از این 9 اسطوره اساسی بازاریابی محتوا حرکت کنید

موفقیت خود را بر اساس میزان توجهی که به محصولات و خدمات و برند خود می کنید اندازه گیری کنید.

آیا از نحوه عملکرد استراتژی بازاریابی محتوای خود راضی هستید؟

اگر برنامه ریزی یا استراتژی وجود نداشته باشد، داشتن وبلاگ فایده ای ندارد. وبلاگ خود را به ،وان ستونی از استراتژی بازاریابی محتوایی خود در نظر بگیرید. این یک پلت فرم اصلی برای انتشار محتوای اصلی برای نشان دادن رهبری فکری و ایجاد اقتدار است.

برای انجام این کار، شما باید به طور منظم محتوای برتر تولید کنید و توسط مقامات دیگر به ،وان منبع قابل اعتماد ذکر شده باشید. این واقعیت محتوا نیست، بلکه نوع محتواست.

یک وبلاگ کافی است

به عبارت دیگر، شما می تو،د یک را ایجاد کنید قیف تبدیل از محتوای شما، اما قیف طول، تری از صفحه فرود تجاری شما خواهد بود. به جای اینکه فوراً چیزی بفروشید، احتمالاً باید مقداری محتوای قابل دانلود را در اختیارتان قرار دهید یا خواننده خود را ترغیب کنید تا مش، شما شود.

بازاریابی محتوا در مورد ایجاد لینک است

بازاریابی محتوا چیزی فراتر از محتوایی است که رتبه بندی می کند – موثرترین راه برای تبلیغ برند شماست.

تا زم، که به آن اه، برسید، کمپین بازاریابی محتوای شما موفقیت آمیز است. ویروسی بودن، اگر اتفاق بیفتد، فقط یک مزیت حاشیه ای است.

بازاریابی محتوا آسان است

بسیاری از ،ب و کارها برای مدت طول، به تاکتیک های بازاریابی قدیمی خود ادامه می دهند. بله، یک دهه پیش یک مقاله متوسط ​​300 کلمه‌ای می‌توانست به خوبی رتبه‌بندی کند اگر چند بک لینک به آن ب،ید، اما آن روزها خیلی گذشته است و هر دوی این تاکتیک‌ها ممکن است امروز سایت شما را پرچم‌دار و فیلتر کنند.

در خبرنامه دیده بان موتور جستجو مش، شوید برای بینش در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر.

محتوا به تبلیغ بی وقفه محصولات و خدمات شما تبدیل نمی شود.

این بزرگترین افسانه است.

فقط به این دلیل که شما محتوا تولید می کنید، باعث نمی شود که در صنعت خود صاحب اختیار باشید.

برنامه ریزی بیش از حد و خودکارسازی بیش از حد قطعاً می تواند به شما آسیب برساند. مطمئنا، منطقی است زمان بندی محتوا برای مواقعی که در دسترس نیستید، اما حضور و صحبت ، در آنجا چیزی است که رابطه را می سازد.

همه رویای ایجاد یک محتوای ویروسی را دارند، اما اگر نمی تو،د نگران نباشید. اگر این اتفاق نیفتد، به این م،ی نیست که کمپین بازاریابی محتوای شما ش،ت خورده است.

البته، اگر محتوای عالی ایجاد کنید، دیگران فکر می‌کنند که ارزش صحبت ، در مورد آن را دارد و به سایت شما پیوند می‌دهند. بر ایجاد محتوایی با عمق، علاقه و ارتباط با کاربران تمرکز کنید و اقتدار، برجستگی موتور جستجو و بک لینک دریافت خواهید کرد.

محتوا فقط در صورتی موفق می شود که ویروسی شود

خلاصه 30 ث،ه ای:

  • محتوا مساوی با قدرت نیست: ایجاد محتوا به طور خودکار شما را به یک مرجع تبدیل نمی کند
  • اتوماسیون خوب است اما با ابزارهای هوش مصنوعی هوشمند مانع خلاقیت و تخصص نشوید
  • قرار نیست همه محتوای شما رتبه‌بندی یا ویروسی شود، اما به شما کمک می‌کند تا با توجه به مخاطبان هدف خود را درک کرده و استراتژی داشته باشید.

این یک استراتژی مخاطره آمیز است زیرا می تو،د مخاطبان خود را با چیزهای بیش از حد غرق کنید. و اگر آنقدر روی کمیت تمرکز کنید که کیفیت را فراموش کنید، محتوا در واقع به اعتبار و رتبه شما لطمه می زند (Google اکنون اصرار بر محتوای مفید ی،ی کیفیت محتوا بسیار مهم است).

وقتی شروع به خودکارسازی تعاملات انس، یا فرآیندهای خلاقانه کنید، اتوماسیون خطرناک است. بله، هوش مصنوعی اکنون می‌تواند تولید محتوای شما را خودکار کند، اما اینطور است قابل تشخیص (و احتمالاً به زودی مجازات خواهد شد).

