برای نتایج قابل توجه سئو، به تار عنکبوتی فکر کنید، نه قیف

با دسترسی به داده‌های بیشتر از همیشه – و فناوری برای تفسیر این داده‌ها برای بازاریاب، که به دنبال نوشتن محتوای من، برای هدایت ترافیک ارگ،ک هستند – اکنون می‌د،م که چارچوب بهتری که بازاریابان می‌توانند از آن استفاده کنند، تار ،کبوت است.

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-think-spiderwebs-not-funnels-for-remarkable-seo-results-392059

برای پوشش وبینار زنده به کارشناسان سئو سایت DemandJump بپیوندید:

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


ثبت نام امروز برای “برای نتایج قابل توجه سئو، به تار ،کبوتی فکر کنید، نه قیف،” ارائه شده توسط DemandJump.


توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است