ایلان ماسک بالاخره صاحب توییتر شد


گزارش شده است که ایلان ماسک ،ید توییتر خود را تکمیل کرده و بلافاصله مدیرعامل، مدیر مالی و همچنین مدیر اجرایی مسئول حقوقی، سیاست‌گذاری و اعتماد را ا،اج کرده است.

ماسک، مدیرعامل توییتر، پاراگ آگراوال، مدیر مالی ند سگال و مشاور عمومی و رئیس بخش حقوقی، سیاست‌گذاری و اعتماد ویجایا گاد را ا،اج کرد.@vijaya).

ویجایا گاد مسئول ایمن ، توییتر برای کاربران بود و برای حذف سخنان نفرت انگیز و اطلاعات نادرست تلاش می کرد. او همچنین مدیر اجرایی بود که نقش کلیدی در تحریم دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا داشت.

تصویر توییت شده از ایلان ماسک در قهوه خانه توییتر HQ

در کافی بار دفتر مرکزی توییتر،@الون ماسک pic.twitter.com/vy5Cw7zttf

— والتر ایزا،ون (@WalterIsaacson) 27 اکتبر 2022

همچنین گزارش شده است که مدیر عامل و مدیر مالی این شرکت ا،اج و از دفتر مرکزی توییتر اسکورت شدند.

به گزارش رویترز:

او روز چهارشنبه با یک پوزخند بزرگ و در دست داشتن یک سینک چینی وارد دفتر مرکزی توییتر شد و متعاقباً توییت کرد: «بگذارید آن غرق شود». او توضیحات خود را در نمایه توییتر خود به “Chief Twit” تغییر داد.

او همچنین سعی کرد ترس را در میان کارمندان از ا،اج‌های بزرگ آرام کند و به تبلیغ‌کنندگان اطمینان داد که انتقادات گذشته‌اش از قو،ن تعدیل محتوای توییتر به جذابیت آن لطمه نمی‌زند.

پیام ایلان ماسک به تبلیغ کنندگان توییتر

ماسک با ارسال نامه ای سر،ه به تبلیغ کنندگان، توضیح داد که آینده تبلیغات در توییتر چگونه خواهد بود.

این پیام در جزئیات مبهم بود و بر روی آرزوها برای نوع تبلیغاتی که او دوست دارد ببیند متمرکز بود.

او توییت کرد:

من همچنین بسیار معتقدم که تبلیغات، زم، که به درستی انجام شود، می تواند شما را خوشحال، سرگرم کند و آگاه کند. می تواند خدمات یا محصول یا درمان پزشکی را به شما نشان دهد که هرگز نمی دانستید وجود دارد، اما برای شما من، است.

برای اینکه این موضوع درست باشد، ضروری است که به کاربران توییتر تبلیغاتی نشان داده شود که تا حد امکان با نیازهای آنها مرتبط باشد.

تبلیغات کم ارتباط هر،مه هستند، اما تبلیغات بسیار مرتبط در واقع محتوا هستند!

اساساً، توییتر آرزو دارد که معتبرترین پلت فرم تبلیغاتی در جهان باشد که برند شما را تقویت کرده و شرکت شما را رشد دهد. از همه ،، که با ما همکاری ،د، از شما تشکر می کنم.

بیایید با هم چیزی خارق العاده بسازیم.»

ایلان ماسک دلیل ،ید توییتر را توضیح می دهد

در نامه سر،ه خود به تبلیغ‌کنندگان، او همچنین چشم‌اندازی را برای یک پلتفرم اجتماعی برای همه جنبه‌های مسائل ترسیم کرد و ابراز امیدواری کرد که توییتر بتواند به آنها کمک کند تا به شیوه‌ای سالم در بحث‌ها شرکت کنند.

او نوشت:

دلیل اینکه من توییتر را ،یداری کردم این است که برای آینده تمدن داشتن یک میدان دیجیتال مش، شهر مهم است، جایی که طیف گسترده ای از عقاید را می توان به شیوه ای سالم و بدون توسل به خشونت مورد بحث قرار داد.

در حال حاضر خطر بزرگی وجود دارد که رسانه‌های اجتماعی به اتاق‌های پژواک جناح راست افراطی و جناح چپ افراطی ت،یم شوند که نفرت بیشتری ایجاد می‌کنند و جامعه ما را ت،یم می‌کنند.

در تعقیب بی‌وقفه کلیک‌ها، بسیاری از رسانه‌های سنتی به آن افراط‌های قطبی‌شده دامن زده‌اند و به آن‌ها توجه کرده‌اند، زیرا آنها معتقدند این چیزی است که پول را به ارمغان می‌آورد، اما با انجام این کار، فرصت گفتگو از دست می‌رود.»

توییتر چه خواهد شد؟

ا،اج مشاور عمومی که مسئول تعدیل سخنر، در توییتر بود، اقدامی جسورانه است.

باید دید حالا که مسئول حذف سخنان نفرت انگیز و اطلاعات نادرست از بین رفته است، فضای تبلیغاتی چگونه خواهد بود.

تبلیغ‌کنندگان معمولاً دوست ندارند برندهایشان را در کنار توییت‌های سمی قرار دهند.

در مورد ،، که از توییتر استفاده می کنند، بسیاری در توییتر از قبل برداشته شدن محدودیت های ظالمانه آزادی بیان خود را جشن می گرفتند.

فکر می‌کنم بسیاری از کارمندان توییتر نفس راحتی می‌کشند که دیگر متعصبان جناح چپ که بر آن‌ها مسلط هستند به آنها دیکته نمی‌شود.

شور و شوق واقعی در بسیاری از چهره ها در ع، وجود دارد.

آنها وارث توییتر خواهند شد که توسط تفرقه افکنان فاسد خالی شده است.

– مارک (@MxJ61) 27 اکتبر 2022


تصویر برجسته توسط Shutterstock/baranq




منبع: https://www.searchenginejournal.com/elon-musk-owns-twitter-fires-ceo-and-cfo/469377/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است