الزام جدید بازاریاب جستجو: گرفتن داده های شخص اول

این بدان م،است که هر تعاملی که با مشتریان بالقوه داریم بسیار عمدی است. آن‌ها این انتخاب را انجام داده‌اند که نه تنها به دنبال چیزی که ما ارائه می‌دهیم بگردند، بلکه از آن بازدید کنند ما سایت. م،ی آن این است که…

کلیک ها دارای هدف بالا و سیگنال های زمان بندی قوی هستند

دوم، محتوا را می توان تغییر داد تا دقیقاً با محصولات/خدماتی که مشتری ابراز علاقه کرده است مطابقت داشته باشد.

به دست آوردن یک کلیک تبلیغاتی تنها نیمی از نبرد است.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


جستجو + CRM = تعامل دیجیتال بهتر

همانطور که فرصت‌های است،اج داده‌ها از کوکی‌های شخص ثالث کمتر و کمتر می‌شود و باغ‌های دیواری حصارهای خود را بلندتر و بلندتر می‌سازند، این اهمیت همچنان افزایش می‌یابد.

این ابرداده می تواند و باید برای ایجاد بخش های مشتری استفاده شود. امتیازات تمایل به ،ید را می توان بر اساس رفتار در محل به دست آورد.

همانطور که مصرف کننده وب سایت، متن، تصاویر و ارزش پیشنهادی را هضم می کند، اتفاقات زیادی می تواند بیفتد.

نقشی که جستجو در جمع آوری آن داده های گرانبهای شخص اول ایفا می کند.

نقش جستجو در جمع آوری داده های شخص اول

و احتمالاً بسیاری از پست‌های وبلاگ، مقالات، وبینارها، پاد،ت‌ها و غیره را دیده‌اید که در مورد اینکه چگونه داده‌های شخص اول مسیری برای انطباق با آینده بدون کوکی هستند صحبت می‌کنند.

درباره نویسنده

مت میرژیوسکی

Matthew Mierzejewski معاون ارشد جستجو در مرکل جایی که او مسئول تحویل، عملیات، محصول و فروش جستجوی ایالات متحده (SEM، SEO) است. مت در چندین میزگرد صنعتی، وبینارها مشارکت داشته است و همچنین به ،وان رهبر Google SEM بتا خدمت کرده است. مت پذیرش مرکل از فرصت‌های محصول جدید صنعت و موتور جستجو را ارزیابی و پشتیب، می‌کند و بهترین روش‌ها را بر اساس اه، عملکرد کلیدی برای مشتریان Merkle ایجاد می‌کند. علاوه بر این، مت مرتباً در مصاحبه‌های Google، MediaPost و سایر رسانه‌ها برای نظرات خود در مورد وضعیت صنعت بازاریابی آنلاین شرکت کرده است. مت همچنین برای سخنر، و شرکت در رویدادهای صنعتی مانند SMX Advanced، ad:tech و Med،ost Search Insider Summit دعوت شده است.


منبع: https://searchengineland.com/capturing-first-party-data-search-389342

چیز جدیدی نیست، درست است؟

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


راهنما ما به ،وان بازاریاب های جستجو همیشه این بوده است که با ،، که به دنبال آن هستند ملاقات کنیم، زم، که به دنبال آن هستند، به گونه ای که مسئولیت ،ب و کار ما را بر عهده دارد.

داشتن توانایی تنظیم کمپین پست مستقیم یک برند با اصلاح اینکه چه ،ی، چه چیزی و چگونه قدرتمند و کارآمد است.

گاهی اوقات، مصرف‌کنندگان تقریباً فوراً جهش می‌کنند، در حالی که برخی اوقات، بیش از 10 صفحه را مشاهده می‌کنند و بیش از 15 دقیقه را صرف مرور سایت می‌کنند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

کوکی های شخص ثالث در راه ،وج هستند. احتمالاً چند سالی است که به این موضوع فکر می کنید و صحبت می کنید.

برای مثال، پست مستقیم را در نظر بگیرید.

«جستجو» مسئولیت جدیدی دارد که داده‌های شخص اول با هدف بالا را دریافت کرده و از آن در ا،یستم بازاریابی استفاده کند.

جستجو همیشه یک کانال مهم بوده است (به نظر من بسیار بی‌طرفانه)، و با افزایش نقش آن در ایجاد تجربیات عالی برای مشتری، حیاتی‌تر می‌شود.

داده‌های جستجو به خودی خود می‌توانند ارزشمند باشند، اما زم، که با سایر منابع داده شخص اول جفت شوند، حتی قدرتمندتر می‌شوند. بنابراین، چه چیزی شبیه است؟

جستجو + داده های رفتار سایت = تجربیات بهتر کاربر

جستجو یک استثنای نادر است. مصرف کنندگ، که با آنها درگیر هستیم فعالانه دست خود را بالا می برند و ما کمکی برای رفع نیازهای آنها نشان می دهیم.

اولاً، این مدل‌های بخش مشتری را می‌توان بر اساس احتمال ،ید ایجاد کرد – منجر به بخش‌های برتر و همچنین سرکوب مشتریان می‌شود.

