پیشنهاد مایکروسافت برای ،ید یاهو، روز چهارم
در سال 2008، پس از انتشار خبر پیشنهاد مایکروسافت برای ،ید یاهو، تحولات بزرگی رخ داد.
گوگل از این خبر خوشحال نشد. این شرکت مخالفت کرد و پیشنهاد کرد که این حرکت به آنچه که اصول اساسی اینترنت میخواند آسیب میزند: «باز بودن و نوآوری».
برخی موارد ط،ه آمیز وجود داشت، زیرا گوگل سال گذشته را صرف این بحث کرده بود که باید بتواند DoubleClick را تصاحب کند، که مایکروسافت با آن مخالفت کرد زیرا گوگل را در تبلیغات آنلاین بیش از حد مسلط می کرد.
در این میان آیا یاهو به اتحاد با گوگل فکر می کرد؟ و چرا اریک اشمیت، مدیر عامل گوگل، با جری یانگ، مدیر عامل یاهو تماس گرفت تا به یاهو کمک کند؟
و در مورد مسائل «ادغام» پس از اکتساب چطور؟ محلی، نقشهها و سیار مناطقی بودند که هر دو شرکت در آن سرمایهگذاریهای قابلتوجهی انجام داده بودند، اما تکرار و افزونگی قابل توجهی نیز داشتند.
مایکروسافت کاملاً مطمئن بود که این معامله اتفاق خواهد افتاد. همانطور که کوین جانسون بیان کرد:
- منطقی نیست که هزاران مهندس در یاهو بر روی فهرست جستجو کار کنند، هزاران مهندس در مایکروسافت بر روی همان فهرست جستجو کار می کنند. با ،یب، میتو،م یک تیم از افراد در دو شرکت داشته باشیم که بر روی فهرست جستجو کار میکنند، و سپس دیگران را به تمرکز بر حوزههایی که ما در آنها تمایز را در جستجو تعریف کردهایم، ادامه دهیم. عمودهای جستجوی جدید و تجربه کاربری گسترده برای جستجو. ما ایدههای زیادی داریم، مهندسان بیشتری که روی این ایدهها اعمال میشوند، پیشرفتهایی را در جستجو ایجاد میکنند.»
عمیق تر حفاری کنید:
همچنین در این روز
تبدیل های پیشرفته: گوگل بر،ب های سایت جه، را با جمع آوری خودکار آزمایش می کند
2022: بر،ب سایت جه، اکنون می تواند به طور خودکار اطلاعاتی (به ،وان مثال، ایمیل، شماره تلفن) را که کاربر در وب سایت ارسال کرده است جمع آوری کند.
مایکروسافت بینگ ویژگی های جستجوی خودرو و خودرو را اضافه می کند
2022: پیوندهایی به بازار خودروهای MSN در پانل های دانش برای این جستجوهای مربوط به خودرو در زیر «بیشتر بد،د» و «،ید خودروهای دست دوم» درست بالای مشخصات خودرو وجود داشت.
Google تطبیق عبارت را گسترش می دهد تا ترافیک اصلاح کننده مطابقت گسترده را شامل شود
2021: تطابق عبارت گسترش مییابد تا ترافیک تعدیلکننده تطابق گسترده را شامل شود و پشتیب، از اصلاحکننده تطابق گسترده پایان مییابد.
5 نکته برای بازاریابان از درآمد سه ماهه چهارم 2019 گوگل
2020: برای اولین بار، این شرکت درآمدهای تبلیغاتی یوتیوب را فاش کرد.
Hitwise برخی از خدمات گزارش دهی را در پی بسته شدن Jumps،t متوقف می کند
2020: Hitwise به مشتریان خود اطلاع داد که به روز رس، متریک روزانه، هفتگی و ماهانه تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.
فیلتر، مرتبسازی، مدیریت انبوه گروههای محصول در Microsoft S،pping به زودی
2020: اسکریپت ها نیز به کمپین های ،ید در Microsoft Advertising می آمدند.
بینگ تبلیغاتی را برای پرسشهای مربوط به تبلیغات Super Bowl نشان نمیدهد، در حالی که Google این کار را میکند
2019: هدف اصلی این شرکت افزایش درآمد نبود و تصمیم گرفت از نتایج جستجو ،ب درآمد نکند.
