بنیانگذاران Yoast SEO روی افزونه دسترسی وردپرس سرمایه گذاری می کنند


بنیانگذاران افزونه Yoast SEO سرمایه گذاری بر روی افزونه دسترسی وردپرس را اعلام ،د که مشکلات دسترسی را اسکن و گزارش می کند و عیب یابی کل وب سایت ها را آسان می کند.

بررسی کننده دسترسی دیجیتال را برابر کنید

در دسترس قرار دادن یک وب سایت بسیار فراتر از این است که مطمئن شوید رنگ ها کنتراست کافی دارند و تصاویر حاوی متن جایگزین هستند.

استانداردهای زیادی وجود دارد که باید از آنها پیروی کرد تا صفحات وب با استانداردهای WCAG 2.1 مطابقت داشته باشند.

بررسی‌کننده دسترسی دیجیتالی، پست‌ها و صفحات را از نظر عدم انطباق اسکن می‌کند و گزارشی از مناطق مختلف که نیاز به بهبود دارند ایجاد می‌کند.

این افزونه می تواند کل سایت را برای مشکلات دسترسی اسکن کند.

پیام‌های خطا و هشدار در صفحه‌های ویرایش صفحات و پست‌ها به‌علاوه یک لیست متمرکز از خطاهایی که نیاز به اصلاح دارند، نمایش داده می‌شوند.

مسائلی که نیاز به اصلاح دارند را می توان بر اساس شدت سازماندهی کرد تا اولویت بندی اصلاحات آسان تر شود.

این افزونه اسکن صفحه نامحدود را بدون محدودیت در URL ها، حتی برای نسخه رایگان ارائه می دهد.

نیازی نیست منتظر شخص ثالثی باشید تا URL ها را پردازش کند و تمام داده ها روی سرور کاربر باقی می مانند.

یکی از ویژگی های مهم این افزونه این است که هیچ اسکریپت جلویی برای کاهش سرعت تجربه وب سایت برای بازدیدکنندگان سایت وجود ندارد.

“همه باید این افزونه را نصب کنند”

از دیوید اوگلتری پرسیدم (لینکدین، مدیر جستجوی پولی در آژانس بازاریابی جستجو WrightIMC، نظر او در مورد افزونه بررسی دسترسی چیست.

داوود پاسخ داد:

به ،وان یک فرد نابینای قانونی و یک بازاریاب دیجیتال، پلاگین Accessibility Checker را برای شناسایی مشکلات WCAG در صفحات وب وردپرس بسیار کاربرپسند یافتم.

من فکر می کنم همه باید این افزونه را نصب کنند تا مطمئن شوند که بازدیدکنندگان کم بینا می توانند به راحتی از وب سایت استفاده کنند.

لیستی از مشکلات موجود در یک صفحه و پیوندی را ارائه می دهد که نحوه رفع آنها را توضیح می دهد.

بسیاری از مشکلات یافت شده نیاز به تغییر در تم و سایر افزونه ها دارند، اما این به نویسندگان محتوا کمک می کند تا مطمئن شوند محتوایی که به وب سایت اضافه می کنند قابل دسترسی است.

افزونه برای توسعه وب

من همچنین از یک متخصص توسعه وب، Alex Alexakis (لینکدین)، بنیانگذار شرکت توسعه وب Pixel Chefs، نظر او در مورد این افزونه چیست.

او پاسخ داد که دسترسی به وب سایت ها کاری است که شرکت او برای مشتریان انجام می دهد، به ویژه برای سایت هایی که در حوزه های مالی قرار دارند.

پس از نگاهی به این افزونه، وی خاطرنشان کرد که ویژگی هایی که ارائه می دهد صرفه جویی در زمان باورن،ی است و از اینکه این همه قابلیت به صورت رایگان ارائه می شود شگفت زده شد.

ال، نظر داد:

ابزار بررسی دسترس‌پذیری یک افزونه عالی برای توسعه وب‌سایت است، به ویژه برای اطمینان از انطباق با استانداردهای WCAG 2.1 AA قبل از راه‌اندازی.

