به‌روزرسانی بررسی‌های هسته و محصول Google انجام شد، اشکال رتبه‌بندی جستجوی محلی رفع شد، جستجو در خلاصه رویداد و موارد دیگر

گوگل ارائه به‌روزرس، اصلی سپتامبر 2022 و به‌روزرس، بررسی محصول را در دوشنبه، 26 سپتامبر به پایان رساند – بله، سردرگمی زیادی وجود دارد. گوگل یک اشکال را در رتبه بندی جستجوی محلی و مشاغل منطقه خدمات برطرف کرد. Google رویداد بزرگ Search On خود را داشت، من بیشتر آن را خلاصه می‌کنم. به‌روزرس،‌های بررسی محصول Google به‌روزرس،‌های دوره‌ای دریافت می‌کنند که ممکن است اعلام نشوند. گوگل گفت اگر نمی‌د،د محتوای شما ماهرانه نوشته شده است یا نه، احتمالا اینطور نیست. گوگل گفت هیچ درصدی برای محتوای تکراری اندازه گیری وجود ندارد. گوگل واقعاً از شما می خواهد که فقط به دلایل سئو از تغییر URL ها اجتناب کنید. گوگل گفت مشکلات سرعت صفحه منجر به حذف سایت از جستجوی گوگل نمی شود. گوگل در حال آزمایش کتاب آشپزی جستجوی گوگل است. جستجوی گوگل در مورد زم، صحبت می کند که یک برند از م،ای عمومی کلمه بالاتر است. گوگل در حال آزمایش بیشتر شبیه این ویژگی جستجو است. بینگ در حال آزمایش تجزیه و تحلیل ترافیک در نتایج جستجو است. مایکروسافت بینگ همچنین در حال آزمایش یک بر،ب وب است. Google Ads همچنان از مشکلات تأخیر رنج می برد. تبلیغات سرویس محلی Google شماره مجوز را از لیست ها حذف ،د. جان مو، گوگل اکنون پیشنهاد می‌کند تا ،مت‌هایی از ارائه عمومی شما را برای دقت بررسی کند. و اگر می خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ ها کمک کنید، به این آدرس بروید patreon.com/barryschwartz. این اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

لطفا انجام بدهید در یوتیوب مش، شوید یا از طریق iTunes یا در RSS خوان مورد علاقه خود مش، شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ من، نظر دهید و موفق باشید!


منبع: https://www.seroundtable.com/video-09-30-2022-34177.html

جستجوی موضوعات بحث:


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

حتماً در فید ویدیوی ما مش، شوید یا مستقیماً در iTunes مش، شوید، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا پخش کننده پاد،ت مورد علاقه خود از این به روز رس، ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه فید:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است