نظرسنجی: سئوی محلی یک رشته “صنعتی” است که توسط آژانس های کوچک تحت سلطه است
2019: تقریباً 53 درصد از شرکتهایی که سئوی محلی انجام میدهند، 10 مشتری یا کمتر داشتند.
گوگل پشتیب، JSON-LD را برای نشانه گذاری داده های ساختاریافته اضافه می کند
2016: Google شروع به پشتیب، از JSON-LD برای نشانهگذاری دادههای ساختاریافته برای بررسیها و قطعههای غنی از محصولات کرد.
گوگل نتایج جستجوی سفرهای موبایلی را تغییر میدهد و تقریباً نتایج وب را بیربط میکند
2016: هنگامی که روی دکمه «مقصدهای بیشتر» کلیک کردید، Google شما را به یک تجربه جستجوی سفر هدایت کرد که مشاهده نتایج جستجوی ارگ،ک را سختتر کرد.
بینگ برنامههای اندروید و iOS را بهروزرس، میکند تا با جستجوی کمتر، جستجوی بیشتر را فعال کند
2016: به گفته مایکروسافت، ایده این بود که به کاربران کمک کند سریعتر «پیدا کنند» و «انجام دهند».
Google مستندات وب مستر را حول درخواستهای بازنگری گسترش میدهد
2015: Google مستندات درخواست بازنگری خود را برای ،، که توسط یک اقدام دستی Google ضربه خورده بودند، توضیح داد و گسترش داد.
گزارش: گوگل دوباره به Fire،se توییتر دسترسی پیدا خواهد کرد
2015: این توافق بیش از 3 سال پس از پایان توافق مشابه انجام شد. پیدا ، توییت ها از طریق جستجو را آسان تر می کند.
Google Answers اکنون نمادهای آبی را نشان میدهد که به سایتهای ناشر یا پاسخهای Google بیشتر پیوند دارند
2015: این کار قبلاً برای easter eggs و محتوای خود گوگل انجام شده بود، اما اکنون برای ناشران شخص ثالث کار می کند.
تبلیغات بینگ در مورد 3 ابتکار جدید بحث می کند: تبلیغات بومی در MSN.com، قالب های تبلیغات موبایل، بازاریابی مجدد
2015: هجوم این شرکت به تبلیغات بومی سیگنالهای هدف تبلیغات بینگ را مهار میکند.
با انتصاب نادلا، “مدیرعامل جستجو” اکنون گوگل، یاهو و مایکروسافت را اجرا می کنند
2014: برای اولین بار پس از گذشت چندین سال، سه شرکت جستجوی بزرگ در ایالات متحده همگی توسط مدیران عاملی اداره می شدند که یا از پیشینه جستجو بیرون آمده بودند یا درک کاملی از آن داشتند.
گوگل ادوردز با راه اندازی شمارش تبدیل انعطاف پذیر، خداحافظی با 1 در هر کلیک، تعداد زیادی در هر کلیک
2014: کلیک های تبدیل شده = تبدیل (1 در هر کلیک) و تبدیل = تبدیل (تعدادی در هر کلیک).
Google’s DoubleClick Search Raps بر روی PLA و تجارت الکترونیک با مجموعه تجارت جدید تمرکز می کند
2014: این مجموعه از دو قابلیت جدید تشکیل شده است: ایجاد تبلیغات فهرست محصولات پویا و بهینه سازی تبلیغات فهرست محصولات.
گوگل در برخی از نتایج جستجو جاسازی های ویدیویی بزرگ را نشان می دهد
2014: جستجوی محتوای مرتبط با ویدیو در گوگل، یک ویدیوی بزرگ و قابل پخش را مستقیماً در بالای نتایج جستجو برمیگرداند.
برنامه Google Maps اکنون به طور مداوم در جستجوی مسیر سریعتر است
2014: اگر در حین حمل و نقل، مسیر سریعتری در دسترس باشد، برنامه به شما اطلاع میدهد.
بیانسه، بلک اوت، ریونز و ام اند ام – آنچه در طول سوپر بول 2013 جستجو کردیم
2013: بینندگان برای پرسیدن به دستگاه های خود مراجعه ،د [why did the lights go out]، [superdome power outage] و [what caused power outage].
بینگ: چرا گوگل در اتهاماتش اشتباه می کند؟
2011: بینگ گفت سیگنال جستجو دارد نه سیگنال گوگل.
Yelp: 35 درصد از جستجوهای موبایل اکنون
2011: مخاطبان تلفن همراه در Yelp نسبت به مخاطبان رایانه شخصی خود فعال تر و درگیرتر بودند.
