بازنویسی عناوین شما توسط گوگل نشانه مشکل کیفیت نیست

نگاه كردن در حالی که برخی از موارد به نظر می رسد نوعی مرتبط با کیفیت (پر ، کلمات کلیدی)، مستقل از گوگل، من ا،ر آنها را سیگنال های با کیفیت در نظر نمی گیرند. سایت های خوب دارای ،اصر ،وان بد هستند، سایت های بد دارای ،اصر ،وان خوب هستند.

— جانمو 🐀 (@JohnMu) 2 نوامبر 2022

در اینجا این توییت‌ها در چارچوب هستند:

لیلی ری این سوال را مطرح کرد و پرسید: “اگر گوگل ،اوین مقاله شما را در مقیاس (مثلاً 60٪ از مقالات شما) بازنویسی می کند – آیا می توان این موضوع را به ،وان یک مشکل بالقوه کیفیت در سراسر سایت تلقی کرد؟” این سوال خوبی است که قبلاً هرگز به آن فکر نکرده بودم.

جان مو، از گوگل گفت توییتر اینکه گوگل ،اوین صفحه شما را بازنویسی می کند نشانه ای از مشکل کیفیت صفحه یا سایت شما نیست. او گفت، برخی از صفحات ،اوین خوب دارند، برخی ،اوین بد – این فقط وب است. من مطمئن هستم که ،وان من در اینجا می تواند بهتر باشد، بنابراین گوگل آن را انجام دهد.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-rewriting-your-،les-is-not-a-sign-of-a-quality-issue-34371.html

اما جان مو، از گوگل گفت: خیر، او گفت: “من ا،ر آنها را سیگنال های باکیفیت نمی دانم. سایت های خوب ،اصر ،وان بد دارند، سایت های بد ،اصر ،وان خوبی دارند.”

بنابراین اگر گوگل ،اوین شما را بازنویسی می‌کند، دست‌کم، نه از نظر کیفیت یا مشکل رتبه‌بندی، وحشت نکنید. ممکن است بر CTR یا پیام‌های شما تأثیر بگذارد، و سپس می‌تو،د وحشت کنید. اما از نظر اینکه گوگل به سایت شما اعتماد ندارد یا کمتر به سایت شما فکر می کند، به نظر نمی رسد که نیازی به نگر، در مورد آن باشید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است