به‌روزرسانی الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google در 22 اکتبر، یک روز پس از پایان به‌روزرسانی هرزنامه اکتبر ’22؟

اکنون، در مورد بحث سئو، سردرگمی زیادی دارید. مردم فکر می کنند که با به روز رس، هر،مه ضربه خورده اند، در حالی که ممکن است پس از به روز رس، هر،مه، هر چه این به روز رس، بوده، مورد ضربه قرار گرفته اند. بنابراین من مطمئن نیستم که چگونه فقط ،، را که پس از این به‌روزرس، هر،مه‌ها ضربه خورده‌اند به این به‌روزرس، جدید جدا کنم. یا همانطور که در بالا گفتم، ممکن است این دو به هم مرتبط باشند و گوگل خیلی سریع بگوید که به روز رس، تمام شده است یا ابزارها خیلی کند بوده اند که به روز رس، تمام شده است؟

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Mozcast:

بحث انجمن در مشکیکلاه جهان و WebmasterWorld.


منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-ranking-algorithm-update-oct-22-34289.html

معیارهای SERP:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سمروش:

الگورو:

به نظر می رسید این به روز رس، هر،مه ممکن است صبح جمعه تکمیل شده باشد اما پس ،زه آن روز بعد رخ داد.

RankRanger:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

رتبه بندی وب پیشرفته:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

در اینجا برخی از گفت،ای جدیدتر از چندین مورد است مشکیکلاه جهان نخ ها و WebmasterWorld:

به نظر می رسد که ما حدود 10٪ از ترافیک جستجوی خود را از دست داده ایم و پس از آن حدس می زنم به دلیل این به روز رس، احتمالی هر،مه.

من رتبه بندی جستجو را از دست دادم به علاوه پیوندهای جدید من ایند، نمی شوند، چندین بار سعی کردم از کنسول جستجو ایند، کنم اما فایده ای نداشت!

من 70 درصد از ترافیک کم دارم و این واقعاً وحشتناک است.

من 90 درصد از ترافیکم را از دست دادم. سایت Whitehat از روش کلاه سیاه استفاده نشده است.

وب‌سایت‌های بلک‌هت و وب‌سایت‌های Whitehat من همگی 90 درصد ترافیک را از دست دادند، همه آنها در یک حساب Adsense قرار گرفتند، چه اتفاقی افتاده است؟

من می توانم بفهمم که برخی از سایت های من به اندازه کافی خوب نیستند و فقط در حال سقوط هستند. اما این سایتی که من دارم یک سایت کلاه سفید کاملا معمولی 3+ ساله است، بدون لینک سازی توسط خودم، ت، برای گول زدن گوگل، هیچ چیز. امروز به کنسول جستجوی گوگل می روم و این را می بینم. با تشکر از شما، گوگل.

بچه ها نمی دونم چرا ترافیکم یکدفعه افت میکنه. این خیلی دیوانه است. 🙁 من چند بک لینک پست های مهمان سفارش دادم که تمیز هستند. نمیدونم آپدیت هست یا نه. این چیه؟ وب سایت من الان 5 ماهه هست و روزانه 80-100 بازدید داره ولی الان فقط 8 تا داره: (

وب سایت من خیلی بد برخورد کرد تقریبا 90٪ ترافیک کاهش یافت

یا این است که Google یک به‌روزرس، جدید را ارائه کرده است که به آپدیت هر،مه مربوط نیست، یا Google به ما گفته است که به‌روزرس، هر،مه قبل از انجام واقعی انجام شده است. یا شاید ما هیچ سرنخی نداریم که در حال انجام چه کاری هستیم یا ردیابی یا مطالعه می کنیم و گوگل با همه ما بازی می کند. همچنین ممکن است همه ابزارها یک روز یا بیشتر در گزارش خود تأخیر داشته باشند.

ابزارهای ردیابی گوگل

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سئو چتر

سئوی شناختی:

بنابراین از گوگل خواستیم تأیید کند که آپدیت هر،مه اکتبر 2022 صبح جمعه، صبح روز 21 اکتبر به پایان رسیده است. ابزارهای ردیابی و گپ تا حدودی ملایم بودند، اما برای به‌روزرس، هر،مه منطقی است. اما فردای آن روز، در روز شنبه، 22 اکتبر، من شاهد گفتگوی تازه ای هستم و ابزارها نوسانات بسیار بیشتری را در رتبه بندی جستجوی گوگل نشان می دهند.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

در اینجا اسکرین‌شات‌هایی از ابزارهای خودکار ردیابی Google وجود دارد که نشان می‌دهد حرکت یک روز یا بیشتر پس از تکمیل به‌روزرس، Spam برداشته شده است.

به روز رس، الگوریتم گوگل

Accuranker:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است