتیم. اکنون جه، شده است. گوگل همچنین در هفته گذشته نوسانات زیادی داشت که مربوط به این آپدیت تایید شده نبود. گوگل رسماً این هفته پیمایش پیوسته را در جستجوی دسکتاپ راه اندازی کرد. گوگل همچنین به طور رسمی اصلاحات موضوع را در نتایج جستجوی تلفن همراه راه اندازی کرد، اما در حال آزمایش آن بر روی دسکتاپ نیز است. کنسول جستجوی گوگل گفت که سایت های اشتراک با گوگل ممکن است در گزارش عملکرد جستجو شاهد افزایش تعداد بازدیدها و کلیک ها باشند. Gary Illyes گوگل توصیه می کند در صورت دریافت اخطار کنسول جستجو، محتوا را قبل از جاوا اسکریپت بارگیری کنید. گوگل در حال آزمایش حذف تعداد ،نی نتایج جستجو است. گوگل در حال آزمایش است که بررسی های کوتاه محصول را در تصاویر کوچک محصول نشان می دهد. یک نظرسنجی SEO می پرسد که آیا لینک بیلدینگ به همان اندازه موثر است یا خیر. گوگل گفت که جستجوی ایمن می‌تواند توسط بسیاری از نفرین‌های صریح و شدید ایجاد شود. گوگل گفت آزمایش‌هایی را برای بررسی اینکه آیا سایت شما Googlebot را مسدود می‌کند یا خیر تنظیم کنید. نمایه‌های ،ب و کار Google در آپلود لو،ا یا تصاویر دارای اشکال است. گوگل برنامه ریز کلمات کلیدی را به روز کرد تا به شما امکان دهد کلمات کلیدی را در گروه های تبلیغاتی سازماندهی کنید. Microsoft Advertising مجموعه ای از ویژگی های جدید را منتشر کرد. من گزارش ماهانه وب مستر گوگل را این هفته پست کردم. سرانجام، گوگل پرطرفدارترین جستجوهای سال 2022 را منتشر کرد. و اگر می‌خواهید به حمایت مالی از آن وبلاگ‌ها کمک کنید، به patreon.com/barryschwartz. این اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

لطفا انجام بدهید در یوتیوب مش، شوید یا از طریق iTunes یا در RSS خوان مورد علاقه خود مش، شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ من، نظر دهید و موفق باشید!


منبع: https://www.seroundtable.com/video-12-09-2022-34547.html

حامی: خلاصه ویدیویی این هفته توسط حمایت مالی می شود سمروش.

جستجوی موضوعات بحث:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است