اپل چهار سال از ساخت موتور جستجوی خود فاصله دارد

جستجوی اپل

اطلاعات یک قطعه نوشت که می گوید اپل حداقل چهار سال یا بیشتر از ساخت موتور جستجوی خود – جستجوی اپل فاصله دارد. ما سال‌هاست که درباره تلاش‌های بی‌صدا اپل در ساخت موتور جستجوی خود صحبت می‌کنیم و دیدن آنها تا این اندازه دور هستند، کمی ناراحت کننده است.

به ،وان یک اطلاعیه، گوگل در سال 2021 به اپل مبلغ 15 میلیارد دلار پرداخت کرد تا موتور جستجوی پیش فرض اپل سافاری باشد. واضح است که کنترل روی جستجوی اپل برای گوگل بسیار ارزشمند است. اما برآوردهای جدیدتر گفتن گوگل سالانه 18 تا 20 میلیارد دلار به اپل پرداخت می کند تا موتور جستجوی پیش فرض در تمام دستگاه های اپل باقی بماند.

چهار سال دیگر!؟ ناراحت کننده است.

9to5Mac محتوای paywalled را پوشش داد به نقل از مقاله:

طبق ،ن شخصی که با این تیم درگیر بوده است، اپل هنوز حداقل چهار سال تا راه اندازی یک جایگزین بالقوه جستجوی گوگل فاصله دارد. انجام این کار بدون شک مست،م افزایش قابل توجه بودجه تیم است. اپل همچنین ممکن است بتواند با بینگ مایکروسافت معامله ای مشابه معامله ای که اپل با گوگل دارد انجام دهد، زیرا بینگ سهم نسبتا کمی از بازار جستجو دارد.

اخیراً شایعه شده بود که اپل امسال یک موتور جستجو راه اندازی می کند اما این اتفاق نیفتاد. ما توضیح دادیم که چگونه اپل در طول سال‌ها به آرامی نشانه‌هایی از ورود به جستجوی وب را نشان می‌دهد. در سال 2014، بله، 8 سال پیش، ما نشانه هایی از Apple Spider – Applebot را دیدیم. سپس در سال 2015 مشاهده AppleBot و اپل فاکتورهای رتبه بندی جستجوی خود و جزئیات نماینده کاربر AppleBot را فهرست کرد. آنها همچنین اشاره می کنند که زم، که جان جیاناندریا در سال 2018 از گوگل به اپل رفت.

سوال بزرگ این است که این به چه م،است؟ آیا این فقط به این م،ی است که سیری در پاسخ به سؤالات بهتر می شود یا اینکه اپل به شکلی بزرگتر وب را ،یده و فهرست بندی می کند؟ سپس، آیا فکر می کنید اپل می تواند با گوگل یا مایکروسافت بینگ رقابت کند و اگر چنین است، آیا آنها می توانند سهمی را از گوگل بگیرند؟

بیشتر: “یکی از افرادی که با تیم اپل درگیر بوده است، گفت که ساخت موتور جستجوی بهتر داخلی می تواند اهرم آن را در مذاکرات خود با گوگل بر سر معامله افزایش دهد.” و “اپل هنوز حداقل 4 سال تا راه اندازی یک جایگزین بالقوه جستجوی گوگل فاصله دارد” pic.twitter.com/Fuq7ffpyZz

– گلن گیب (@glenngabe) 11 نوامبر 2022

بحث انجمن در توییتتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/apple-search-four-years-34402.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است