با خروج 500 تبلیغ کننده برتر، درآمد توییتر 40 درصد کاهش یافت


توییتر در تجارت اصلی تبلیغات خود با بحران مواجه است، زیرا یکی از مدیران ارشد این شرکت اخیراً به کارمندان اطلاع داده است که درآمد روزانه 40 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

این خبر اولین بار توسط اطلاعات، پس از گزارش هایی منتشر می شود که نشان می دهد بیش از 500 تبلیغ کننده برتر توییتر از زم، که ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر به این سمت ،ج کرده اند، هزینه خود را در این پلتفرم متوقف کرده اند.

کاهش مداوم تجارت تبلیغاتی توییتر باعث می شود که این شرکت در سال 2023 ش،ت بخورد، همانطور که ماسک قبلاً اظهار داشت آن را خواهد کرد.

چرا تبلیغ‌کنندگان کنار می‌روند؟

برخی از تبلیغ‌کنندگان بزرگ نسبت به رویکرد ماسک در تعدیل محتوا، از جمله بازگرداندن حساب‌های ممنوعه قبلی و ا،اج مدیران کلیدی شرکت که مسئول کاهش سخنان نفرت‌انگیز هستند، ابراز مخالفت کرده‌اند.

ماسک همچنین ا،ر تیم فروش توییتر را خاتمه داد، از جمله بسیاری از ،، که مسئول تبلیغات اصلی این شرکت بودند و تقریباً 50 مهندس و دانشمند داده که روی بهبود محصول تبلیغاتی توییتر کار می ،د.

کدام تبلیغ‌کنندگان خارج می‌شوند؟

قابل ذکر است که شرکت های Omnicom و Interpublic Group دارای تبلیغات هستند توصیه شده که مشتریان آنها به طور موقت همه تبلیغات در توییتر را متوقف می کنند تا ببینند ماسک در آینده چه خواهد کرد.

مشتریان GroupM، برجسته‌ترین شرکت ،ید آگهی در جهان، از زم، که ماسک مدیرعامل شد، هزینه‌های خود را کاهش داده‌اند و می‌گویند که این شرکت تبدیل شده است. ریسک بالا.

این برای کاربران توییتر چه م،ایی دارد؟

مشکلات مربوط به تجارت تبلیغاتی توییتر می تواند ماسک را به دنبال کاهش 75 درصدی 7500 کارمند توییتر و بسته شدن یکی از مراکز داده آن، به اقدامات کاهش هزینه های بیشتر سوق دهد.

این می تواند کیفیت خدمات توییتر را تحت تاثیر قرار دهد و به طور بالقوه منجر به قطعی های مکرر یا عدم وجود ویژگی های جدید برای کاربر، شود که پرداخت نمی کنند.

با توجه به منابع محدودی که توییتر برای توسعه ابزارهای جدید در اختیار دارد، تعجب آور نیست که شاهد قفل شدن پیشنهادات جدید در پشت دیوار پرداخت آبی توییتر باشیم.

همچنین در قلمرو این امکان، توییتر برای ویژگی‌های رایگان قبلی هزینه می‌گیرد، شبیه به نحوه درآمدزایی ماسک از علامت‌های تأیید صحت.

البته این یک حدس و گمان است، زیرا توییتر هیچ اظهارنظر عمومی در مورد کاهش تجارت تبلیغاتی خود ارائه نکرده است.

باید دید ماسک برای تنوع بخشیدن به درآمد چه خواهد کرد.

با در خطر بودن آینده این شرکت، اقدامات ماسک و توییتر از نزدیک توسط صنعت و سرمایه گذاران آن زیر نظر خواهد بود.


تصویر ویژه: Gearstd/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/twitters-revenue-down-40-as-500-top-advertisers-pull-out/476810/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است