جستجو در تصاویر: پلاک سوئد گوگل، صندل های ساحلی یاهو و جام حریم خصوصی گوگل
2011: جدیدترین تصاویر جمعآوریشده از وب، نشان میدهد که مردم در شرکتهای موتور جستجو چه میخورند، چگونه بازی میکنند، با چه ،ی ملاقات میکنند، کجا صحبت میکنند، چه ،اببازیهایی دارند و موارد دیگر.
Google Maps برای افزودن «نمایشهای فروشگاه Google»
2010: Google Store Views به افراد این امکان را می دهد که به صورت مجازی وارد فروشگاه شوند، خارج از نمای خیابان Google.
یاهو مشاغل داغ دارایی “غیر اصلی” را به قیمت 225 میلیون دلار می فروشد
2010: یاهو به داشتن یک سایت حرفه ای ادامه خواهد داد، اما توسط Monster ساخته و پر شده است.
2001 در بررسی: بازاریابی موتورهای جستجو مانند جستجو به طور کلی مورد احترام قرار می گیرد
2010: رویدادهای مهم از سال 2001 در جستجوی مصرف کننده.
Google La،ude: مکان خود را در Google Maps به اشتراک بگذارید
2009: پوشش بیشتر: Google La،ude نقشه ها (برای موبایل) را به ابزار اجتماعی تبدیل می کند
تلفن اندرویدی گوگل صدای خود را پیدا می کند (جستجو که هست)
2009: گوگل از طریق بهروزرس، نرمافزاری جدید، جستجوی صوتی را در پلتفرم اندروید منتشر کرد.
FriendFeed ویژگی های جستجو را بهبود می بخشد
2009: می تو،د از ویژگی های جستجوی پیشرفته استفاده کنید و سپس از طریق RSS مش، آن جستجو شوید.
جستجوی اینترنت ا،پلورر 8 اکنون در حال نمایش پاسخهای فوری از جستجوی زنده
2009: پاسخ های فوری برای جستجوهای مربوط به اطلاعات مالی، شرایط آب و هوایی، زمان نمایش فیلم، مح،ات، معادلات، تبدیل ها و تعاریف نشان داده شد.
یاهو شروع به راه اندازی ویژگی “Search Pad” می کند
2009: این برنامه به طور خودکار سایت ها و محتوا را جمع آوری می کند، زیرا کاربران تحقیقات آنلاین انجام می دهند.
نفوذ گوگل در دفتر بیضی شکل
2009: گوگل “چهارمین منبع بزرگ شرکتی برای تامین نقدینگی مبارزات انتخاباتی” برای رقابت ریاست جمهوری پرزیدنت اوباما بود.
اولین به روز رس، تصاویر زمین مجازی در سال 2009
2009: به روز رس، های اصلی شامل تصاویر ماهواره ای دیجیتال گلوب جدید و ع، های “چشم پرنده” پاریس، فرانسه بود.
مشکلات IAC، Ask.com، و اشتراک جستجوی پس از یاهو
2008: IAC ادعا کرد که نبرد حقوقی برای کنترل هیئت مدیره IAC مانع از توانایی شرکت برای عملکرد مؤثر است.
جایزه مایکروسافت: CPM های بزرگ یاهو، بزرگترین سهم نمایش
2008: یاهو با کمتر از 19 درصد از تبلیغات نمایش آنلاین ایالات متحده به ،وان برترین سایت رتبه بندی شده است.
گوگل بتای جدید Ur، را منتشر کرد
2008: برای ،، که به تجزیه و تحلیل مبتنی بر سرور نیاز دارند.
اتحادیه اروپا “اعتراض” به Google-DoubleClick Acquisition را آماده می کند
2008: رگولاتور ضد انحصار اتحادیه اروپا احتمالاً شرایطی را اعمال می کند یا از Google برای برکت ،ید امتیاز می خواهد.
Google Files تصاویری از ابزار جبران خسارت با SEC
2008: این ابزار ارزش بالقوه جوایز سهام گوگل، از جمله گزینه های سهام قابل انتقال را مدلسازی کرد.
از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)
مشارکتهای قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)
این ستونها یک ع، فوری در زمان هستند و از زمان انتشار بهروزرس، نشدهاند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست.
< 3 فوریه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 5 فوریه >
منبع: https://searchengineland.com/search-marketing-history-february-4-392677