انتشار به‌روزرسانی محتوای مفید Google در دسامبر 2022

من معتقدم هنوز زود است، اما تأثیر، تا کنون، در 24-48 ساعت گذشته، هنوز گسترده نبوده است. من تغییرات، نوسانات، و پچ پچ را دنبال خواهم کرد و شما را در جریان خواهم گذاشت.

Semrush نشان می دهد که این سایت منفجر شده است – این اتفاق نیفتاد – حداقل طبق گفته GA:

SERPmetrics:

گوگل ارسال شده در 6 دسامبر که در 5 دسامبر، “به روز رس، محتوای مفید دسامبر 2022 را منتشر کرد، که طبقه بندی کننده ما را بهبود می بخشد و در سراسر محتوا در همه زبان ها کار می کند.” گوگل اضافه کرد، “تکمیل این عرضه ممکن است تا دو هفته طول بکشد.”

گوگل رسما راه اندازی دومین نسخه به روز رس،/سیستم محتوای مفید گوگل را تایید کرد. در 5 دسامبر به آرامی شروع شد اما به گفته گوگل در 6 دسامبر قابل توجه بود، به همین دلیل است که گوگل آن را تا 6 دسامبر اعلام نکرد. این به‌روزرس، سیگنال‌های جدیدی را اضافه می‌کند، به ویژه باعث می‌شود برای همه زبان‌ها در سطح جه، کار کند – دیگر فقط به محتوای ،یسی نگاه نمی‌کند.

آ،ین به روز رس، جالب بود، در 9 سپتامبر ما فکر کردیم که شاهد اولین نوسانات گسترده از این به روز رس، محتوای مفید هستیم. پیش از این، تنها 20 درصد از سئوکاران گفتند که متوجه تغییرات رتبه‌بندی مربوط به به‌روزرس، محتوای مفید اصلی شده‌اند و من معتقدم درصد خوبی از آن 20 درصد گیج شده‌اند و تغییراتی را که مشاهده می‌کنند به اشتباه نسبت می‌دهند – ی،ی محتوای مفیدی نیست. به روز رس،. به‌روزرس، محتوای مفید اصلی گوگل در اوایل به نظر می‌رسید که از نظر سئوها و ابزارهایی که انتخاب می‌کنند، بسیار جزئی به نظر می‌رسید، علی‌رغم آنچه همه ما فکر می‌کردیم اتفاق بیفتد. حتی دنی سالیوان حتی خودش گفت که این تغییر بزرگی نبود، اما از نظر مسیری که گوگل با رتبه‌بندی محتوا می‌رود، بسیار بزرگ بود.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

در مورد دیگر نمی دانم اما این کلیدواژه خاص در حال افزایش بود ⬆️. pic.twitter.com/KHiJvTYZoU

– منظور خان (@ManzoorRph) 7 دسامبر 2022

موز،ت:

ی،ی من بالا هستم اما اینقدر؟ من شک دارم…

این توییت های اعلامیه است:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

به‌روزرس، سریع در HCU دسامبر: این اولین افت بزرگی است که بر اساس به‌روزرس، محتوای مفید ماه دسامبر دیده‌ام. نمایان بودن جستجو از دیروز به شدت کاهش می یابد. من اکنون چندین دامنه دیگر را نیز می بینم که طی دو روز گذشته کاهش یافته اند… به زودی بیشتر به اشتراک گذاشته خواهد شد. pic.twitter.com/md5FEls6u1

– گلن گیب (@glenngabe) 7 دسامبر 2022

بله، ما متوجه تغییراتی شدیم که یک شبه اتفاق افتاد. جالب است که سایت هایی با بیشترین تغییرات (که به صفحه 1 منتقل شده اند) سایت هایی هستند که کلمات کلیدی در دامنه …

— مایک (@nycmw2) 6 دسامبر 2022

برای اندازه واقعی کلیک کنید

به ،وان یادآوری، به‌روزرس، محتوای مفید Google به دنبال حذف محتوایی است که برای رتبه‌بندی در موتورهای جستجو نوشته شده است و به مردم کمک نمی‌کند یا به آنها اطلاع نمی‌دهد. گوگل گفت این به روز رس، به محتوایی که به نظر می رسد در درجه اول برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو ایجاد شده است، رسیدگی می کند. گوگل افزود: این به روز رس، به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که محتوای غیراصلی و با کیفیت پایین در جستجو رتبه بالایی ندارد. بنابراین اگر محتوایی را برای افزایش دید و ترافیک موتورهای جستجو می‌نویسید، ممکن است تحت تأثیر این نوع به‌روزرس، قرار بگیرید و سایت‌های غیر ،یسی دیگر از این به‌روزرس، در امان نباشند.