در اینجا اشتباه نکنید: برخی از اشکال اتوماسیون مفید و گاهی اوقات ضروری هستند. شما نمی تو،د در آن موفق شوید بازاریابی ایمیلی بدون استفاده از اتوماسیون برای شخصی سازی آن به همین ترتیب، گزارش و نظارت بر تجزیه و تحلیل وب معمولاً شامل سطوحی از اتوماسیون است.

اگر فواید تولید یک محتوا را می بینید، اگر ده ها محتوا را واقعاً سریع تولید کنید چقدر بیشتر مورد توجه قرار می گیرید؟

گزینه بهتر؟ برای افزایش شهرت و افزایش نرخ تبدیل، در فواصل منظم، محتوای معتبر و تحقیق شده تولید کنید. اگه میتونی، نماینده تولید محتوا برای اعضای تیم شما تعجب خواهید کرد که چقدر استعداد در شرکت خود دارید.

به آموزش خود ادامه دهید، تاکتیک های جدید را کشف کنید و آنچه را که دیگر قابل قبول نیست نظارت کنید. وقتی صحبت از وبلاگ نویسی شرکتی و برند محور می شود، ایجاد اعتماد بسیار مهمتر از بردهای سریع است.

بازاریابی محتوا در مورد تبلیغات است

مطمئناً، اگر بازاریابی محتوا را فقط با وبلاگ نویسی یا انجام رسانه های اجتماعی یکی بد،د، ممکن است فکر کنید انجام آن آسان است. اما اینطور نیست. بازاریابی محتوای موفق به م،ای تفکر در مورد انواع محتوا و اه، است تا بیشترین سود را از تلاش خود ببرید.

اما درست مانند ساختن یک خانه، استراتژی شما به ستون های دیگری نیاز دارد، در غیر این صورت فرو می ریزد. فرض اینکه وبلاگ شما تنها چیزی است که نیاز دارید یک اشتباه است.

به احتمال زیاد، شما (یا تیم بازاریابی شما) این کار را اشتباه انجام می دهید، و بر اساس تجربه، این اشتباهات اغلب اساسی هستند.

در اینجا رایج ترین آنها هستند:

تولید محتوا از من یک اقتدار می کند

بازاریابی محتوا یکی از سریع ترین کانال های بازاریابی است. چیزی که دیروز جواب داد ممکن است امروز واقعا به شما آسیب برساند.

داشتن وبلاگ اولین قدم خوب در بازاریابی محتوا است.

نگران نباشید؛ شما مجاز به استفاده از فروش نرم هستید، به ،وان مثال در کاغذهای سفید که در آن مشکلی را شناسایی می کنید و نشان می دهید که چگونه محصول شما می تواند آن را حل کند.

با این حال افسانه های زیادی وجود دارد که مانع از کارکرد استراتژی بازاریابی محتوای شما می شود.

بازاریابی محتوا باید چیزی مفید برای افرادی که محتوای شما را جذب می کنند ارائه دهد.

مگر اینکه قبلاً یک برند بزرگ باشید، اگر هر توییت یا اشتراک‌گذاری خودکار باشد، نتایج را با تعامل کمتر خواهید دید.

اگر چیزی کار می کند، چرا آن را تغییر دهید

آن اسمارتی بنیانگذار Viral Content Bee، مدیر برند و انجمن در نینجاهای بازاریابی اینترنتی است. او را می توان در توییتر @seosmarty پیدا کرد.

سوال اول اینکه قبل از شروع یک وبلاگ از خود بپرسید این است که “چرا؟” اه، خود را مشخص کنید و از آنجا بروید. برنامه ریزی محتوا با استفاده از تحقیق کلمات کلیدی و تحلیل و بررسی، پشتیب، مشتری خود را برای درک بهتر نیازهای مشتریان خود، با استفاده از نقشه برداریو غیره. وبلاگ نویسی مست،م برنامه ریزی زیادی است.

بیشتر بیشتر است

اما بسیاری از شرکت ها وبلاگ را فقط به این دلیل راه اندازی می کنند که رقبایشان این کار را انجام داده اند.

بیشتر از زم، که برای تبلیغ دارید، محتوایی را منتشر نکنید.

اتوماسیون نمی تواند به من آسیب برساند

بازاریابی محتوا در مورد ارائه محتوای عالی است که باعث ایجاد قدرت می شود و به مشتریان کمک می کند تا تصمیمات مطلوبی در مورد برند، محصول یا خدمات شما بگیرند.

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2023/01/17/move-on-from-these-nine-fundamental-content-marketing-myths/

هنوز هم به طرز شگفت آوری یک پدیده گسترده است: شخصی اولین مقاله خود را منتشر می کند و انتظار دارد که مشهور از خواب بیدار شود.

آسان نیست، اما به همین دلیل است که پاداش برای افرادی که آن را درک می کنند و به درستی انجام می دهند بسیار زیاد است.


توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است