استفاده از ChatGPT برای صرفه جویی در وقت متخصصان تبلیغات

Fluency FLC00723 BLOG ChatGPT یکپارچه سازی Martech 1920x1080 FINAL 800x450

درباره نویسنده

رو،

Fluency ارائه دهنده برتر نرم افزار کمپین در سطح سازم، برای صنعت تبلیغات است. پلتفرم این شرکت حول محور اتوماسیون فرآیند رباتیک – یک برنامه کاربردی فناوری منحصر به فرد در تبلیغات – ساخته شده است که کارایی، دقت و قابلیت‌های کمیت بی‌نظیری را برای بازاریابان دیجیتالی که هم در آژانس‌ها و هم در برندها کار می‌کنند، ارائه می‌کند. بنیانگذاران و کارکنان Fluency مستقر در برلینگتون، ورمونت، با اعضای تیم در 11 ایالت، از ،یبی منحصر به فرد از تخصص، استعداد و خلاقیت در تلاش‌های خود برای تغییر پایدار، مشارکتی و لذت‌بخش ،ب‌وکار مشتریان و خودشان بهره می‌برند.


منبع: https://searchengineland.com/leveraging-chatgpt-to-save-advertising-professionals-time-392733Fluency، پیشرو در فناوری های تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی، اخیرا Muse را معرفی کرده است. این ابزار جدید بهبود یافته با ChatGPT از هوش مصنوعی استفاده می کند تا سطوح جدیدی از کارایی را به بخش های رایج و در عین حال حیاتی گردش کار بازاریابی دیجیتال بیاورد.

در اینجا چند روش وجود دارد که ممکن است سازمان شما از ابزار افزایش یافته ChatGPT Fluency بهره مند شود:

  • سه اقدام وقت گیر – یک راه حل ساده و بدون درز: اگر در حال ایجاد کپی کمپین تبلیغاتی دیجیتال هستید، اقداماتی وجود دارد که نمی تو،د از آنها اجتناب کنید: نوشتن کلمات کلیدی، ،وان و متن اصلی. Fluency Muse بر اساس چند دستور انتخاب شده، گزینه هایی را برای هر یک از این فیلدها ایجاد می کند و به شما امکان می دهد نتایج را به سرعت فیلتر و ویرایش کنید، سپس آنها را در کمپین ها پیاده سازی کنید.
  • تبدیل محدودیت ها به نتیجه: Muse به شما امکان می دهد ملاحظاتی مانند کلمات کلیدی منفی و محدودیت های تعداد کاراکترها را در نظر بگیرید تا بتو،د به طور خودکار متغیرهایی را که باید مرتب کنید کاهش دهید.
  • بی طرفی پلت فرم کمیت و کیفیت را امکان پذیر می کند: از جستجوی Google گرفته تا Performance Max، فیسبوک و Pinterest، Muse را می توان برای تولید سریع و آسان محتوا برای انواع کمپین، همه از داخل پلت فرم Fluency استفاده کرد.

جدید در زمین موتورهای جستجو

اخبار مملو از مقالاتی است در مورد اینکه چگونه ChatGPT ممکن است صنایع بی شماری از جمله تبلیغات و بازاریابی را مختل کند. با این حال، با وجود تمام تئوری‌پردازی‌ها و نمایش‌های (اغلب بی‌اهمیت)، نمونه‌های ملموس کمی از ChatGPT (و GPT-3) بر روی وظایف دنیای واقعی که قرار است انجام شود وجود داشته است.

آیا آماده اید سطوح جدیدی از کارایی را به جریان کاری بازاریابی دیجیتال خود بیاورید؟ آ،ین پست وبلاگ Fluency را بررسی کنید برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد ابزار افزایش یافته ChatGPT Fluency.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است