از رقبا تا شرکا: Conductor معیارهای جستجو را به دست می آورد


Conductor، یک پلت فرم بازاریابی ارگ،ک سازم، پیشرو، رقیب مستقر در اروپا، Searchmetrics را به دست آورده است تا گسترش خود را در بازار اروپا سرعت بخشد.

پس از ،ید ContentKing در سال 2022، ،ید Searchmetrics همچنان به تقویت موقعیت Conductor در صنعت ادامه می دهد.

ست بسمرتنیک، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Conductor، گفت که این ،ید بهترین کاری را که Searchmetrics برای Conductor و مشتریان مش، آن انجام می دهد به ارمغان می آورد:

«Searchmetrics تقریباً از زم، که Conductor را راه اندازی کردیم، با یک پایه داده قوی و حضور قدرتمند در بازار اروپا یک رقیب بوده است. ما هیجان زده هستیم که بهترین کارهایی که Searchmetrics انجام می دهد را برای Conductor و به مشتریان مش، خود ارائه دهیم. هدف ما این است که مشتریان از طریق ارائه ارزش محصول بیشتر در مقیاس جه،، از این ،ید سود زیادی ببرند.

مت کولبورن، مدیرعامل Searchmetrics، از پیوستن این شرکت به Conductor ابراز هیجان کرد و آن را “رهبر قطعی جه،” نامید:

Conductor بدون شک رهبر بازار فضای SEO است. برای سال‌ها، ما تعهد آن‌ها به نوآوری برای مشتریان و تلاش‌های آن‌ها برای پرورش فرهنگ محیط کاری پویا و پر ارزش برای کارکنان را تحسین کرده‌ایم. با پیوستن به Conductor، ما بهترین کاری را که انجام می‌دهیم همراه با یک پایگاه بزرگ مشتریان اروپایی به ارمغان می‌آوریم – Conductor را به ،وان رهبر قطعی جه، تثبیت می‌کنیم. ما نمی تو،م منتظر بم،م تا در آینده بیشتر برای مشتریان بسازیم.”

کن اوگنبرات، مدیر ارشد مالی Searchmetrics، گفت که این ،ید یک “گام اساسی” برای صنعت سئو است زیرا این دو شرکت به ،وان شریک با فرصتی برای ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان پیش می روند.

با این ،ید، Conductor به تعهد خود برای ایجاد یک پلتفرم واحد جه، که تمام بخش‌های گردش کار SEO را یکپارچه می‌کند، ادامه می‌دهد.

با حضور قوی Searchmetrics در اروپا و پایگاه مشتری مستحکم، این ،ید به طور قابل توجهی رشد Conductor در اروپا را تسریع خواهد کرد.

Conductor دومین ،ید خود را در یک سال با ،ید Searchmetrics به پایان رساند که پس از دور مالی قابل توجه این شرکت از Bregal Sagemount در سال 2021 انجام شد.

این ،ید به ،وان نشانه ای از رشد اخیر هادی تلقی می شود. انتظار می رود با ،یب نقاط قوت هر دو شرکت برای مشتریان مش، خود، جایگاه خود را به ،وان یک بازیگر پیشرو در فضای سئو تقویت کند.


تصویر ویژه: dots،ck/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/from-compe،ors-to-partners-conductor-acquires-searchmetrics/478767/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است