به‌روزرسانی الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google نشانه‌های ترکیبی از تعطیلات شکرگزاری

برخی از آن احتمالاً به این دلیل است که Google برای جمعه سیاه/کریسمس وارد حالت طمع توربو می‌شود، اما بیش از این است – یک روند نزولی ثابت پس از انتخابات میان‌دوره‌ای ایالات متحده آغاز شد.

حدود 10 تا 20 درصد کمتر از حد معمول در تمام روز امروز (ترافیک ،ستان)

ترافیک ما حدود 12٪ کاهش یافته است و تبدیل ها (US Ecom) 50٪ + کاهش یافته است. در زمان‌های عادی، شاهد افزایش ترافیک و تبدیل‌ها با مصرف‌کنندگ، هستیم که در حالت ،ج ، جمعه سیاه هستند. تورم، رکود و… همه در مخارج نقش دارند. با این حال، افت کلی ترافیک ما ،یبی از کاهش قابل توجه ترافیک ،یداران به صفحات محصولات ما با افزایش قابل توجه کمتر ترافیک به صفحات اطلاعات ما است. با نگاهی به SERPS، مشخص است که مارک های بزرگ بیش از هر زمان دیگری با افزایش SERPS های شلوغ آمازون برای بسیاری از درخواست های ،یدار، تبلیغ می شوند. این بیشتر همان چیزی است که در سال‌های قبل از گوگل دیده‌ایم، اگرچه هر سال بدتر می‌شود.

ترافیک به سایت جه، من دقیقاً همان جایی است که انتظار داشتم با ایالات متحده آمریکا باشد -33٪ با PV.

در چند آ، هفته گذشته، من در مورد به‌روزرس، الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی گوگل گزارش داده‌ام که در روز جمعه منتشر شد و در تمام آ، هفته ادامه داشت. خب، آ، هفته گذشته تعطیلات روز شکرگزاری در ایالات متحده بود و من نشانه هایی از به روز رس، احتمالی الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل را دیدم – اما حقیقت این است که بعید است که گوگل چیزی را در جمعه روز شکرگزاری انجام داده باشد.

روند به روز رس، آ، هفته

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سئوی شناختی:

باز هم، من شک دارم که گوگل چیزی خاص را در جمعه روز شکرگزاری انجام داده باشد، اما شاید ما فقط فصلی بودن فصل ،ید تعطیلات را می بینیم؟ همه شما چه فکر می کنید؟

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

RankRanger:

Accuranker:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

پس حتما پچ پچ هست…

ابزارهای ردیابی گوگل

برای اندازه واقعی کلیک کنید

رتبه بندی وب پیشرفته:

اخیراً به نظر می رسد که در روزهای جمعه و شنبه شاهد تغییراتی هستیم. منظورم این است که اگر گوگل جلسات راه اندازی جستجو را در پایان هفته داشته باشد و جمعه ها انجام شود، می تواند منطقی باشد؟ اینجا فقط حدس میزنم…

سایت هتل بریت،ا با 95.6٪ ترافیک طول، مدت در بریت،ا، هم ترافیک و هم در دنیای واقعی را مشاهده می کند و به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. تا اینجای کار جام جه، برای ما خوب بوده است و با چند گروه موسیقی زنده خوب در چند هفته آینده به اضافه تعداد زیادی ناهار کریسمس و غیره، ممکن است سال 2022 را با صدای بلند به پایان برس،م :-)))

این آ، هفته ترافیک من به طور کلی 90٪ کاهش یافته است، من مطمئن نیستم که فقط یک ،یب بد از جام جه، و جمعه سیاه در تعطیلات آ، هفته که می تواند غیرقابل پیش بینی باشد، اما این آجیل است.

