به‌روزرسانی الگوریتم Google، فاکتورهای جستجوی Yandex فاش شد، ChatGPT Craze (Bing/Google)، Bing Lastmod و بیشتر جستجوی یاهو

حمایت شده توسط بروسکلی، که از سال 1996 بهینه سازی بازاریابی جستجو را انجام می دهد و همچنین شگفت انگیزی دارد پلت فرم آموزش سئو.

در خلاصه این هفته، من به‌روزرس، تایید نشده Google را پوشش دادم که به نظر می‌رسید بر سایت‌های بررسی محصول تأثیر می‌گذارد، اما شاید بیشتر در 26 ژانویه. Yandex نشت زیادی داشت و سئوکاران و بازاریابان کد منبع موتور جستجو را بررسی ،د. پاسخ Google به ChatGPT ممکن است Apprentice Bard با استفاده از LAMDA Sundar Pichai از Google اساساً این را تأیید کرد. جان مو، گوگل از فروشندگان لینک انتقاد کرد. کنسول جستجوی گوگل گزارش نمایه سازی ویدیو را به روز کرد. گوگل گفت سعی کنید لینک های اعتباری سایت را در فوتر شما دنبال نکنید. گوگل گفت که لینک های هر،مه از سایت های ،و نباید در اولویت باشند. گوگل اعلام کرد که اگر سایت خود را دوباره طراحی کنید، رتبه‌بندی‌ها «آ،ین» می‌شوند. تأیید کنسول جستجوی Google بر رتبه شما تأثیر نمی گذارد. گوگل گفت فایروال ها و CDN ها بزرگترین دلیلی هستند که چرا سایت شما ،یدن را مسدود می کند. گوگل اسناد متعارف خود را به طور گسترده ای به روز کرد. گوگل گفت از مسیرهای نسبی در قو،ن متعارف خود استفاده نکنید. من گزارش بزرگ وب مستر گوگل را برای جمعه پست کردم. مایکروسافت بینگ گفت که ،مت lastmod در فایل نقشه سایت شما حیاتی است. BingBot جدید ممکن است امروز 100٪ کار کند. به نظر می رسید که اطلاعیه ها و اخبار گوگل ادز از اوا، سال گذشته کند شده است. گوگل درآمدی را گزارش داد که نشان داد درآمد تبلیغات آن‌ها نسبت به سال گذشته 3.6 درصد کاهش یافته است. جستجوی یاهو واقعاً در حال بازگشت است، من شواهد بیشتری دارم. و اگر می خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ ها کمک کنید، به این آدرس بروید patreon.com/barryschwartz. این اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

جستجوی موضوعات بحث:

حتماً در فید ویدیوی ما مش، شوید یا مستقیماً در iTunes مش، شوید، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا پخش کننده پاد،ت مورد علاقه خود از این به روز رس، ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه فید:

لطفا انجام بدهید در یوتیوب مش، شوید یا از طریق iTunes یا در RSS خوان مورد علاقه خود مش، شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ من، نظر دهید و موفق باشید!


منبع: https://www.seroundtable.com/video-02-03-2023-34850.html


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است