اطلاعات بیشتر از گوگل در زمان استفاده از زیر دامنه ها

بعداً در آن تاپیک، جان اضافه کرد: “برای واضح بودن، فکر می کنم بر رتبه بندی محتوای جدید تأثیر می گذارد، اما در نهایت بستگی به چیزی دارد که می خواهید با آن به دست آورید. گاهی اوقات می خواهید چیزی جدا شود، گاهی اوقات می خواهید چیزی را ببینید. به ،وان بخشی از سایت اصلی. اینها موقعیت های متفاوتی هستند و نتایج متفاوت خواهد بود.”

درست زم، که فکر کردید جان مو، از گوگل پاسخ به سوالات سئوی زیر دامنه را تمام کرده است – خوب – اکنون ما یک پلتفرم اجتماعی جدید داریم – بنابراین … جان در Mastodon گفت که چه زم، با زیر دامنه ها در مقابل پست ، محتوا در www اصلی پیش می رود. .

برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که گوگل در مورد ساب دامنه ها و سئو گفته است، کافی است در این سایت جستجو کنید [subdomain] – من بارها آن را پوشش داده ام.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

او همچنین به اشتراک گذاشت که ملاحظات فنی وجود دارد که در خارج از سئو باید به آنها فکر کرد. او گفت: «عوارض جانبی فنی زیر دامنه‌ها نیز وجود دارد که گاهی اوقات اوضاع را کمی پیچیده‌تر می‌کند: تأیید در کنسول جستجو، ردیابی در تجزیه و تحلیل، DNS، میزب،، امنیت، CSP و غیره».

بحث انجمن در ماستودون.


منبع: https://www.seroundtable.com/google-seo-subdomains-34449.html

بنابراین – این آ،ین مورد از یک کارمند Google است که با زیر دامنه‌ها یا www خود را برای بخش‌هایی از سایت خود نگه می‌دارد.

اوه، یک چیز دیگر از ماستودون برای افزودن – پیوند به اینجا:

جان نوشت ماستودون زم، که فکر می‌کند محتوای زیر دامنه می‌تواند به تنهایی خارج از www زندگی کند، از یک زیر دامنه روی www استفاده می‌کند. او گفت: “تفکر من در مورد ساب دامنه ها این است که بستگی به کاری دارد که شما می خواهید انجام دهید. آیا محتوایی است که قرار است محکم به سایت اصلی متصل شود؟ سپس آن را در سایت اصلی قرار دهید. اگر می خواهید راضی است که به تنهایی بایستد، پس یک زیردامنه من، است.”

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است