دسامبر 2022 به روز رس، محتوای مفید Google حقایق سریع

برای اندازه واقعی کلیک کنید

و برخی از گپ زدن از دنیای کلاه سیاه & WebmasterWorld:

یکی از سایت های من در آپدیت هر،مه ضربه خورد. امروز در حال ش،تن سقف است.

داشتم به این فکر می کردم که چه زم، تمام تاریخ های حافظه پنهان من بیشتر از 7 روز نبود. قبلاً چنین اتفاقی نیفتاده است. اما رتبه هایی که الان می بینم قطعا از روزها پیش شکل می گرفت.

فکر می‌کنم تغییرات براساس فعالیت گزارش سایت، سطح ،یدن، حرکت رتبه‌بندی و غیره از 30 نوامبر آغاز شد.

ابزارهای ردیابی گوگل

بله و حدود 3 روز پیش شروع شد. آنها این را قبل از اینکه اعلام کنند در حال آزمایش بودند

— استفان (@Stefan01301380) 6 دسامبر 2022

به طور خلاصه، نسخه اصلی با هیاهوها سازگار نبود – آیا این نسخه به روز شده آن را جبران می کند؟

سئو چتر

این در حال یادگیری است.

— دکتر ماری هاینز🐼 (@Marie_Haynes) 6 دسامبر 2022

در اینجا مهمترین چیزهایی که در حال حاضر به صورت کوتاه می د،م آورده شده است:

  • نام: به روز رس، محتوای مفید گوگل
  • تاریخ عرضه: عرضه آن در 5 دسامبر آغاز شد اما تا 6 دسامبر چندان قابل توجه نبود
  • عرضه: حدود دو هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود
  • اه،: به محتوایی نگاه می‌کند که برای رتبه‌بندی خوب در جستجو نسبت به کمک به انسان ایجاد شده است
  • فقط جستجو: این در حال حاضر فقط بر جستجوی Google تأثیر می‌گذارد، نه Google Discover یا سایر سطوح Google. اما گوگل ممکن است در آینده این را به Discover و موارد دیگر گسترش دهد.
  • پنالتی: گوگل به جریمه اشاره ای نکرده است، اما به نظر می رسد این به روز رس، برای سایت هایی که تحت تاثیر آن قرار می گیرند، جریمه است
  • در سطح سایت: این یک الگوریتم در سراسر سایت است، بنابراین کل سایت تحت تأثیر این به روز رس، قرار می گیرد
  • به روز رس، اصلی نیست: بسیاری می خواهند بگویند این یک به روز رس، اصلی است، اینطور نیست.
  • جه، و همه زبان ها: این دیگر فقط برای محتوای ،یسی زبان نیست، اکنون همه زبان ها و جه، است.
  • تأثیر: گوگل به من نمی‌گوید چند درصد از جستجوها یا جستجوها تحت تأثیر این به‌روزرس، قرار گرفته‌اند، اما Google به من گفت که «م،ی‌دار» خواهد بود. همچنین، گوگل گفت که این موضوع برای مطالب آموزشی آنلاین، سرگرمی، ،ید و محتوای مرتبط با فناوری بیشتر احساس خواهد شد.
  • بازیابی: اگر از این موضوع ضربه خوردید، باید به محتوای خود نگاه کنید و ببینید که آیا می تو،د با توصیه های گوگل در زیر بهتر عمل کنید.
  • تازه می کند: Google امتیازها را به طور مداوم در اینجا به روز می کند، اما یک دوره زم، و یک دوره اعتبار وجود دارد و ممکن است چندین ماه طول بکشد تا از این به روز رس، بازیابی شود.

به‌روزرس،‌های سند به‌روزرس، محتوای مفید

بله در یک سایت در سراسر هیئت بهبود

– جو هال (@joehall) 6 دسامبر 2022

Accuranker:

سمروش:

بحث انجمن در توییتر، دنیای کلاه سیاه & WebmasterWorld.




منبع: https://www.seroundtable.com/december-2022-google-helpful-content-update-34528.html

من هنوز فکر می‌کنم گوگل باید به جای آن، این «تحریف محتوای غیرمفید» را می‌گفت https://t.co/XaxQtzbMZn

— Kazu، Nagayama🫡Isseki Nagayama (@Kazu،Nagayama) 7 دسامبر 2022

افزایش بزرگ در Sistrix. هنوز به ترافیک ترجمه نشده است، اما دسامبر نیز از نظر ترافیک ماه کندتر است، بنابراین تشخیص قطعی آن سخت است. pic.twitter.com/Wbk5zOqVez

– Ash Read (@Ashread_) 6 دسامبر 2022

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سقوط بزرگ در سایتی با بیش از 2 میلیون بازدید از صفحه در روز. از دیروز شروع شد.

