به‌روزرسانی بزرگ جستجوی Google، باگ تبلیغات Google، بهترین روش‌های پیوند جدید و موارد دیگر در جستجوی هوش مصنوعی Bing

چه هفته ای، ما یک به روز رس، بزرگ و تایید نشده الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل را داشتیم. Google Ads با رد ، و تعلیق کمپین ها با یک اشکال بسیار بزرگ روبرو بود. گوگل بهترین شیوه های پیوند سئو جدید را منتشر کرد. گوگل رهنمودهای خود را در مورد دور زدن خط مشی برای هر،مه های وب ارائه کرده است. گوگل اسناد نقشه سایت خود را سازماندهی کرد. ناشران اشکال فوق العاده نگران ویژگی های جدید جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی از Bing و Google هستند. آیا می دانستید نام رمز مایکروسافت بینگ سیدنی است؟ شرایط خدمات مایکروسافت بینگ برای این هوش مصنوعی جدید نیز نگران کننده است. یک نظرسنجی SEO می گوید که ا،ر مردم فکر نمی کنند که مایکروسافت سهم زیادی از بازار را به دست آورد. مایکروسافت اعلام کرد که 71 درصد نتایج جدید هوش مصنوعی خود را افزایش داده است، اما مایکروسافت گفت که باید کارهای زیادی انجام شود. Google Ads نسخه 13 API خود را منتشر کرد. Google Ads یک دکمه تنظیم سریع کمپین اضافه کرد که صنعت PPC آن را دوست دارد. Google My Business insights API دوشنبه آینده به‌طور کامل حذف می‌شود. گوگل گفته است که 301 1 به 1 مسابقات را می بندد حتی اگر به زبان های مختلف باشند. گوگل گفت استفاده از CDN به ،وان یک ربات بینابینی ایده خوبی نیست. گوگل همچنین می خواهد CDN ها استفاده از 404s و 403s را برای کاهش نرخ ،یدن Googlebot متوقف کنند. گوگل در حال آزمایش یک رابط کاربری جدید برای نمایش نوار منوی جستجو در جستجوی موبایل است. و این SEO در Reddit باعث می‌شود که شرکت او او را به اطراف بفرستد تا ع،‌های محلی را در رسانه‌های اجتماعی پست کند. به گفته برخی، او یک افسانه است. و اگر می خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ ها کمک کنید، به این آدرس بروید patreon.com/barryschwartz. این اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

جستجوی موضوعات بحث:

لطفا انجام بدهید در یوتیوب مش، شوید یا از طریق iTunes یا در RSS خوان مورد علاقه خود مش، شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ من، نظر دهید و موفق باشید!


منبع: https://www.seroundtable.com/video-02-17-2023-34923.html

حامی: Wix – آیا می دانستید که Wix اکنون با کنسول جستجوی گوگل ادغام شده است؟ تو می تو، نظارت بر عملکرد ارگ،ک با داده های GSC در Wix Analytics و بیشتر بیاموزید در داشبورد SEO Wix داده های GSC را در یک نگاه در دسترس قرار می دهد پست.


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

حتماً در فید ویدیوی ما مش، شوید یا مستقیماً در iTunes مش، شوید، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا پخش کننده پاد،ت مورد علاقه خود از این به روز رس، ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه فید:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است