به‌روزرسانی اصلی سپتامبر Google و به‌روزرسانی بررسی‌های محصول هر دو در 26 سپتامبر تکمیل شدند

RankRanger:

اولین فکر من این بود که سایت از کار افتاده یا از کار افتاده است، نه، خواهیم دید بقیه روز چه خواهد شد.

در چند روز گذشته، من شاهد افزایش سایت هایی مانند تریپ ادوایزر و TripSavvy بودم که معادل فروشگاه های بزرگ در بخش اطلاعات سفر هستند. من آن را فرسایش اقتدار موضوع به ،وان یک عامل رتبه بندی می بینم.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

در اینجا برخی از حقایق سریع در مورد هر دو این به روز رس، ها، اکنون که آنها انجام شده اند، آورده شده است. اما همانطور که می د،د، به روز رس، اصلی دقیقاً دو هفته طول کشید، ی،ی 14 روز کامل. به‌روزرس، بررسی‌های محصول تنها شش روز طول کشید تا عرضه شود.

به‌روزرس، اصلی Google سپتامبر 2022

  • نام: به‌روزرس، هسته گسترده Google سپتامبر 2022
  • راه اندازی شد: 12 سپتامبر 2022 حدود ساعت 11:25 شب به وقت شرقی
  • عرضه: دو هفته – تکمیل در 26 سپتامبر 2022
  • اه،: به همه انواع محتوا نگاه می کند
  • پنالتی: این یک جریمه نیست، صفحات وب عالی را تبلیغ می کند یا به آنها پاداش می دهد
  • جه،: این یک به‌روزرس، جه، است که بر همه مناطق، در همه زبان‌ها تأثیر می‌گذارد.
  • تأثیر: گوگل به من نمی‌گوید چند درصد از جستجوها یا جستجوها تحت تأثیر این به‌روزرس، قرار گرفته‌اند، اما تا کنون، به نظر می‌رسد این یک به‌روزرس، اصلی معمولی است که گسترده می‌شود و تأثیر آن سریع است.
  • کشف ،: به‌روزرس،‌های اصلی بر Google Discover و سایر ویژگی‌ها تأثیر می‌گذارند، همچنین برگزیده‌ها و موارد دیگر را نیز مشخص می‌کنند.
  • بازیابی: اگر از این موضوع ضربه خوردید، باید به محتوای خود نگاه کنید و ببینید که آیا می‌تو،د با توصیه‌های به‌روزرس، اصلی Google بهتر عمل کنید.
  • تازه می کند: Google به‌روزرس،‌های دوره‌ای را برای این الگوریتم انجام می‌دهد، اما ممکن است در آینده این به‌روزرس،‌ها را ارسال نکند. شاید این همان چیزی باشد که در چند هفته گذشته دیدیم یا تمام آن به‌روزرس،‌های تأیید نشده گوگل.

