اینکه چگونه نوبت گوگل به نمایندگی‌های فروش همزمان با بزرگترین دور اخراج‌های آن است

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/،w-googles-turn-to-resellers-coincides-with-its-largest-round-of-layoffs-392008

چرا ما اهمیت می دهیم. مگر اینکه شریک باشید، این تغییر در استراتژی ممکن است استفاده از پلتفرم بازاریابی Google را بدون پشتیب، یک فروشنده شخص ثالث برای تبلیغ‌کنندگان دشوارتر کند. این بدان م،است که بازاریابان ممکن است مجبور شوند برای دسترسی به پیشنهادات فناوری تبلیغات Google مانند سرور تبلیغات، پلت فرم سمت تقاضا یا Google Analytics از طریق فروشندگان مراجعه کنند.

درباره نویسنده

نیکول فارلی

گوگل در سال‌های اخیر تبلیغ‌کنندگان را تشویق می‌کند تا از شبکه فروشندگان مورد تایید خود بیشتر استفاده کنند.

علاوه بر این، این مدل جدید ممکن است منجر به سردرگمی بازاریابان شود زیرا ممکن است برای درک ارزش راه حل گروه سازم، که باید از طریق فروشندگان مراجعه کنند، دچار مشکل شوند. این همچنین می‌تواند به این م،ا باشد که ممکن است در صورت بروز مشکل از پشتیب، مستقیم Google برخوردار نباشند و ممکن است مجبور شوند برای رسیدگی به مسائل مربوط به صورت‌حساب، پرداخت و سایر درخواست‌های موقت به فروشندگان متکی باشند.

با این حال، اگر شریک آژانس هستید، Google می‌تواند ارجاع‌های بیشتری ارسال کند و به شما امکان رشد دهد. همچنین می‌تواند فرصتی برای شرکای آژانس باشد تا ارتباط بهتری با پشتیب، Google داشته باشند و خدمات با کیفیت بالاتری را به مشتریان ارائه دهند.


انتظار می رود این فروشندگان در سال آینده شاهد افزایش ارجاعات از سوی گوگل باشند. علاوه بر این، گوگل حتی به تبلیغ‌کنندگان معروف نیز دستور می‌دهد تا از این فروشندگان به ،وان راهی برای برون‌سپاری خدمات فشرده‌ای که حاشیه سود پایینی دارند، استفاده کنند. این تغییر در استراتژی با سال‌های قبل که گوگل مستقیماً با برندها قرارداد بسته بود، در تضاد است.

جدید در زمین موتورهای جستجو

تائید نشده است که کدام مناطق یا گروه ها بیشتر کاهش یافته اند و چگونه عملیات تبلیغاتی تحت تأثیر قرار می گیرد.

این استراتژی به گوگل کمک می کند تا هزینه های خدمات تبلیغاتی را کاهش دهد و شرکت را به ،وان ارائه دهنده نرم افزار به ،وان سرویس (SaaS) قرار دهد که برای سرمایه گذاران جذاب تر است. فروشندگ، مانند Accenture Interactive، Incubeta، Jellyfish، Media.Monks و Smartly.io به ،یداران رسانه در مدیریت کمپین های تبلیغاتی با استفاده از خدمات بازاریابی Google کمک می کنند.

گوگل حجم کاری خود را کاهش می دهد دیجی‌دی گزارش داد که یکی از مدیران رسانه‌ای که بودجه سالانه ده‌ها میلیون دلاری را کنترل می‌کند، گفت: این مدل با سال‌های قبل که گوگل مستقیماً با برندهایی که به دنبال همکاری با غول آنلاین بودند، در تضاد است.

«گوگل [is] یکی دیگر از مدیران ،ید رسانه می‌گوید: سعی می‌کنند از تعامل مستقیم با پایگاه مشتری خود دور شوند… زم، که همه چیز اشتباه می‌شد، پشتیب، مستقیم دریافت می‌کردید، و این بخشی از قراردادی بود که با Google Marketing Platform داشتید.» .

گوگل 6 درصد از نیروی کار خود را از دست می دهد. این خبر در حالی منتشر می شود که گوگل اولین ا،اج دسته جمعی خود را در تاریخ 25 ساله این شرکت اعلام کرد. هفته گذشته بیش از 12000 شغل کاهش یافت. ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل در یک پست وبلاگی گفت: «در یک پست وبلاگوی ادعا کرد که چنین اقداماتی “برای تیز ، تمرکز، مهندسی مجدد پایه هزینه و هدایت استعداد و سرمایه ما به بالاترین اولویت‌هایمان انجام شده است.”

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است