برای اینکه صفحه در فهرست گوگل قرار گیرد، نیازی به ایندکس شدن محتوای یک صفحه نیست.

من واقعاً مطمئن نیستم که شما چه می‌پرسید… محتوای یک صفحه برای ایند، شدن یک صفحه یا استفاده از آن با جفت‌های hreflang در صورتی که معادل هستند نیازی به ایند، شدن ندارد. این کاملاً خوب است و نشانه ای از مشکل نیست.

– جان مو، بیشتر اینجا نیست 🐀 (@JohnMu) 29 نوامبر 2022

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-page-content-index-34483.html

جان اضافه کرد که این برای استفاده از جفت‌های hreflang نیز صدق می‌کند، او گفت: “یا برای استفاده از جفت‌های hreflang اگر معادل هستند.” او افزود: “این کاملاً خوب است و نشانه ای از مشکل نیست.”

این توییت ها هستند:

این ی،ی چی؟ از نظر فنی، گوگل مجبور نیست محتوا، این کلمات، HTML، تصاویر و غیره را در این صفحه فهرست کند تا صفحه در فهرست گوگل قرار گیرد. Google فقط می‌تواند URL این صفحه را پردازش کند و URL که این صفحه وجود دارد و ممکن است محتوا یا HTML در آن داشته باشد یا نداشته باشد ممکن است ایند، شود. بنابراین URL هایی که صفحات وجود دارند می توانند در فهرست گوگل، با یا بدون محتوا باشند.

در اینجا یک خط خوب از جان مو، گوگل در مورد ویژگی های فنی شاخص گوگل آورده شده است. جان گفت توییتر “محتوای یک صفحه برای ایند، شدن نیازی به ایند، شدن ندارد.”

یک مثال صفحه ای است که توسط robots.txt ،یدن آن ممنوع است. مورد دیگر زم، است که یک صفحه به ،وان بخشی از یک مجموعه hreflang شناخته می شود و URL با هم عوض می شود. یا زم، که یک URL قدیمی را که هدایت شده است جستجو می کنید.

– جان مو، بیشتر اینجا نیست 🐀 (@JohnMu) 29 نوامبر 2022

در نهایت، شما می خواهید محتوای خود ایند، شود، بنابراین گوگل واقعاً می تواند قضاوت کند که آیا آن صفحه در فهرست گوگل باید برای درخواست مورد نظر شما رتبه بندی شود یا خیر. اما این فقط یک جنبه فنی است، از نظر نحوه ارجاع جان به این موضوع و من آن را دوست دارم.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است