ما همچنین می د،م که آنها به ،ید آن وسایل کمپینگ فکر می کنند اکنون.

جستجو یک کانال جذب تقاضا است که تعامل هدفمند و هدفمند را با بهره مندی از یک کوکی شخص اول نشان می دهد.

آنچه جدید است این است اهمیت نسبی از هر کلیک شخص اول که از طریق جستجو انجام می شود.

ما همچنین می تو،م به طور مستقیم و با اطمینان علاقه را استنباط کنیم.

اکنون ما یک ا،ام دیگر داریم: گرفتن اطلاعاتی که دست سازان به ما می دهند تا بسازیم همه از تجربیات خود با نام تجاری ما بهتر است.


ما می‌تو،م اطلاعات ارزشمندی در مورد یک شخص بیاموزیم، حتی اگر بلافاصله ،یدی انجام ندهد.

اغلب اوقات این تجارت، برنامه های وفاداری و مواردی از این دست هستند که مسئول کشف نکات و نکات مشتریان شما هستند.

فراتر از سایت، برندها همچنین توانایی دسترسی به این مشتریان شخص اول را در سایر تجربیات دیجیتالی پولی و ارگ،ک، مانند تبلیغات اجتماعی و ایمیل‌های سفارشی، خواهند داشت.

جستجو + CRM = بهتر است غیر دیجیتال تماس با ما

ما باید شروع کنیم که کانال های آفلاین خود را نیز در آن مکالمات قرار دهیم.

کلیک‌ها به ،وان کوکی شخص اول در نظر گرفته می‌شوند، به این م،ی که تبلیغ‌کننده دارای رضایت از توانایی‌های زیر است:

  • مرورگر مصرف کننده را تگ کنید.
  • از این اطلاعات برای بهبود تجربه مشتری و تعاملات و تعاملات آتی خود با برند استفاده کنید.

آیا مصرف کننده در لیست ایمیل یا لیست پستی ما است یا قبلاً ،ید کرده است؟

توصیه می‌کنیم از این اطلاعات برای اطلاع‌رس، بهتر فهرست‌های هدف‌گیری و سرکوب خودکار مشتری استفاده کنید تا به ابتکارات بازاریابی دیجیتال و بازاریابی مجدد اضافه شود.


چی نیست در مورد صحبت شدن؟

شخصی که در وب سایت تجارت الکترونیک ما به دنبال چادر است، سیگنال بسیار قوی تری از “علاقه به ،ید وسایل کمپینگ” نسبت به فردی که در حال مرور یک وبلاگ در فضای باز یا جستجوی 10 نکته برتر برای پیاده روی در مسیر آپالاچی است، نشان می دهد.

با گسترش رفتار نمایش در سایت، می‌تو،م قصد جستجو را به تعامل شناخته شده آنلاین و آفلاین مشتری مرتبط کنیم.

اما جستجو نیز نقش مهمی ایفا می کند. این مکان منحصر به فرد به چند دلیل است.

کاربران به طور هدفمند با سایت شما درگیر هستند

در دنیای مبتنی بر داده های امروزی، هر نقطه تماس برند با مصرف کننده به جای دوستی که می گوید «هی، کوله پشتی جدیدم را ببین!» می تواند بخشی از یک سفر متصل باشد.

در نهایت، نامه فیزیکی را می توان متن، با فرد و نیازهای آنها تنظیم کرد. تحویل یک بروشور کارت پستال، یک پاکت نامه یا یک کاتالوگ به بخش های مختلف مشتریان امکان پذیر می شود.

نقش جستجو در ایجاد تجربیات عالی برای مشتری

اگر بله، چقدر فعال بوده‌اند، و چه ابرداده‌ها و فعالیت‌هایی را می‌تو،م به مدل‌های ت،یم‌بندی مشتری خود اضافه کنیم؟

زم، که ما از لحاظ تاریخی در مورد بازاریابی بین کانالی صحبت کرده ایم، به خصوص زم، که به جستجو مربوط می شود، «کانال های دیگر» معمولی عبارتند از: اجتماعی پولی، ،ده فروشی الکترونیکی، نمایش و غیره.

با درک قصد مشتری و خواسته های محصول/خدمت، و همچنین این واقعیت که اکنون نیاز آنها وجود دارد، ما توانایی منحصر به فردی برای ساخت مدل های تمایل داریم.

این سیگنال‌ها می‌توانند به برندها اجازه دهند پیام‌ها و ارزش‌های پیشنهادی را در زمان واقعی در وب‌سایت تغییر دهند و همچنین می‌توانند به بهبود تعامل با مشتری منجر شوند – این احساس که برند می‌داند که چه ،ی هستند و می‌خواهد تجربه‌ای شخصی و متن، ارائه دهد.

بسیاری از کانال‌های بازاریابی در یک لحظه غیرتجاری با مصرف‌کنندگان درگیر می‌شوند – در حالی که آنها روی کاناپه نشسته‌اند و مشغول تماشای The Office هستند و از تصاویر عالی بهترین دوستشان در اینستا از سفر اخیر به توسک، و غیره غمگین می‌شوند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است