بهترین زمان برای پست کردن در Google My Business (و بدترین زمان)


این راهنما بهترین زمان برای پست ، در «Google برای ،ب‌وکار من» را توضیح می‌دهد.

همچنین بدترین زمان برای پست ، در نمایه‌های ،ب‌وکار Google و همچنین نکاتی درباره زمان ارسال بیش از یک بار در طول هفته به اشتراک می‌گذارد.

توجه: Google My Business (GMB) اکنون Google Business نامیده می شود. و به پست‌های GMB به ،وان پست‌های نمایه تجاری گفته می‌شود. با این حال، برخی از افراد هنوز از نام های قبلی برای این لیست های محلی گوگل استفاده می کنند. بنابراین، هر فرمت در زیر در این راهنما استفاده خواهد شد.

بهترین زمان برای ارسال در Google برای ،ب و کار من

بهترین زمان برای ارسال در Google برای ،ب و کار من

بهترین زمان برای پست ، در «Google برای ،ب و کار من» بین ساعت 9:00 تا 11:00 صبح پنجشنبه و جمعه است. پست‌های «Google برای ،ب‌وکار من» معمولاً در آن زمان‌ها بالاترین سطح تعامل را دارند.

بدترین زمان برای ارسال در Google برای ،ب و کار من

بدترین زمان برای پست ، در «Google برای ،ب‌وکار من» قبل از ساعت 8 صبح و بعد از ساعت 9 شب در هر روز از هفته است. پست‌های «Google برای ،ب‌وکار من» در آن زمان‌ها کمترین سطح تعامل را دارند.

سعی کنید هر هفته بیش از یک بار در Google My Business پست کنید

اگر می‌خواهید چندین بار در هفته در صفحه Google Business خود پست بگذارید، بهترین روزهای بعدی دوشنبه و سه‌شنبه بین ساعت 9 صبح تا 11 صبح است. و باید از ارسال هر چیزی بعد از ساعت 9:00 شب در طول هفته خودداری کنید.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

برای دستیابی به حدا،ر تعامل برای نمایه «Google برای ،ب‌وکار من»، می‌تو،د روزانه بین زمان‌های توصیه‌شده در بالا پست ارسال کنید. انتشار محتوای تازه مانند این می‌تواند مشتریان بیشتری را جذب کند که فعالانه محصولات و خدمات شما را جستجو می‌کنند، زیرا می‌بینند که فهرست شما فعال است.

حداقل، باید حداقل هفته ای یک بار در فهرست ،ب و کار Google خود در زمان های مشخص شده در این صفحه پست ارسال کنید تا نمایه خود را برای مشتریان جذاب نگه دارید.

Ezoic را امتحان کنید

اطلاعات بیشتر در Google برای ،ب و کار من

اگر در مورد بهبود تعامل نمایه ،ب و کار من در Google خود جدی هستید، باید این راهنماهای دیگر را همراه با توصیه‌های اضافی درباره بهینه‌سازی فهرست GMB خود برای موتور جستجوی Google و Google Maps بررسی کنید:

زمان انتشار خلاصه ،ب و کار من در گوگل

امیدوارم از این راهنما در بهترین زمان برای پست ، در Google My Business لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، ارسال پست بین ساعت 9:00 تا 11:00 صبح پنجشنبه و جمعه بهترین زمان برای Google Business Profiles است تا بالاترین سطح تعامل را با مشتریان داشته باشد. و انتشار یک پست GMB قبل از ساعت 8:00 صبح و بعد از ساعت 9:00 شب در هر روز از هفته، پایین ترین سطح عملکرد را دارد.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.




منبع: https://seochatter.com/best-time-to-post-on-google-my-business/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است