انواع لینک های Nofollow در سئو (4 نوع لینک توضیح داده شده است)

این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) انواع مختلف لینک های nofollow در سئو را توضیح می دهد.

نوع دیگری از پیوندهای nofollow ویژگی rel=”sponsored” است. این ویژگی HTML به گوگل و سایر موتورهای جستجو اطلاع می دهد که لینک به ،وان بخشی از یک آگهی تبلیغاتی، حمایت مالی یا سایر قراردادهای جبر، (ی،ی بک لینک های پولی) ایجاد شده است.

لینک های زیر بیشتر در مورد لینک های nofollow و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

خلاصه انواع لینک Nofollow برای SEO

مثال پیوند UGC:

لینک محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) نمونه دیگری از لینک nofollow در بهینه سازی موتورهای جستجو است. ویژگی rel=”ugc” باید در تگ های لنگر که بخشی از محتوای تولید شده توسط کاربر مانند نظرات وبلاگ و پست های انجمن هستند استفاده شود.

<a href=" rel="ugc" />

4. پیوندهای چندگانه ارزش مرتبط

مثال پیوند حمایت شده:

<a href=" rel="sponsored" />

3. پیوندهای Rel=UGC

طبق دستورالعمل‌های موتور جستجوی گوگل، شما باید لینک‌های ،وجی را که در ازای بک‌لینک پرداخت می‌شوند یا به نوعی ارزش داده می‌شوند، واجد شرایط باشید تا ،نده‌ها رابطه با صفحه پیوند شده را درک کنند. در غیر این صورت، دامنه شما یا صفحه پیوند دهنده ممکن است جریمه پیوند غیرطبیعی برای شرکت در یک طرح پیوند دریافت کند.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول لینک های nofollow بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی بهتر کمک کند.

انواع لینک های Nofollow در سئو

انواع لینک های Nofollow در سئو

1. پیوندهای Rel=Nofollow

همانطور که متوجه شدید، انواع مختلفی از لینک های nofollow در زمینه بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد. به همین دلیل مهم است که اصطلاحات و تعاریف خاص هر نوع بک لینک نوفالو را درک کنید تا بد،د که چگونه می توان آنها را به بهترین نحو در استراتژی سئوی خود به کار برد.

می تو،د هر یک از انواع پیوندهای nofollow را که در این صفحه توضیح داده شده است ،یب کنید تا به طور دقیق رابطه بین محتوا و سایت شخص ثالثی که به آن پیوند داده شده است را توصیف کنید. داشتن چندین ویژگی لینک nofollow در یک بک لینک کاملا معتبر است تا رابطه بین سایت ها را روشن کند.

مثال‌های پیوند چندگانه ارزش مرتبط:

نوع نهایی پیوند nofollow استفاده از بیش از یک مقدار rel در یک هایپرلینک است. به ،وان مثال، ممکن است بخواهید لینک های برگشتی را با چندین مقدار rel بر،ب گذاری کنید تا به موتورهای جستجو اطلاع دهید که پیوندها در یک صفحه وب برای اه، مختلف ایجاد شده اند، مانند یک لینک که از محتوای تولید شده توسط کاربر می آید و حمایت مالی می شود.

<a href=" rel="ugc sponsored" />
<a href=" rel="nofollow ugc" />
<a href=" rel="sponsored nofollow" />

درباره لینک های Nofollow بیشتر بد،د

استفاده از ویژگی nofollow link برای محتوای تولید شده توسط کاربر کاملاً معتبر است. با این حال، استفاده از ویژگی جدید UGC به سیستم های رتبه بندی موتور جستجو اجازه می دهد تا پیوندها را برای تجزیه و تحلیل وب بهتر پردازش کنند.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.


منبع: https://seochatter.com/types-of-nofollow-links-in-seo/

اولین نوع پیوندهای nofollow یک تگ لنگر است که شامل ویژگی rel=”nofollow” است. این ویژگی پیش‌فرض HTML است که باید برای پیوندهای nofollow استفاده شود، زم، که مقادیر دیگر اعمال نمی‌شوند. تگ nofollow به موتورهای جستجو مانند گوگل دستور می دهد که سایت شما را با صفحه پیوند داده شده مرتبط نکنند یا ارزش صفحه را برای سئو (ی،ی ارزش لینک) ارسال نکنند.

علاوه بر این، استفاده از چندین مقدار rel در پیوند nofollow به آن اجازه می‌دهد تا با سرویس‌هایی که ویژگی‌های جدید را پشتیب، نمی‌کنند، سازگار باشد.

<a href=" rel="nofollow" />

2. Rel=پیوندهای حمایت شده

در زیر، فهرستی از انواع لینک‌های nofollow را با اصطلاحات و تعاریف آن‌ها مشاهده می‌کنید تا بتو،د نحوه اعمال این بک لینک‌ها در سئو را درک کنید.

مثال لینک Nofollow:

امیدوارم از این راهنمای توضیح انواع لینک های نوفالو در سئو لذت برده باشید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است