اشکال گزارش کنسول جستجوی Google با گزارش عملکرد Discover

آنچه گوگل نوشته است. گوگل در 23 اکتبر پست کرد: «یک خطای گزارش باعث کاهش داده‌های Discover در این روز شد. این منع، کننده تغییر در ترافیک واقعی نیست، فقط یک مشکل در ثبت داده ها است.

موضوع چه بود گوگل گفت در 23 اکتبر 2022 یک «خطای ورود به سیستم» برای ردیابی و ثبت معیارهای عملکرد Discover در کنسول جستجو وجود داشت. در نتیجه این خطای گزارش، ممکن است در 23 اکتبر متوجه کاهش معیارهای Discover شوید.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر متوجه افت معیارهای کنسول جستجوی خود برای گزارش‌های عملکرد Discover شدید، تنها نیستید. این فقط یک مشکل گزارش بود و در واقع بر ترافیک واقعی و برداشت‌های شما از جستجوی Google یا Google Discover تأثیری نداشت.


Google درباره مشکل داده دیگری در گزارش‌های کنسول جستجو پست کرده است، این مورد بر گزارش Discover در بخش گزارش عملکرد در 23 اکتبر 2022 تأثیر گذاشته است. این یک مشکل ثبت داده‌ها بود که فقط بر گزارش‌گیری تأثیر داشت، نتایج Google Discover مستقیماً تحت تأثیر قرار نگرفت. این اشکال گزارش

درباره نویسنده

بری شوارتز

کشف تحت تأثیر قرار نگرفت. در حالی که در این گزارش یک اشکال وجود داشت، این هیچ تاثیری بر ترافیک واقعی واقعی از Google یا Google Discover نداشت. این فقط یک مشکل گزارش است و یک مشکل عملکرد واقعی در جستجوی Google یا Google Discover نیست.

جدید در زمین موتورهای جستجو

مشکلی را حذف کرد. گوگل هم به نظر حذف شد حاشیه نویسی اشکال ویژگی جستجو، مشخص نیست که چرا نماد حذف شده است اما از لیست ناهنجاری های داده حذف شده است. گوگل بعدا به ما گفت آنها آن یادداشت را حذف ،د زیرا واقعاً جایی برای مستندسازی اشکالات ویژگی جستجو نیست.

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-search-console-reporting-bug-with-discover-performance-report-389521

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است