بازاریابی جستجو: نقش ها، مسئولیت ها، چالش ها در حال تحول

این نظرسنجی دارای بیش از 20 سوال مربوط به نقش های شغلی، حقوق، فناوری، رضایت شغلی و چالش ها/ناامیدی ها بود. به پاسخ دهندگان این فرصت داده شد تا سن و ،ت خود را آشکار کنند.


منبع: https://searchengineland.com/search-marketing-evolving-roles-responsibilities-challenges-395045

در همین حال، 13 درصد از نقش فعلی خود یا «تا حدودی» یا «نه» راضی بودند. 11 درصد باقی مانده خنثی بودند.

واضح است که هرچه در یک سازمان بالاتر بروید، زمان بیشتری را در صفحات گسترده صرف خواهید کرد:

  • 87٪ برای کارگردانان یا نقش های بالاتر.
  • 77% برای مدیران/کارکنان.

سه مسئولیت بعدی برای همه پاسخ دهندگان ی،ان بود (اگرچه درصدها بر اساس نقش متفاوت بودند):

  • طراحی و مدیریت گردش کار و فرآیندهای داخلی.
  • تحقیق و پیشنهاد محصولات فناوری بازاریابی جدید.
  • آموزش و پشتیب، کارکنان بازاریابی در زمینه استفاده از محصولات فناوری بازاریابی.

در سطح مدیر و بالاتر، 81 درصد از بازاریابان گفتند که طراحی، اجرا و بهینه سازی کمپین ها وظیفه اصلی آنهاست. برای مدیران / کارکنان، این تعداد 67٪ بود.

طبق نظرسنجی جدید Search Engine Land، بازاریابان جستجو کمپین ها را طراحی، اجرا و بهینه سازی می کنند – و برای انجام موفقیت آمیز وظایف خود به شدت به صفحات گسترده متکی هستند.

روش شناسی. ما از 510 بازاریاب بین 11 تا 23 ژانویه نظرسنجی کردیم. 413 نفر از آنها اطلاعات حقوق ارائه ،د. دعوت‌نامه‌ها برای شرکت در نظرسنجی در و توسط سرزمین موتورهای جستجو تقویت شد.

بخشی از این رضایت ممکن است به بخش قبلی ما گره بخورد – چندین بازاریاب در دو سال گذشته شغل خود را تغییر داده اند. شما امیدوارید ،، که شغل خود را تغییر داده اند (یا ،، که تغییر شغل نداده اند) در حال حاضر از جایی که کار می کنند راضی باشند و وظایف روزانه خود را مفید بدانند.

صفحات گسترده تجزیه و تحلیل، مدیریت پروژه، مدیریت محتوا، اتوماسیون بازاریابی و انواع دیگر ابزارهای بازاریابی را ش،ت دادند. ا،ر ابزارها به طور مشابه توسط هر دو گروه استفاده شد.

ابزارهای بازاریابی 10 ساعت در هفته

به گفته پاسخ دهندگان ما، ریزش به طور قابل توجهی (31٪) یا متوسط ​​(36٪) افزایش یافت.

نزدیک به 67 درصد از 510 پاسخ دهنده در آمریکای شمالی زندگی می کنند. 20 درصد در اروپای غربی زندگی می کنند. نتیجه گیری در این گزارش فقط به پاسخ های آن افراد محدود می شود. بقیه به دلیل تعداد محدود حذف شدند.

رضایت شغلی با،ت. با وجود چالش ها و پیچیدگی روزافزون جستجو، 76% بازاریابان جستجو از نقش خود راضی هستند:

  • 25 درصد گفتند که “بسیار” راضی هستند.
  • 51 درصد گفتند که «تا حدودی» راضی هستند.
جستجوی رضایت نقش بازاریاب 800x390

67 درصد گفتند که ریزش افزایش یافته است. استعفای بزرگ (معروف به تغییر سازمان بزرگ) در سال 2021 را به خاطر دارید؟ واقعی بود. لینکدین غرق به‌روزرس،‌هایی در مورد افرادی بود که به سمت جدیدترین و بهترین فرصت‌های شغلی خود حرکت می‌کنند.

خوشبختانه، 33 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی گفتند که در سال 2022 نسبت به سال 2021 افزایشی را در سازمان های خود مشاهده ن،د.

بزرگترین مسئولیت برای بازاریابان جستجو. بر اساس نظرسنجی ما، طراحی، اجرا و بهینه سازی کمپین ها مسئولیتی است که بر عهده ا،ر بازاریابان جست و جو می باشد، چه به طور مستقیم و چه از طریق تیم آنها.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگرچه بازاریابان جستجو دارای مسئولیت های متعددی هستند و با چالش های مختلفی مرتبط با نقش خود و فناوری استفاده می کنند، بررسی ما نشان می دهد که ا،ر بازاریابان جستجو از کار خود راضی هستند.

در اینجا لیست کامل مسئولیت هایی که در مورد آنها پرسیدیم آمده است:

جستجوی مسئولیت های بازاریاب

در حالی که جابجایی های شغلی برای افراد عالی هستند، برای 67 درصد از سازمان ها در سال 2022 چالش برانگیز بودند.

Churn 2022

بازاریابان جستجو در صفحات گسترده زندگی می کنند. پاسخ قاطع: صفحات گسترده. سوال: در صورت وجود، حداقل 10 ساعت در هفته روی کدام ابزارهای فناوری بازاریابی صرف کار می کنید؟

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است