بعید است گوگل سهمیه فهرست بندی درخواست را افزایش دهد

سهمیه کنسول جستجوی گوگل

جان مو، از گوگل گفت که ابزار بازرسی URL کنسول جستجوی گوگل برای ارسال یک صفحه برای ،یدن احتمالاً به این زودی شاهد افزایش سهمیه نخواهد بود. او گفت ماستودون، “با توجه به اینکه چقدر ناخواسته در آنجا ارسال می شود، نمی بینم که ما این محدودیت ها را افزایش دهیم.”

آیا اغلب از این ویژگی استفاده می کنید؟ من به ندرت از آن استفاده می کنم، تقریباً هرگز. اما این سایت خیلی سریع ،یده و ایند، می شود.

بنابراین به این زودی انتظار تغییرات زیادی با این ویژگی نداشته باشید.

به ،وان یادآوری، گوگل سهمیه های این مورد را در سال 2018 یا بیشتر تغییر داد. در آن زمان، جان چیزی مشابه گفت، او گفت که افرادی از آن برای سوء استفاده از گوگل و جستجوگران استفاده می کنند. مردم محتوای هک شده، هر،مه و سایر اشکال محتوایی را ارسال می‌،د که گوگل نمی‌خواست در فهرستشان باشد. بنابراین گوگل مجبور شد نحوه عملکرد سیستم سهمیه بندی را تغییر دهد تا بین استفاده خوب از ابزار و استفاده بد از ابزار تعادل برقرار کند.

بحث انجمن در ماستودون.


منبع: https://www.seroundtable.com/google-unlikely-to-increase-request-indexing-quota-34742.html

لوگوی گوگل با صندلی

دیوید ایوانو پرسید، “تیم GSC باید سهمیه هایی را که از 7 دامنه مختلف و 20 تا 30 درخواست برای فهرست مجدد چندین وب سایت بود که ما به طور کامل گوگل را مسدود می کنیم، حذف کند.”

جان پاسخ داد، “معمولاً سیستم های ما تغییرات بزرگتری را در مورد نمایه سازی نسبتاً سریع انجام می دهند، و کمی سریعتر دوباره می ،ند. با توجه به اینکه چقدر ناخواسته در آنجا ارسال می شود، نمی بینم که ما این محدودیت ها را افزایش دهیم (یا اگر چنین است، پس نادیده می گیریم. ارسال‌های بیشتر). من توصیه می‌کنم روی ساختن چیزها به‌خوبی ،یدن و عالی تمرکز کنید، به‌گونه‌ای که Googlebot از راه خود برای ،یدن خوب آن‌ها تلاش می‌کند. من می‌دانم که این کار به سادگی یک دکمه فشاری نیست.”

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است