به‌روزرس، بررسی‌های محصول Google در سپتامبر 2022

  • نام: به‌روزرس، بررسی‌های محصول Google در سپتامبر 2022
  • راه اندازی شد: 20 سپتامبر 2022 حدود ساعت 4 صبح به وقت شرقی
  • عرضه: شش روز – تکمیل در 26 سپتامبر 2022
  • اه،: به محتوای بررسی محصول نگاه می کند
  • پنالتی: این یک جریمه نیست، بلکه به «تحلیل روشنگر و تحقیق اصیل» کمک می‌کند.
  • به روز رس، اصلی نیست: بسیاری می خواهند بگویند این یک به روز رس، اصلی است، اینطور نیست.
  • زبان ،یسی اما گسترش خواهد یافت: در حال حاضر این فقط به محتوای ،یسی زبان نگاه می کند، اما احتمالاً به زبان های دیگر گسترش خواهد یافت، این یک راه اندازی جه، است. من تعجب کردم که هنوز فقط ،یسی است، اما همانطور که در زیر مستند کردیم، همینطور است.
  • تأثیر: گوگل به من نمی‌گوید چند درصد از جستجوها یا جستجوها تحت تأثیر این به‌روزرس، قرار گرفته‌اند.
  • کشف ،Google قبلاً گفته بود: این به‌روزرس، می‌تواند بر عملکرد شما در Google Discover تأثیر بگذارد.
  • بازیابی: اگر از این موضوع ضربه خوردید، باید به محتوای خود نگاه کنید و ببینید که آیا می تو،د با توصیه های گوگل در زیر بهتر عمل کنید.
  • تازه می کند: Google به‌روزرس،‌های دوره‌ای را برای این الگوریتم انجام می‌دهد، اما ممکن است در آینده این به‌روزرس،‌ها را ارسال نکند. این ممکن است اولین رفرشی باشد که گوگل انجام داده است، این اولین رفرشی است که گوگل در مورد آن اطلاع رس، کرده است.
من کمی بیشتر در مورد تأثیر به روز رس، اصلی در اینجا و بررسی های محصول در اینجا دارم.

سئو چتر

الگورو:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

این ابزارهای ردیابی در دو هفته گذشته یا بیشتر به چه شکل بوده اند:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

تفاوت رتبه‌بندی زیاد نیست، اما زم، که برای ی،ری جست‌وجوهای مهم در بالای SERP یا نزدیک به آن رتبه‌بندی می‌کنید، یک افت از موقعیت اول به دوم – یا از موقعیت دوم به سوم – – می تواند تأثیر قابل توجهی بر ترافیک Google داشته باشد (به خصوص اگر کادر پاسخ یا لیستی از سؤالات پس از اولین نتیجه درج شده باشد).

سایت 25 ساله، متوسط، بزرگ، به خوبی تثبیت شده، اولین محرک در جایگاه ما در اواسط دهه 90، بیش از 20000 دامنه ارجاع دهنده به ما بک لینک داده اند. برند بزرگی نیست

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Accuranker:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

مطمئناً در آ، هفته در جامعه SEO اوج گرفت، در اینجا برخی از این گفت،ا را مشاهده می کنید WebmasterWorld:

تمام سایت های من حدود 25 درصد کاهش یافته است.

به‌روزرس، سریع در به‌روزرس، بررسی‌های محصول سپتامبر. به نظر می‌رسد گوگل یک ،زش بزرگ را در Sat به Sun وارد کرد و # سایتی که در PRU جولای مختل شده‌اند در حال بهبود هستند (بدون تغییر چیزی). من در ماه جولای گفتم که انتظار تغییراتی در آنجا داشتم. به صاحب سایت اجازه می دهد این را به اشتراک بگذارم. pic.twitter.com/9clUFmmotj

– گلن گیب (@glenngabe) 27 سپتامبر 2022

امروزه در مورد سئوکاران که می گویند هنوز نوسانات را می بینند، بحث کمی وجود دارد.

ابزارهای ردیابی در سپتامبر 2022 به‌روزرس، بررسی‌های هسته و محصول

سئوی شناختی:

SERPmetrics:

رتبه بندی وب پیشرفته:

بحث انجمن در WebmasterWorld.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-core-،uct-reviews-updates-completed-on-september-26th-34159.html

دومین باری که به‌روزرس، اصلی در سیزدهم شروع شد، مانند سنگ شروع به رها شدن کردیم. در حال حاضر 20 درصد کاهش در سرتاسر سایت دارد و همچنان کاهش می یابد. ما به وضوح توسط یک پنالتی نامرئی در سراسر سایت ضربه خوردیم، زیرا هر فهرست SERP حداقل یک نقطه برای ما کاهش می یابد، در بسیاری از موارد بسیاری از نقاط. ما از سئوی کلاه سیاه، دستکاری کلمات کلیدی، محتوای غیر مفید و غیره استفاده نمی کنیم. ما صفحات نازک خود را برای بهبود فهرست بندی کیفیت به میزان قابل توجهی بیش از یک سال پیش کوتاه کردیم و بخش خوبی از محتوای خود را به روز کردیم…

برای 13 ساعت اول من در روز یکشنبه تقریباً صاف بودم و سپس ترافیک شروع شد و در نتیجه یک یکشنبه تقریباً متوسط ​​به علاوه ترافیک تا امروز ادامه داشته است.