به‌،وان تیم طراحی و توسعه وب، می‌د،م که ممکن است مسئولیتی در قبال مشکلات دسترسی که از به‌روزرس،‌های مشتری ایجاد می‌شود، نپذیریم.

بنابراین، رابط پلاگین به ،وان یک منبع عالی برای اطلاع مدیر سایت از هرگونه مشکل دسترسی که ممکن است پس از راه اندازی سایت رخ دهد، عمل می کند.

این رویکرد پیشگیرانه امکان حل سریع هر گونه مشکل بالقوه را فراهم می کند که در نهایت منجر به بهبود دسترسی و انطباق وب سایت می شود.

ال، همچنین خاطرنشان کرد که دستیابی به دسترسی به وب یک اثر سرریز برای بهبود سئو دارد. وی خاطرنشان کرد که برخی از عوامل مرتبط با دسترسی نیز بهینه سازی جستجو را بهبود می بخشد و به دستیابی به اه، بازاریابی کمک می کند.

او مشاهده کرد:

ابزاری مانند این، با اسکرین شات ها و راهنماهای نحوه انجام، می تواند به طور جدی تلاش های بهینه سازی در صفحه شما را سریع کند.

و در حالی که شما در حال ایجاد آن صفحه عالی سئو پسند هستید، همچنین این کار را برای افراد دارای معلولیت آسان تر می کنید که از وب سایت لذت ببرند و مشتری شوند، بنابراین برای کاربران و ناشران سایت یک برد برد است.

طبق اعلام فدراسیون نابینایان آمریکا، حدود 13 درصد از آمریکایی ها گزارش می دهند که در بینایی مشکل دارند و فدراسیون ملی نابینایان گزارش می دهد که نزدیک به 3 درصد از بزرگسالان آمریکایی نابینا هستند.

نابینایی یکی از اشکال آسیب است که دسترسی به اینترنت را دشوار می کند، بسیاری دیگر وجود دارد.

Equalize Di،al Accessibility Checker کشف، فهرست‌نویسی و اولویت‌بندی مسائل دسترسی را که نیاز به اصلاح دارند، با فشار دادن ساده می‌کند.

سرمایه گذاری امیلیا

Joost de Valk و Marieke van de Rakt از سرمایه گذاری اولیه در Equalize Di،al Accessibility Checker، یک افزونه دسترسی برای سایت های وردپرس خبر دادند.

ناشر این افزونه، Equalize Di،al، گفت که از این سرمایه گذاری برای استخدام یک توسعه دهنده ارشد افزونه و همچنین توسعه محتوای مرتبط با دسترسی بیشتر استفاده خواهد کرد.

اعلامیه Equalize Di،al به اشتراک گذاشته شده است:

«تیم رهبری Equalize Di،al هیجان زده است که امیلیا کپیتال را به ،وان یک سرمایه گذار برای کمک به تسریع توسعه و رشد افزونه خود وارد می کند.

این سرمایه گذاری توسعه ویژگی های حیاتی را برای موقعیت بهتر Accessibility Checker به ،وان یک راه حل پیشرو در ممیزی دسترسی تامین می کندامبر هیندز، مدیرعامل، گفت.

علاوه بر بهره مندی از افزایش سرمایه، ما هیجان زده هستیم که می تو،م با Joost و Marieke کار کنیم.

از ابتدا، ما شباهت هایی بین Accessibility Checker و افزونه Yoast SEO ترسیم کرده ایم، زیرا هر دو ابزار اه، و چالش های مشابهی دارند.

Joost و Marieke بینش ارزشمندی را در مورد استراتژی ما ارائه می دهند زیرا ما بخش محصول ،ب و کار خود را گسترش می دهیم.”

اعلامیه رسمی Equalize Di،al را بخو،د

Equalize Di،al Receives Pre-Seed Investment from Emilia Capital

نسخه رایگان افزونه را از م،ن رسمی افزونه وردپرس دانلود کنید:

بررسی کننده دسترسی دیجیتال را برابر کنید

در مورد را بخو،د ویژگی های ارائه شده توسط افزونه Accessibility Checker

تصویر برجسته توسط Shutterstock/san4ezz




منبع: https://www.searchenginejournal.com/equalize-di،al-accessibility-checker/483452/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است