شما می تو،د بر اساس عوامل زیادی ت،یم بندی کنید، اما یکی از موثرترین آنها استفاده از ویژگی های مبتنی بر هویت مانند شغل (ی،ی معلمان) یا مرحله زندگی (ی،ی جابجایی های جدید) است. این تکنیک نامیده می شود بازاریابی هویت. از آنجایی که بازاریابی هویت گروه ها را هدف قرار می دهد (معروف به جوامع مصرف کننده) که مش،اتی دارند که قویاً با آن همذات پنداری می کنند، به شما امکان می دهد ارتباط قوی تری با افرادی که به آنها تعلق دارند ایجاد کنید.
4. پیشنهادات انحصاری سهام را تقویت می کند
اگر اطلاعات تماس مشتری، را دارید که از سایت شما بازدید کردهاند اما تبدیل نکردهاند، میتو،د برای تکمیل اقدام یا ،ید آنها یک ایمیل یا پیامک یادآوری ارسال کنید. و حتی بعد از اینکه مشتری تبدیل شد، همچنان او را تشویق کنید که دوباره و دوباره تبدیل شود! می تو،د مشتریان تبدیل شده را با محتوای شخصی شده، معاملات ویژه، توصیه های محصول، درگیر نگه دارید، برنامه های وفاداری، و درخواست برای ارسال بازخورد.
3. بازاریابی شخصی وفاداری را پرورش می دهد
در حالی که راه های زیادی برای بهبود نرخ تبدیل و عملکرد کمپین شما وجود دارد، بازاریابی هویت یکی از موثرترین آنهاست. مارک هایی که راه اندازی می شوند برنامه های تخفیف شخصی با پلتفرم بازاریابی هویت SheerID نتایج چشمگیر بهینه سازی تبدیل را ببینید. به ،وان مثال، زم، که ASICS با ارائه 60 درصد تخفیف به کارکنان مراقبت های بهداشتی، اعضای ارتش و اولین پاسخ دهندگان، تبدیل ها 100 درصد افزایش یافت.
اگر گروههای مشتریان خاصی را با پیامهای شخصیشده هدف قرار دهید، بازاریابی و نرخ تبدیل شما بسیار موفقتر خواهد بود. گذشته از همه اینها، 89 درصد از بازاریابان هنگامی که از تکنیک های بازاریابی شخصی استفاده ،د، بازگشت سرمایه مثبتی مشاهده ،د. برای انجام این کار، شروع کنید ت،یم بندی مخاطبان.
به از تخفیف خود در برابر تقلب محافظت کنید، در طول فرآیند باز،ید نیاز به تأیید دارد. یک راه حل تأیید دیجیتال می تواند واجد شرایط بودن مشتری را فوراً تأیید کند و اطمینان حاصل کند که مشتریان شما همچنان از یک تجربه سریع و بدون درز لذت می برند.
برای افزایش تبدیل آماده اید؟
“آیا-نخواهند-نخواهند؟” صحبت از رکود باعث شده است که بازاریابان اعداد و ارقام بودجه سال 2023 خود را ،د کنند و بپرسند: “چگونه می تو،م به جذب مشتریان جدید ادامه دهیم و مشتری، را که در حال حاضر داریم حفظ کنیم؟”
جدید در زمین موتورهای جستجو
بهینه سازی نرخ تبدیل شما با یک ذهنیت مشتری محور نقطه شروع خوبی است. در اینجا چهار نکته سریع برای افزایش نرخ تبدیل (و یک دعوت نامه برای یک تور پشت صفحه نمایش از پلت فرم تأیید صحت با بالاترین تبدیل در بازار) آورده شده است.
1. شهادت نامه ها صحبت می کنند
درباره نویسنده
پلتفرم تأیید دیجیتال پیشرو SheerID فوراً هویت افراد و مشاغل را تأیید میکند و شرکتها را قادر میسازد تا پیشنهادات و تجربیات خود را به بخشهای مشتریان با ارزش ارائه کنند و در عین حال تقلب را کاهش داده و اصطکاک را به حداقل میرسانند. با استفاده از منابع داده معتبر برای تأیید اعتبار در زمان واقعی در تجربه برند یک سازمان، SheerID یک تجربه مشتری بینقص را ارائه میکند که ریزش را کاهش میدهد و وفاداری را تقویت میکند تا رشد درآمد را افزایش دهد. در نتیجه، بزرگترین برندهای جهان – از جمله آمازون، اسپاتیفای و تی موبایل – به SheerID به،وان شریک تأیید مورد اعتماد خود متکی هستند.