در حالی که همه سایت‌های من هنوز ،اب هستند، اعداد امروزی به‌جای 25- درصدی که قبلا می‌دیدم، بیشتر شبیه -5-10٪ کمتر از حد معمول هستند.

دیدن سایت ما در حال سقوط بر روی همان ص،ه نمودار دید به ،وان یک وب سایت بسیار دوستانه برای شبکه خبری کابلی گوگل، کمی سرگرمی به وضعیت اضافه می کند…

سایت 20 ساله اینجا به روز رس، آگوست کمی به ما ضربه زد، اما این به روز رس، نیز موفقیت بزرگی داشته است (اگرچه در سال گذشته روند کندی داشته ایم). کاهش 20 درصدی دیگر به نظر می رسد …

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید
موز،ت:

همانطور که من تماس گرفتم، زم، که من آفلاین بودم، Google به‌روزرس، اصلی سپتامبر 2022 و به‌روزرس، بررسی‌های محصول در سپتامبر 2022 را تکمیل کرد. هر دو به طور رسمی در 26 سپتامبر 2022 به پایان رسید – بنابراین دوشنبه.

هر دو به‌روزرس، نسبتاً بزرگ بودند و تأثیرات زیادی برای بسیاری از سایت‌ها داشتند. کدام یک بر آن تأثیر گذاشت، علیرغم آنچه گوگل گفت، مشخص ، آن دشوار است.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

متاسفم که وقتی آپدیت تمام شد آفلاین هستم، من هنوز در حال پیگیری هستم. امیدوارم همه شما با این دو به روز رس، خوب عمل کرده باشید.

چگونه همه آنها اساساً به همان درصد کاهش یافته اند؟ این به‌روزرس، هرچه باشد، برای من بدترین است.

به هر دلیلی که امروز از لبه ص،ه خارج شده ام، پس از 13 ساعت به 13 درصد از میانگین 1-24 سپتامبر خود رسیده ام!

سمروش:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

خوب، آشنا به نظر می رسد! من تعداد زیادی از صاحبان سایت را داشتم که با وضعیت مشابهی تماس گرفتند. دیدن آن بهبودی عالی است. به نظر می رسید که گوگل با PRU ژوئیه برخی از ایرادات را برطرف کرده است. 🙂

– گلن گیب (@glenngabe) 27 سپتامبر 2022

آمار SERP:

خوب، اینجا سایت دیگری است که با به‌روزرس، بررسی‌های محصول ژوئیه ضربه سختی خورده است که در روز یکشنبه هنگامی که Google یک ،زش را تحت فشار قرار داد، افزایش یافت. صاحب سایت توضیح داد که ضربه ژوئیه یک زنگ بیدارباش بود و آنها به برخی چیزها پرداخته اند. اما مطمئناً به نظر می رسد که این یک اصلاح توسط گوگل بوده است pic.twitter.com/BnuaeY7zIY

– گلن گیب (@glenngabe) 27 سپتامبر 2022

SERPwoo:

گلن گیب، مانند دیگران، فکر می‌کند که به‌روزرس، بررسی‌های محصول، کمی (شاید ساده‌سازی) اصلاحی در چهارمین به‌روزرس، بررسی‌های محصول بود. به این م،ی، آنها برخی از ایرادات را با چهارمین به‌روزرس، بررسی‌های محصول با آ،ین، ی،ی پنجمین به‌روزرس، بررسی‌های محصول، برطرف ،د. در اینجا چند توییت از گلن آمده است:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است