الگوریتم‌های سرعت صفحه 2010 و 2018 گوگل با موارد حیاتی وب جایگزین شدند.

جدید در سرزمین موتورهای جستجو

الگوریتم های سرعت صفحه قدیمی جان با استفاده از الگوریتم‌های قدیمی سرعت صفحه 2010 و 2018 به گوگل «نه» گفت.

جان گفت: «همه چیز cwv است [core web vitals] now” هنگامی که در مورد اینکه آیا از الگوریتم های سرعت صفحه قدیمی استفاده می شود یا خیر پرسیده شد.

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/googles-2010-and-2018-page-s،d-algorithms-were-replaced-by-core-web-vitals-389229

درباره نویسنده

بری شوارتز

نه، همه چیز در حال حاضر cwv است.

– johnmu: هیچ چیز دائمی نیست، همیشه از 302 استفاده کنید 💫 (@JohnMu) 28 اکتبر 2022

در تاریخچه الگوریتم های رتبه بندی سرعت صفحه گوگل، ما سه اعلان مختلف داشتیم. اخیراً ما از سال 2020 به‌روزرس، تجربه صفحه را داشتیم که از موارد حیاتی وب استفاده می‌کرد، در سال 2018 به‌روزرس، سرعت صفحه Google را داشتیم و سپس در سال 2010 به‌روزرس، سرعت سایت Google را داشتیم.

گوگل فقط از موارد حیاتی وب استفاده می کند. جان مو، گوگل تایید شده در توییتر که گوگل اکنون فقط از آ،ین به روز رس، برای رتبه بندی سرعت صفحه استفاده می کند، به ویژه به روز رس، تجربه صفحه که سرعت صفحه را با استفاده از موارد حیاتی وب اندازه گیری می کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. حقیقت این است که سرعت صفحه به ،وان یک فاکتور رتبه بندی بسیار سبک است و واقعاً تفاوت زیادی برای اه، رتبه بندی ایجاد نمی کند. اما در هر صورت، خوب است بد،د که گوگل دیگر از الگوریتم‌های سرعت صفحه قدیمی استفاده نمی‌کند، حتی اگر ممکن است وجود دو یا چند الگوریتم رقیب برای گوگل بدیهی باشد.