اشکال و نشان‌واره نمایه کسب‌وکار Google و عکس‌ها در حال انجام است

این مشکل در 25 نوامبر شروع شد اما در 1 دسامبر به نظر می رسید که توسط گوگل تایید شده است.

مایک این را بیشتر در این مورد مستند کرد رشته راهنمای ،ب و کار Google گفتن اینها مسائل است:

برای زمینه، سعی در آپلود یک تصویر لوگوی جدید داشت و مدام یک پیام خطای سرور دریافت می‌کرد. از طریق پشتیب، چت Google رفت (در واقع کار کرد!) و آنها تأیید ،د که این یک “مشکل فنی” است. هیچ ج، زم، در مورد زم، که مهندسان آنها باگ را برطرف می کنند وجود ندارد.

– کوری تروجانوفسکی (@Trojanowski_) 1 دسامبر 2022

من پنج روز به گوگل مهلت دادم تا مشکل را قبل از گزارش در مورد آن برطرف کند، اما همچنان یک مشکل است و بسیاری از ،ب و کارها هنوز نمی توانند آرم ع، ها را آپلود کنند. مایک بلومنتال در این مورد پستی منتشر کرد توییتر گفت که یک “اشکال جدید تصویر نمایه ،ب و کار Google” وجود دارد. او گفت که هنگام تلاش برای آپلود تصاویر از رابط جستجوی جدید، یک 404 دریافت می‌کنید. همچنان می‌تو،د از طریق رابط GBP نقشه‌های گوگل آپلود کنید و کار خواهد کرد، اما او گفت که “ممکن است همچنان با اشکال رد شدن مواجه شود.”

کوری تروجانوفسکی یک اسکرین شات از گوگل منتشر کرد و این مشکل را تایید کرد و گفت که تیم در حال کار روی آن است:

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-business-profile-logo-p،tos-bug-34525.html

یک اشکال تأیید شده در نمایه‌های ،ب و کار Google وجود دارد که در آن نمی‌تو،د نشان‌واره یا سایر ع،‌های خود را در نمایه ،ب‌وکار آن‌ها آپلود کنید. گوگل از این مشکل آگاه است و در حال کار بر روی رفع آن است، اما به نظر می‌رسد که بر ،ب‌وکارهایی که به تازگی تأیید شده‌اند تأثیر می‌گذارد.

1- ،ب و کارهای تازه تایید شده مجاز به آپلود تصاویر نیستند 2- باگ های مختلفی در نرم افزار آپلود وجود دارد 3- باگ هایی وجود دارد که بعد از آپلود شما می گوید تصویر رد شده است اما اگر به اندازه کافی صبر کنید در نهایت نشان داده می شود 4- و سپس تعدادی رد به دلیل اندازه تصویر، محتوای تصویر، کیفیت تصویر و غیره وجود دارد

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است