ترافیک ایالات متحده در این آ، هفته کاهش یافته است …-16٪ دیروز. امروز صبح شروع می شود -53٪. فکر نمی‌کنم برای تعطیلات آ، هفته که همه در حال ،ید تخفیف، مسافرت یا آنلاین نبودن هستند، غیرعادی باشد. با این حال، مردم معمولاً تاکنون درخواست های خود را برای ،ید کریسمس انجام داده اند و عملاً هیچ بوده است. آنهایی که در اواسط نوامبر پرس و جو ،د بودجه کمی داشتند و هیچ فروش نداشتند. مردم آزادانه ،ج نمی‌کنند، علی‌رغم آنچه که گزارش‌های خبری در مورد هزینه‌های خوب می‌گویند… شاید برای غذا، سفر و غذا خوردن در بیرون بله، اما نه برای کالاهای مادی غیر ضروری. 2022 کمترین سال فروش من در حافظه بوده است… کاملاً شگفت انگیز است. حتی بدتر از سقوط سال 2008 و بدتر از زمان همه گیری در سال 2020. من نمی بینم که سال 2023 آن را تغییر دهد. متأسفانه می‌توانستم حداقل به یک بازار خارجی وابسته باشم تا در هر زم، فروش داشته باشم… امسال دلار بالا، سقوط اقتصاد بریت،ا به دلیل برگزیت و اقتصاد کند در اروپا و استرالیا به این م،ی بود که جایی وجود نداشت. برای چرخش واقعا.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

در اینجا برخی از صحبت هایی است که در جامعه SEO در مورد این به روز رس، جستجوی تایید نشده گوگل پیدا کردم WebmasterWorld از حدود جمعه شروع می شود:

منطقه مرده 18 ساعته برای سایت جه، من با ترافیک کم که در ساعت 06:00 به وقت بریت،ا برمی گردد، اما برای چه مدت؟

بحث انجمن در WebmasterWorld.


منبع: https://www.seroundtable.com/thanksgiving-google-search-ranking-algorithm-update-34476.html

SERPmetrics:

سایت‌های بریت،ا چند روز است که ترافیک کمتری را شاهد بوده‌اند، اما تجارت در دنیای واقعی هنوز در حال حاضر متوقف شده است.

دیروز هم برای من بدترین روز در 17 سال گذشته بود. ما از سال گذشته ضربه سختی خورده ایم و 50 درصد کاهش یافته ایم. ما همیشه شاهد کاهش قبل یا در تعطیلات در ایالات متحده هستیم (در این مورد روز شکرگزاری) و سپس یک دست انداز پس از آن.

اینجا هم همینطور. دیروز شماره هایی از ابتدای وب سایت اصلی خود داشتم که در سال 2013 راه اندازی کردم.

من هم شاهد ترافیک تانکرها هستم. در تمام سایت های من

اما جمعه گذشته، شک دارم که گوگل به‌روزرس، را انجام داده باشد. اما با این حال ما سیگنال هایی داشتیم، کمتر از به روز رس، های قبلی. بنابراین فکر می‌کنم این یکی فقط تغییرات ترافیک تعطیلات شکرگزاری است، تغییرات فصلی که هم در ترافیک و هم در حجم جستجو می‌بینید؟

سئو چتر

Mozcast:

در اینجا به روز رس، های آ، هفته گذشته من پوشش داده شده است. به ،وان مثال، ما گزارش‌هایی از به‌روزرس، آ، هفته گذشته داشتیم، در 18 تا 20 نوامبر، سپس دوباره در 11 تا 12 و سپس در 4 و 5 نوامبر، آ، هفته قبل از آن در 28/29 اکتبر، به‌روزرس، هر،مه به نوعی افزایش یافت. یک جمعه/شنبه با 21 و 22 اکتبر، اما قبل از آن در روز پنجشنبه، 13 اکتبر بود.

همه ابزارها روی آن جمع نشدند، و دوباره، تعطیلات آ، هفته طول، بود.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سمروش:

الگورو:

در اینجا چیزی است که ابزار ردیابی نشان می دهد:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است