— ربات بررسی سرفصل (@chupitodehelio) 6 دسامبر 2022

سمروش اینو به من نشون میده، به نظر یه حرکت بزرگه 🙂 pic.twitter.com/r3lIiLTWhE

– بری شوارتز (@rustybrick) 7 دسامبر 2022

گوگل تغییرات کوچکی در آن ایجاد کرد صفحه به روز رس، محتوای مفید در اینجا این ویرایش ها وجود دارد:

  • همانطور که انتظار داشتیم بسیاری از ارجاعات “به روز رس،” را به “سیستم” جایگزین کرد.
  • خط “این در سراسر جهان در همه زبان ها کار می کند” اضافه شده است.
  • این پاراگراف را که فقط برای زبان ،یسی است حذف کنید.
  • Google همچنین بخش‌هایی از پایین سند را به‌روزرس، کرد، اکنون به ،وان «به‌طور دوره‌ای، نحوه شناسایی محتوای غیر مفید توسط طبقه‌بندی‌کننده را اصلاح می‌کنیم. وقتی این کار را به‌طور قابل توجهی انجام می‌دهیم، آن را به‌،وان «به‌روزرس، محتوای مفید» در رتبه‌بندی جستجوی Google خود به اشتراک می‌گذاریم. صفحه به‌روزرس،‌ها. پس از پایان انتشار چنین به‌روزرس،، و اگر طبقه‌بندی‌کننده اصلاح‌شده ببیند که محتوا بهبود یافته است، ممکن است طبقه‌بندی غیرمفید طبقه‌بندی‌کننده قبلی ما دیگر اعمال نشود.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Accuranker:

یک نکته در اینجا، گوگل تاکید می کند که چگونه این سیستم محتوای غیر مفید را با آن پاراگراف آ، شناسایی می کند. دنی سالیوان، رابط جستجوگر گوگل نیز این را در این مورد گفت ماستودون وقتی پرسیده شد “وقتی می گوید “طبقه بندی کننده ما را بهبود می بخشد” مربوط به طبقه بندی به روز شده برای NLP است. او پاسخ داد: “طبقه‌بندی سعی می‌کند بفهمد که آیا محتوا مفید نیست. ما نسبت به نسخه اصلی که سیستم محتوای مفید برای اولین بار در اوایل امسال راه‌اندازی شد، بهبود یافته‌ایم.”

در اینجا چیزی است که ابزارهای ردیابی خودکار نشان می دهند:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

در اینجا برخی از صحبت هایی است که من پیدا کردم که به برخی از تأثیرات اولیه روی این به روز رس، اشاره می کند (یا شاید به روز رس، تایید نشده قبلی؟):

من مطمئن نیستم که با این بی،ه مخالف باشم بر این اساس:

RankRanger:

به‌روزرس، محتوای مفید دسامبر 2022 در 5 دسامبر منتشر شد، امروز بیشتر قابل مشاهده است و حدود دو هفته طول می‌کشد تا به طور کامل عرضه شود. طبقه‌بندی‌کننده ما را بهبود می‌بخشد و در سراسر محتوا در همه زبان‌ها کار می‌کند. صفحه راهنمای ما بیشتر توضیح می دهد: https://t.co/MS7hbcBTsp

— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 6 دسامبر 2022

تأثیر به‌روزرس، محتوای مفید قبلی

برای اندازه واقعی کلیک کنید

الگورو:

سئوی شناختی:

آیا می تو،د به من بگویید این به دلیل محتوا است؟ از آنجایی که من محتوایی با کیفیت بالا نوشته ام؟@rustybrick pic.twitter.com/rwAPB5gqZt

– networthypeople (@joelycirny) 7 دسامبر 2022

من 2 سایت دارم که همگی دارای محتوای اصلی و منحصر به فرد هستند که توسط انسان به خوبی نوشته شده است که به نظر می رسد دقیقاً قبل از پایان فصل تعطیلات تحت تأثیر این عرضه قرار گرفته اند، بنابراین از نظر مالی آنها را تحت تأثیر قرار می دهد و شما اشتباه می کنید. متش، @Google بخاطر ش،تن قولت

– کریستین اس (@scha،) 6 دسامبر 2022

رتبه بندی وب پیشرفته:

@rustybrick من همچنین متوجه شده ام که در Semrush به من نشان می دهد که یک حرکت کوچک به نظر می رسد. pic.twitter.com/6oEI4hg30s

— انوج ثاکر (@Anuj_Thaker03) 7 دسامبر 2022

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است