اطلاعات بیشتر از Google On AI Content

این توییت ها هستند، اما برای دیدن تاپیک کامل روی آن کلیک کنید:

به روز رس،: یک نکته دیگر، من در مورد این موضوع شوخی کردم و دنی پاسخ قابل نقل خوبی داشت:

سپس دنی ادامه داد که به طور کلی “بعید است که برخی از محتوای هوش مصنوعی احساس شود که توسط افراد نوشته شده است بدون درجاتی از بازبینی انس،.” او گفت که این مهم است که محتوا “*توسط افراد* برای افرادی که در پست ما در مورد بهبودهایی مانند سیستم محتوای مفید” نوشته شده باشد. بنابراین اگر شما یک سئوکار هستید که سعی می‌کند بفهمید هوش مصنوعی چگونه با موفقیت یا عدم موفقیت در گوگل مطابقت دارد، بیش از حد روی ابزار تمرکز کرده‌اید نه محتوا. آیا محتوایی که تولید می‌کنید مفید، قابل اعتماد و در درجه اول برای مردم است. در طبیعت؟ این چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.”

اگر ،ی از خود بپرسد که چگونه محتوا را شبیه به انسان کند، در این صورت نکته ای را در مورد ایجاد محتوا برای مردم از دست داده است.

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 8 نوامبر 2022




منبع: https://www.seroundtable.com/more-from-google-on-ai-content-34372.html

بنابراین نه، گوگل به طور خاص به دنبال محتوای هوش مصنوعی نیست. همانطور که قبلاً توضیح دادیم، برخی از سایت‌ها که کار بسیار ضعیفی در زمینه محتوای تولید شده توسط ماشین انجام می‌دهند نیز مورد ضربه قرار می‌گیرند. گوگل در درک اینکه چه زم، محتوا هر،مه یا کیفیت پایین است، چه زم، محتوا مفید است یا نه، بهتر است و سپس رتبه بندی باید نشان دهنده آن باشد. گوگل کامل نیست و من مطمئن هستم که همه شما می تو،د نمونه هایی از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را به اشتراک بگذارید که عملکرد خوبی دارد، اما هی، همین چند ماه پیش گوگل گفت که محتوای تولید شده توسط ماشین هنوز به اندازه کافی خوب نیست. همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید، در چندین سال گذشته، گوگل گفته است که وقتی محتوای تولید شده توسط ماشین یا هوش مصنوعی کیفیت بالایی پیدا می کند، ممکن است چیزی باشد که گوگل در دستورالعمل های وب مستر جستجوی خود اجازه می دهد.

بحث انجمن در توییتر.

از زمان به‌روزرس، Spam اکتبر و به‌روزرس، محتوای مفید، بسیاری از سئوکاران می‌گویند محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی توسط Google هدف قرار می‌گیرد. پاسخ، همانطور که قبلاً گفتم، واقعاً نیست. دنی سالیوان از گوگل مجدداً گفت، موضوع این نیست که آیا یک انسان یا یک ماشین آن را نوشته است، بلکه به مفید بودن محتوا مربوط می شود. اما به طور کلی، دنی گفت محتوای توسط مردم برای مردم چیزی است که محتوا را به طور کلی مفید می کند.

ما نگفته‌ایم که محتوای هوش مصنوعی بد است. ما به وضوح گفتیم که محتوایی که در درجه اول برای موتورهای جستجو نوشته شده است نه برای انسان، موضوع است. این چیزی است که ما روی آن تمرکز کرده ایم. اگر ،ی 100 انسان را برای نوشتن محتوا فقط برای رتبه بندی فعال کند، یا یک اسپینر یا یک هوش مصنوعی را فعال کند، همان مشکل…

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 7 نوامبر 2022

بنابراین اگر شما یک سئوکار هستید که سعی می‌کنید بفهمید هوش مصنوعی چگونه با موفقیت یا عدم موفقیت در گوگل مطابقت دارد، بیش از حد روی ابزار تمرکز کرده‌اید نه محتوا. آیا محتوایی که تولید می کنید ماهیت مفید، قابل اعتماد و برای مردم است؟ این چیزی است که ما به دنبال آن هستیم: https://t.co/rIKwa9fs7R

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 7 نوامبر 2022

دنی ادامه داد توییتر ما نگفته‌ایم که محتوای هوش مصنوعی بد است. ما به وضوح گفتیم که محتوایی که عمدتاً برای موتورهای جستجو نوشته شده است و نه برای انسان، موضوع است. دنی اضافه کرد: “اگر ،ی 100 انسان را برای نوشتن محتوا صرفاً برای رتبه بندی فعال کند، یا یک اسپینر یا هوش مصنوعی ایجاد کند، همان مشکل…” این نوع خاص موردی را که در اینجا توضیح دادیم.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است