اطلاعات جستجوی گزارش Google Analytics v3 Search Console بازیابی شد

جدید در زمین موتورهای جستجو

من تأیید کرده‌ام، داده‌ها اکنون به طور کامل در گزارش جستجوهای کنسول جستجو در Universal Analytics 3 پر شده‌اند.

Google مشکلی را برطرف کرده است که در آن گزارش جستجوی کنسول جستجو در Google Analytics 3، با نام Universal Analytics، پر نشده بود. دریافت داده‌ها از اول اکتبر متوقف شد، اما روز دیگر، Google این مشکل را برطرف کرد و داده‌های گزارش را تکمیل کرد.

درست شد. اکنون وقتی این گزارش را بارگیری می‌کنید، تمام داده‌های پرس و جو را می‌بینید که در غیر این صورت در کنسول جستجوی Google و Google Analytics 4 نشان داده می‌شوند.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر از آن گزارش برای تجزیه و تحلیل و تولید گزارش برای مدیران یا مشتریان خود استفاده کرده اید، اکنون دوباره وارد عمل شده است. ما کمی نگران بودیم که این گزارش با برنامه‌های Google برای غروب UA3 برای GA4 برطرف نشود، اما Google واقعاً این گزارش را اصلاح کرد.


موضوع چه بود Google Analytics، به ویژه نسخه Universal Analytics 3 و نه Google Analytics 4، پس از 1 اکتبر 2022، هیچ داده پرس و جو را در گزارش یکپارچه کنسول جستجو نشان نمی داد. اگر سعی کنید به داده های درخواست خود در Acquisition > Search Console > Queries دسترسی داشته باشید، شما داده‌های چند روز گذشته را می‌بیند که در آن بازه زم، به‌،وان «تنظیم نشده» نشان داده می‌شود.

چه شکلی بود. در اینجا یک اسکرین شات است که من از یکی از نمایه هایی که در نمایه های Google Analytics خود در داستان اصلی خود دارم برداشته ام:

درباره نویسنده

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-،ytics-v3-search-console-report-query-data-restored-389120

جان مو، از گوگل به ما اطلاع داد که این مشکل در توییتر رفع شده است:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است