به‌روزرسانی الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google شروع می‌شود یا محتوای مفید و به‌روزرسانی‌های هرزنامه پیوند است؟

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

الگورو:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

خیلی زود است، اما در اینجا چیزی است که برخی از ابزارها نشان می دهند، من مطمئن می شوم که این نمودارها را بعداً در روز با به روز رس، مجدد ابزارها به روز می کنم:

در اینجا برخی از گپ های سئو از WebmasterWorld و BlackHatWorld در طول یک روز گذشته یا بیشتر… توجه داشته باشید، برخی می‌گویند که اوضاع در حال حل شدن است، اما برخی شاهد نوسانات شدید هستند (مثل هر به‌روزرس،، حدس می‌زنم).

مشاهده تغییرات سیاه و سفید در حجم جستجو – 2 روز پیش اتفاق افتاد

آیا ،ی امروز شاهد کاهش ترافیک ایالات متحده است؟ همه کشورهای دیگر در حال زوم هستند، اما ایالات متحده در ساعت 4:30 بعد از ظهر 25٪ + کاهش یافته است

من شاهد تغییرات عمده موقعیت برای پرس و جوهای تجاری با حجم بالا در سرویس های G، از جمله برخی وب سایت های بسیار معتبر در این فضا هستم. ما معمولاً در کنار این سایت‌ها هستیم، بنابراین دیدن ناپدید شدن آنها از سایت‌های serp مهم است. موقعیت های قدیمی 1-3 بودند، موقعیت های جدید 85-90 برای همان جستارها هستند. SEMR کاهش 15-25 درصدی را در چندین سایت در این طاقچه نشان می‌دهد و فکر می‌کنم تنها دلیلی که بالاتر نیست، این است که پرس‌و‌جوها هنوز در پایگاه داده‌شان به‌روزرس، نشده‌اند.

پس از هفته‌ها آشفتگی، به نظر می‌رسد SERPها در عمودی من در حال ته نشین شدن هستند.

اگر سال‌های گذشته اتفاقی افتاده باشد، ترافیک من باید از امروز به بعد به سایت جه، من بازگردد، دوشنبه 71 درصد بود.

دیشب یک اعلان در مورد تغییر رتبه برای یک پرس و جو دریافت کردم و برای بررسی رفتم. من یک SERP پیدا کردم که کاملاً متفاوت از روز قبل بود. همه ،اش‌ها و ،‌های هوش مصنوعی و سایت‌های با کیفیت پایین ناپدید شدند و با آن دسته از سایت‌هایی که انتظار داشتید در صفحه اول نشان داده شوند، جایگزین شدند. سایت هایی که در واقع یک ویجت را تولید و می فروشند نه سایت هایی که مقاله های 2000 کلمه ای در مورد ویجت می نویسند.

افت شدید بیشتر در ترافیک، “IT How-to” طاقچه. نه به روز رس، و نه محتوای جدید کمکی نمی کند، بلکه فقط وب سایت 10 ساله من را نابود می کند. پس از رشد سال به سال، گوگل ناگهان وب سایت من را بد شناسایی کرد و شروع به کشتن آن کرد و هیچ چیز کمکی نمی کند. نمی دانم به چه دلیل این روزها باید محتوای جدید تولید کنیم…

ابزارهای ردیابی گوگل

SERPwoo:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

همانطور که می د،د، به روز رس، محتوای مفید دسامبر 2022 در 5 دسامبر 2022 آغاز شد و باید سه هفته پیش انجام می شد، اما اکنون در هفته پنجم هستیم. و آپدیت هر،مه لینک دسامبر 2022 در 14 دسامبر 2022 شروع شد و باید تقریباً دو هفته پیش انجام می شد، اما اکنون به هفته شماره چهار می رویم.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Accuranker:

Mozcast:

این دو به روز رس، در تاریخ پایان خود به تعویق افتاد زیرا در تعطیلات اجرا شدند. گوگل اعلام کرد با تکمیل آنها در تعطیلات یک مشکل امنیتی وجود دارد. همچنین، ما شاهد چند روز آشفتگی بزرگ قبل از کریسمس بودیم، و سپس اوضاع بسیار آرام شد. حقیقت این است که نوسانات گوگل هنوز بسیار آرامتر از چند هفته قبل است. در 5 آذر نیز شاهد نوساناتی بودیم.

سئو چتر

اما بله، از جمعه گذشته یک یا دو هفته دیگر فرصت داریم – بنابراین ممکن است منطقی باشد که در انتهای این به‌روزرس،‌ها شاهد برخی نوسانات و نوسانات باشیم. امیدوارم این به‌روزرس،‌ها در تاریخ‌های مختلف و نه در تاریخ‌های مشابه تمام شوند.

رتبه بندی وب پیشرفته:

سمروش:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

اوایل هفته گذشته، دنی سالیوان تلویحاً اعلام کرد که نوساناتی که در 3 تا 5 ژانویه شاهد بودیم مربوط به این به‌روزرس،‌ها بود. او گفت ماستودون سپس، “هر دو به‌روزرس، به عرضه ادامه می‌دهند. معمولاً این نوع به‌روزرس،‌ها تا کنون به پایان رسیده‌اند، اما زم، که به دوره‌های تعطیلات می‌رسیم، انتشار می‌تواند کند یا متوقف شود.”

SERPmetrics:

SERPstat:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

بحث انجمن در WebmasterWorld و BlackHatWorld.


منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-ranking-algorithm-update-tail-34728.html

RankRanger:

من سیگنال هایی را، هم از نظر پچ پچ سئو و هم از نظر برخی از ابزارهای ردیابی جستجوی گوگل، در نتایج جستجوی گوگل نوسان بیشتری می بینم. نوسانات مربوط به سطوح به‌روزرس، الگوریتم است و می‌تواند یک به‌روزرس، جدید الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google باشد یا می‌تواند انتهای به‌روزرس، مداوم محتوای مفید دسامبر 2022 و به‌روزرس، هر،مه پیوند در دسامبر 2022 باشد.

سئوی شناختی:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

آیا هنوز نوس، می بینید؟ به نظر شما این پایان این دو آپدیت است؟

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است